Täällä taas

!
Oli tossa taas jojoilua hetken, mutta ei onneksi mitenkään kamalasti -vain noin 4kg sisällä

Paino on kutenkin laskusuhdanteessa, viikossa tippunut
-1,2 kg, paino nyt
87,2 kg. Tarkoitus olis nyt edes ennen joulua saada kilot tonne 84 nurkille, koska se kummiskin taas nousee parin viikon juhlakauden aikana

. Tarkoituksena siis, etten kerää ylimääräisiä kiloja jo näiden entisten lisäksi!
Mä olen pitänyt sitä 2:5 systeemiä ja se on toiminut hyvin. Viikonloppuna oli pikkujoulut, sunnuntaina isänpäivä ja keskiviikkona vielä rääppiäiet, mutta maanantaina ja torstaina se max. 500 kcal päivä. Se antaa siis nämä satunnaiset (

) herkuttelut anteeksi. Liikkunut olen ainoastaan kävellen tai fillarilla työmatkaa. Pyrkimyksenä on paljon proteiinia, sopivasti rasvaa (ei kevytjutskia) ja hyviä hiilareita. Tämä ei siis toteutunut kuin tiistaina viime viikolla...

.
Lauantaina on lasten koulupäivä, sinne siis

! Sen jälkeen vien mieheni teehuone Chai waniin iltapäiväbuffetiin (teitä ja skonsseja plus pikkupurtavaa), joten hiilareita tiedossa. Sunnuntaina pidetään kotona leffailta, jolloin on pakko syödä muutama (kymmen) nacho kera dippien (jäivät isänpäivältä, kun isä ei enää jaksanut syödä niitä

). Ne pitää siis syödä pois kiusaamasta, kuten söin keskiviikkonakin aika paljon kaikkea pois kaapista kiusaamasta (keksejä ja jädee, tosin söin mä vähän tummaa suklaatakin).
No niin! Mutta nyt siis näin. Ihanaa marraskuista viikkistä vaan kaikille, palaillaan