karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 20:07:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pallokalat
ViestiLähetetty: 2005-11-07 18:48:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
miako kirjoitti:

Ja emmeköhan voisi hyväksyä moderaattorit ihan ilmoittautumis järjestyksessä, eli Elf päämodeksi ja seuraavat halukkaat 2-3 apulaisiksi? Tarvittaessa voin kyllä itsekkin olla mukana teknisen tuen muodossa (Hoover viestitti, että homma on osittain hyvin teknistä ja minun tukihenkilökoulutukseni on nimenomaan siltä puolelta) mikäli niin halutaan?


No hupsassaa ja :!:

Ei taida sitten tästä lontista olla modeksi, jos se kovin on teknistä touhua :shock:

Minä kun enempi semmonen:"....ääh...tuosta...eiku....ääh...tuosta...eiku...!" :roll:

Mutta ihan rivijäsenenä olisin mielellään mukana?

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 18:54:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-19 13:16:08
Viestit: 554
Sieläpä on nyt listattuna Karppiklubi osiossa kaikki halukkaat moderaattorit.
Ja sinne soppipi ilmottautua luultavasti sitten myös vastaisuudessa!
Saa korjata jos olen väärässä :D

EDIT: typot.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 18:56:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-18 19:35:33
Viestit: 757
Ja minäpä reippaana poikana laitoin jo äänestyksenkin käyntiin, ni saadaan asioita järjestykseen. Elikkä kaikki joukolla äänestämään!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 20:28:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-13 19:31:00
Viestit: 241
Tää haluaa kanssa mukaan ryhmään.


Ylös
   
 Viestin otsikko: meseä kehiin
ViestiLähetetty: 2005-11-07 20:57:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-06 17:35:15
Viestit: 2055
:D meseä lataamaan nyt koko poppoo!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 21:47:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-19 13:16:08
Viestit: 554
Mä kyllä enempi tuota irssiä tuen 8)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 22:56:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2005-07-23 15:11:21
Viestit: 221
Minä kanssa haluan mukaan! 38 kilosta on vielä noin 19 kiloa "edessäpäin" :)

muoks: piti vielä sanomani, että noista jo kadonneista kiloista 13 on lähtenyt karppaamalla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 23:16:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-08-10 07:51:29
Viestit: 66
Jeah, kiva idea. Jotenkin tuntuu ettei tänne enää uskalla mihinkään kirjoittaa ellei ole jotain tositositärkeää sanottavaa on niin paljon kaikkea ja monta käyttäjää.. Ehkäpä pallokaloissa voisi stempata itseään ja muita maratoonillaan. Eli toivoisin hieman vapaampaa juttelua.. Itselälni vielä 25-30 kg ylimääräistä jäljellä vaikka karppihistoriaa ja toista vuotta takana tuli välillä poikeuttua kaidalta tieltä - ei ihan yläkarppiin, mutta kuitenkin niin paljon että kiloja tuli takaisin.... ongelma laihduttamisessa on tämä "henkinen" puoli, tiedän aivan tarpeeksi karppiherkuista ja siitä miten laihtua, mutta miten jaksaa yleensä laihduttaa.. Ehkäpä pallokalat voisivat olla vastaus tähän ongelmaan... :)

eli ilmoittaudun mukaan minäkin jos vain otetaan.. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 23:23:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-24 00:52:35
Viestit: 1057
Joo, tää tulis kans mukaan. Modeksi en ehdi, muitakin modetettavia paikkoja on niin monta ja mukakiirettä, mutta pallokalaksi kyllä. Vaikka se kai tarkoittaa että pitäisi lopettaa tuo itsensä huijaaminen - tikkerin tavoitepaino 72 kun on siinä lievän ja vaikean ylipainon rajalla ja todelliseen normaalipainon ylärajaan on sit vielä 12 kiloa lisää... mut kun ei sitä semmosia vielä osaa ajatellakaan, jotain peruskoulun tokaluokan painoja sellaset :oops: Jotain skarppausta tässä kyllä kaipais kun on taas semmonen henkinen jumitus päällä.

