karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-07 23:07:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 140 41 42 43 44 45 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2013-09-20 10:23:04 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No just joo. Mun "karppitittelini" kertookin taas kaiken :lol: +2,0 kg, siis taas on 89,9 kg plakkarissa. Täytyy kuitenkin todeta, että eilen illalla oli kunnon mättöä paastopäivän sijaan (paastoan tänään), joten osa painosta on kertynyttä nestettä korkeiden hiilareiden vuoksi :roll: .

Viikonloppujuhlinnat jatkuu: vuorossa siskoni 50 v juhlat lauantaina. Voisko nää partyt jo kohta loppua?! :shock:

Haadee viikkistä :smt004

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2013-11-15 08:16:14 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Täällä taas 8) !

Oli tossa taas jojoilua hetken, mutta ei onneksi mitenkään kamalasti -vain noin 4kg sisällä :lol: Paino on kutenkin laskusuhdanteessa, viikossa tippunut -1,2 kg, paino nyt 87,2 kg. Tarkoitus olis nyt edes ennen joulua saada kilot tonne 84 nurkille, koska se kummiskin taas nousee parin viikon juhlakauden aikana :roll: . Tarkoituksena siis, etten kerää ylimääräisiä kiloja jo näiden entisten lisäksi!

Mä olen pitänyt sitä 2:5 systeemiä ja se on toiminut hyvin. Viikonloppuna oli pikkujoulut, sunnuntaina isänpäivä ja keskiviikkona vielä rääppiäiet, mutta maanantaina ja torstaina se max. 500 kcal päivä. Se antaa siis nämä satunnaiset ( :---) ) herkuttelut anteeksi. Liikkunut olen ainoastaan kävellen tai fillarilla työmatkaa. Pyrkimyksenä on paljon proteiinia, sopivasti rasvaa (ei kevytjutskia) ja hyviä hiilareita. Tämä ei siis toteutunut kuin tiistaina viime viikolla... :mrgreen: .

Lauantaina on lasten koulupäivä, sinne siis \:D/ ! Sen jälkeen vien mieheni teehuone Chai waniin iltapäiväbuffetiin (teitä ja skonsseja plus pikkupurtavaa), joten hiilareita tiedossa. Sunnuntaina pidetään kotona leffailta, jolloin on pakko syödä muutama (kymmen) nacho kera dippien (jäivät isänpäivältä, kun isä ei enää jaksanut syödä niitä :lol: ). Ne pitää siis syödä pois kiusaamasta, kuten söin keskiviikkonakin aika paljon kaikkea pois kaapista kiusaamasta (keksejä ja jädee, tosin söin mä vähän tummaa suklaatakin).

No niin! Mutta nyt siis näin. Ihanaa marraskuista viikkistä vaan kaikille, palaillaan :smt031

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2013-11-15 13:52:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mukavaa kun oot palaillu langoille :smt041
Hauskaa viikonloppua tänne myös :smt043

ViestiLähetetty: 2013-12-07 17:25:57 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jipiaijee :lol: !

Päivä muutama mennyt, etten ole täällä käynyt raportoimassa elopainoni kanssa painimista, mutta hyvin menee :D ! Suunta on alas päin, hitaasti ja varmasti. Jouluhan pilaa taas kaiken, mut sen vuoksihan mulla nyt tämä pudotuskampanja onkin -ettei tule entisten päälle lisää, vaan ne tulevat vaivalla pudotettujen kilojen tilalle :mrgreen:

Mä olen syönyt suklaata lähes päivittäin tällä viikolla, mut ens viikon aion ottaa sitten taas tiukempaa linjaa herkkujen suhteen. Karkkilakko on pitänyt hyvin, olen syönyt vahingossa vain yhden karkin (oli sininen Marinne, luulin, et oli suklaata, mut olikin toffeeta 8) ) ja vuoden loppuun siis karkitta. Ja siis suklaa missään muodossa ei ole karkki.

Olen aloittanut uuden luvun itseni tarkkailussa: sain synttärilahjaksi Loop:in \:D/ ! En oo vielä päässyt sitä käyttämään (vaatii kaikenlaisia toimia, kuten rannekkeen sopivaksi asennuksen), mutta kohta seuraan elämääni herkeämättä 24/7 -unet, askeleet ym. Hauskaa!

Hyvää viikkiksen jatkoa vaan kaikille, joulukin lähestyy vääjäämättä :smt111

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-12-07 17:27:11 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Ai niin: kahden viikon saldo -0,9 kg, nyt siis paino 86,5 kg :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-12-13 06:52:34 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Herttinen, mikä tuuli #-o ! Seija panee ulkona parastaan, eikä yökään riittänyt. Jatkuu vaan! Se tietää sitä, etten kyllä lähde veivaamaan työmatkaani, saati kävelemään tuonne pimeeseen hornankattilaan. Huh! :shock: Pitänee herättää kohta armas siippa ja pyytää heittämään duuniin. Iltapäivällä takaisin ehkä uskaltaa tulla jalan.

