Ei noi oo lihomista. Painon heittely on oikeesti ihan normaalia. Lähes jokaisella ihmisellä paino heittelee parin kilon sisässä, eikä siitä kantsi välittää. On aika harvinaista, että etenkään jo normaalipainosella laihduttajalla paino jokapäivä laskis. Eli jos jonain päivänä heilahtaa ylöspäin, ni se voi olla ihan vaan nestetasapainon heittelyä. Tai naisillahan se voi johtua kuukautisistakin.
Ite käyn päivittäin melkeen vaa'alla lähinnä seuraillakseni et miten erilaiset liikunnat ja ruuat vaikuttaa painoon. Jos kuitenkin tuntuu, että päivittäinen vaakailu aiheuttaa lähinnä paniikkia, niin siitä kantsii luopua ja käydä vaan viikottain

Mulla nyt paino 70,4kg, eli siitä siis tää mun uus alotus. Oletin et vahinkoa olis tullu paljon enemmänkin, mut onneks ei. Ja eiköhän noikin tosiaan oo nesteitä vaan jotka lähtee aika äkkiä kun malttaa olla ihmisiks.
Mut yhhyh, mulla on nyt maha niin kipee ja sekasin, etten meinaa uskaltaa edes vettä juoda. Alotin eilen juomaan sellasta Aloe Vera -juomaa, et en tiedä johtuuko toi siitä vai sit kookosöljystä, jonka määrää hiukan nostin...

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille