Halloo halloo, täällä ollaan
Mitä teille kuuluu?!?!
Mulla on syksy ollut yhtä ylä- ja alamäkeä painon suhteen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
, kuten mulla aina syksyisin (ja keväisin. Ja myös talvisin sekä kesäisin

). Lähinnä kiusaa tällä hetkellä yhä kesäkilot, jotka ei meinaa millään sulaa -kuis ollakaan. Ei ne sula, jollei asialle mitään tee.. Lisää ei oo kuitenkaan tullut sentään.
Muuten sitten elämä menee mallikkaasti: valmistuin lokakuun alussa sairaanhoitajaksi ja pääsin saman tien töihin haluamaani paikkaan -tosin määräaikaisuusputkeen. Aivan ihanaa normaalia arkea mä vietän, se on ravinnonkin suhteen ok, mut viikonloput sitten totuttuun tapaan menee plörinäks. Mulla on myös ollut paljon juhlia (parit omat valmistujaisjuhlat ja sitten muutama muu), joten hyvä alku on aina katkennut. Pitäis päästä taas tiukkaan putkeen pikkuriikkisillä hiilareilla, niin siitä se sitten alkais helpottumaan. No, ens viikon maanantaista mä aion ryhdistäytyä ja pitää ryhtiliikkeen ainakin jouluun! Kyllä kyllä

Muutama pikkujoulukekkeri tossa tietty on, mutta jos nyt edes muun ajan sais suunsa pidettyä

hiilareiden suhteen
Sain siipalta valmistujaislahjaksi uuden upean fillarin nastarenkailla, joten pyöräilykin sitten jatkunee, jollei kamalat pakkaset tai auraamattomat nietokset estä sitä. Vedin loppusyksystä (vai oliks se alkutalvi) pakkasaamuna kunnon lipat, ja kinttu on vieläkin kipeä. Pyöräilyä se ei tosin enää estä, mutta kaatua en enää tolle samalle jalalle halua. On nyt kuukauden ollut pipi, yhä turvonnut ja koko sääri mustana. Yritettiin pariin kertaa punkteeratakin polven alla olevaa pallukkaa pienemmäksi, mutta ei se veri sieltä mihinkään lähtenyt, oli liian paksua. Ei kiva. Nyt ei onneksi enää öisin särje, jotan parempaan päin mennään.
Kaikille ihanille vanhoille tutuille (ja tietty uusillekin, mikäli niitä on?) loisteliasta pikkujouluaikaa ja maltillista joulunodotusta

! Odotan kovasti kuulevani teidän kuulumisianne

!