Joo, mä olen laittanut kanssa pari. On kyllä hyviä ja antaa kivasti kirpeää makua

!
Nyt mä luulen hurahtavani tohon Warriorsiin (vai mikä se nyt oli ja miten se nyt meni

) eli pätkäpaastoon

. Minähän kun en koskaan aamuisin syö, ekan kerran vasta klo 14-15 maissa töissä (onkin kyllä nälkä) ja sitten oikeastaan kunnolla vasta klo 18 maissa. No tässä pätkäpaastossahan syödään kerran päivässä klo 17-22 välillä (tai koko ilta?) ja kuulemma sais syödä mitä vaan

. No, mun pitää perehtyä vähän lisää, mutta vois sopia meikäläiselle.
Eilen illalla tein niitä "tryffeleitä" ilman vehnäleseitä ja kahvia ja oli TAIVAALLISIA

! Ei käynyt partis-kermasösserö mielessäkään. Pakko saada taas tänään. Laitoin pakastimeen tunniksi ja söin (sulattelin) jäisiä suklaita suussani, en siis hotkinut

. Saavutus sinänsä...
Putkisto tuntuu olevan taas tukossa, eli suht nollassa toi vessassa käynti ollut viime aikoina. Pakko hakea apteekista helpotusta, mikäköhän sitäkin oikein tukkii?! Ja mikä mahtaisi olla luonnonmukainen vilkastuttamiskonsti, osaako joku kertoa kokemuksesta? Mä tiedän, että itselläni toimisi kalja ja tupakka, mutta en taida siihen nyt ihan ryhtyä kuitenkaan

.
Läskiäisrieha mittaus tuotti viikossa -500g, jiihaa

Oma mittaus sit taas perjantaina.