iso isä kirjoitti:
Hiilari boottaus tuo karkin syönti.
Taas nokka kohti tuulta !
hienosti menee, teksteistäsi olen aistivinani mielialan myötätuulta !?
Kyllä vain... Oikeassa olet. Olen vain ruvennut ajattelemaan, että asiat vois olla paljosti huonomminkin, vaiks välillä tuntuu, että elämä potkii.
Yhden esimerkin voinen tässä kertoilla. Mulle kerrottiin, kun nuorimmainen on saanut yhdeltä hoitsulta piparia aamuisin kun menee tarhaan ja hoitsu kyseli, että enhän vaan ota siitä itseeni. Noh, enhän minä tietenkään, koska elämästä pitää nauttia. Siihen sitten hoitsu kertoili, että oli yksi tapaus aikoinaan, kun yksi äiti itkeskeli, ettei saa antaa jäätelöä joka päivä pojalle, koska neuvolassa kiellettiin... Nyt mietitte, että mitäs kummaa...

Olisin itsekin vollannut, koska tosiaan pojalla oli kuulemma ollut vain jotain 4 ( vai 5 ) kk elinaikaa jäljellä. Kyllä itsekin olisin antanut syödä sitä jäätelöä joka päivä tai ihan mitä vaan.
Niin siis asiat voisi olla paljon huonommin. En oikeasti tietäisi mitä tekisin, jos tietäisin, että mun jollain muksuista olis muutama kuukausi elinaikaa. Tuntuu pahalta edes ajatella ja miltä niistä vanhemmista tuntuu, jotka joutuu kohtaamaan tällaista elämässänsä.
Yritän iloita joka päivä jostain, vaikka välillä vaikealta tuntuu.