_________________
Iloinen teletappikarppi, joka laihduttaa samat kilot aina vaan udestaan, uudestaan!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-08 00:34:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
jupe kirjoitti:
Jeah, kiva idea. Jotenkin tuntuu ettei tänne enää uskalla mihinkään kirjoittaa ellei ole jotain tositositärkeää sanottavaa on niin paljon kaikkea ja monta käyttäjää.. Ehkäpä pallokaloissa voisi stempata itseään ja muita maratoonillaan. Eli toivoisin hieman vapaampaa juttelua.. Itselälni vielä 25-30 kg ylimääräistä jäljellä vaikka karppihistoriaa ja toista vuotta takana tuli välillä poikeuttua kaidalta tieltä - ei ihan yläkarppiin, mutta kuitenkin niin paljon että kiloja tuli takaisin.... ongelma laihduttamisessa on tämä "henkinen" puoli, tiedän aivan tarpeeksi karppiherkuista ja siitä miten laihtua, mutta miten jaksaa yleensä laihduttaa.. Ehkäpä pallokalat voisivat olla vastaus tähän ongelmaan... :)

eli ilmoittaudun mukaan minäkin jos vain otetaan.. :)


Just tuota haetaan! Keskustelua laidasta laitaan, ne ilot ja surut! Ja paljon niitten väliltä :wink:

Mukaan mahtuu!

Meitä alkaa löytyä ihan mukavasti =D> :D

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-08 00:42:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
Kokeilenpa tätä, et onnistunko :roll:
Ja tuonne sitten kanssa mukaan!!!


http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=11486

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-08 10:41:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-03-07 13:09:04
Viestit: 11
Täälläkin olisi vielä yksi halukas mukaan. Kiloja on kertynyt enemmän kuin runsaasti ja tässä niitä pikkuhiljaa kadotellaan.

_________________
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-08 10:42:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-19 13:16:08
Viestit: 554
Tervetuloa joukkoon tummaan! :)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Tervetuloa
ViestiLähetetty: 2005-11-08 12:59:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-09-20 00:28:03
Viestit: 511
Tervetuloa taas kaikille uusille ja muistakaa lukea aiemmat jutut Mesestä jä lähetellä niitä sp osoitteita vaikka minulle!

MEILLÄ PYÖRIVÄT JO IHAN KIVAT KESKUSTELUT TUOLLA MS Messenger PUOLELLAKIN, REALIAJASSA TIETENKIN!

PS. Putoaakon paino naurunkyyneleillä? :lol:

_________________
"Jos haluat olla onnellinen päivän,
juo itsesi humalaan
Jos viikon, paista sika
ja kutsu ystäväsi luoksesi
Jos kuukauden, avioidu
Jos koko elämäsi,
ryhdy valokuvaajaksi ja
koe elämä
sen kaikissa muodoissaan"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-18 23:23:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-25 19:18:12
Viestit: 139
Pallokala olen jo seuraavin perustein:
pituus 164, paino toukokuussa 107,9 nyt 97,3. Tavoite 65 eli matkaa vielä tollaset reilut 30. Ja vaikke paino laskis, niin tää ruokavalio on ihana.

_________________
Siitä saa kunnon fiilareita,
kun välttää turhia hiilareita.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-19 00:36:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-11-07 17:38:57
Viestit: 250
Tavoitteena on tiputtaa 30-35 kg lähtöpainosta ( 5 kg lähtenyt jo). Ja tuntuu hyvältä ja helpolta tavalta tämä karppaus jostain syystä - leipää puputtanut aikaisemmin, kun ne leivänpäälliset siinä ihania ovat olleet. Nyt voi syödä ne päälliset ja jättää sen leivän pois :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-29 11:05:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-04-30 06:36:11
Viestit: 38
Vanha Rouva myös tahtoo Pallokalaksi. Loistava idea! Että voikin olla vaikeaa tämä laihdttaminen! Vappuna aloitin sadasta, nyt yritän saada yhdeksääkymppiä rikki. Jumittaa. Taas.

_________________
Vanha Rouva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-09-08 23:10:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-14 15:16:37
Viestit: 486
Onko tämä ryhmä vielä toiminnassa ja pääseekö mukaan? Olis hirmuinen tarve keskustella ja jakaa tätä taakkaa. :cry: Miten tuo mesejuttu, käytättekö sitä? Itsellä mese käytössä joten ei sekään olisi probleema.

_________________
"Leipä on terveysuskonnon öylätti" (Antti Heikkilä)
---
[First you fuel the desire, then the desire will fuel you.]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-09-09 09:25:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-24 00:52:35
Viestit: 1057
On pallokalat hyvinkin aktiivisia, sinne pääset mukaan kun menet omat asetukset, käyttäjäryhmät. Sieltä näkyy sitten nekin ryhmät, joissa et ole jäsenenä, ja voit anoa mukaanpääsyä. En nyt muista kuka niitä hyväksyi, mutta kun mode sanoo ok, niin pääset sukeltamaan pallokalalammikkoon! Ja näkemään ettet todellakaan ole yksi urakkasi kanssa... Mesestä en tiä mitään, yritän välttää :mrgreen:

_________________
Iloinen teletappikarppi, joka laihduttaa samat kilot aina vaan udestaan, uudestaan!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-07 22:56:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Melkein 25kg..


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)