Kukas tietää, mikä muu päivä, kuin 13. ja perjantai, tänään on?! No: O:) Kyllä vain, Lucian päivä! Jokainen voi itse googlettaa, mikä se sellainen Lucia olikaan. Mut miten se muhun liittyy, niin meikäläinen on "valittu" (pakotettu, kun ei kukaan halua) Lucce-neidoks työpaikalla! Kynttilät päässä ja valkoisessa kaavussa johdatan laulavaa joukkoamme halki osastojen (enimmäkseen kai leikkausosastoilla ollaan, ehkä kierretään ilahduttamassa (ja kyllähän tämä takuulla ratkiriemukasta katseltavaa onki!) muitakin, jos aikaa on. Ou jeeee :smt041 ! No, eikpä auta muu, kuin vain heittäytyä rooliin ja tehdä parhaansa. Vaihtelua työpäivään... :lol:

Mulla on mennyt nyt viikonloput ihan pipariks -sananmukaisesti. Herkuteltua on tullut ihan liikaa, myös hana on ollut melkoisen auki. Arjen kintistelyt (5:2 yhä) onneksi korjaa tilannetta niin, ettei lisäkiloja ole kumminkaan päässyt kertymään, vaan paino on tällä viikolla -0.1 kg painon ollessa 86,4 kg. Hui! Tätä vauhtiahan mä olen määrittelemässäni omassa ihannepainossani tuotapikaa -vain 34 viikon päästä :smt038

Hyvää viikkistä taas kaikille, älkäähän hyörikö tai häärätkö liikaa! Joulu tulee ilmankin. 8)

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-12-19 20:40:32 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moiiiiii!!!

Mulla on ollut suklaan syöntiä tällä viikolla joka päivä (ei muuten, mutta kun suklaan hinta nousee ja ties vaikka kohta sitä ei sais ollenkaan!!! :shock: ), joten taidan jättää nyt nää painoni raportointihommat ensi vuodelle 8) . Oletettavasti löydätte taas vuoden alussa auringon kynäni vasemmasta päästä, mutta kesällä 2014 ollaan kaikki bikinikunnossa, vai mitä Tarjis :lol: Miehillä ei niin väliä, kun uimahousut niillä on kuitenkin pakin koosta riippumatta :wink:

Palaan siis ruotuun taas ensi vuonna, sitä ennen:

ILOISTA JOULUA!!! :smt114

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-12-20 13:15:00 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Hyvää joulua!!

Jään odottelemaan kiltisti :wink:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2013-12-29 19:41:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Juu, bikinikuntoa taas tavoittelemaan :mrgreen: .. Odottelen täällä Sua jo :smt039

ViestiLähetetty: 2014-01-08 20:38:21 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Hiphei ja hyvää vuoden jatkoa \:D/

Väliaikatiedotus: olen aloittanut eilen 30 days Shred -jumpan sekä plank challangen ilman kyykky osuutta :smt041 Otin sekä kuvat että mitat "enne" tilanteesta (voi herttileijaa... :shock: ), enkä todellakaan voi kesällä bikineissä esiintyä tässä kuosissa! Ihan kamalaa katsottavaa :oops:

Toi 30 days Shred on The Biggest loserin treenaajan Jillian Michaelsin kehittämä juttu, kestää reilut 20 minuuttia ja sitä tehdään 30 pv putkeen. Tasoja on kolme, ja ne vaihtuu 10 päivän välein. Lankkua taas pidennetään pikku hiljaa (nyt on vielä helppo, 20 sek.) ja lopulta pitäis jaksaa 4,5 minuuttia tai oikeastaan niin pitkään kuin vain jaksaa. Piece of cake :whistle:

Painoasioista: tickerissä on tämän vuoden suurin paino, eli viime perjantaina mitattu 90.6. Siitä on hyvä aloittaa... Huh! Aion yrittää pitää hiilarit kurissa arkena ja jatkan 5:2:sta, jolla sain niin hyvin syksyllä pudotettua ilman suurempaa vahtaamista. Aion myös olla karkkilakossa kesään asti, koska olen ollut ilman jo yli 3kk. Miksi ei jatkaisi?! Kävi nimittäin niin, että olin ostanut 1.1.2014 varten puoli kiloa lemppari irtareitani, mutta ei sitten tehnytkään mieli niitä :!: :mrgreen: ja sanoin ääneen muiden kuullen, etten syö ennen kesää namia. No, nyt sitten jo tekis mieli, mutta en aio pyörtää päätöstäni ](*,) . Onneksi SUKLAA EI OLE KARKKIA 8)

Päivitän yhä painoni perjantaisin, joten palaan ylihuomenna asiaan :) C U!

Kuva

ViestiLähetetty: 2014-01-09 06:48:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta
Jolea kirjoitti:
vaan paino on tällä viikolla -0.1 kg painon ollessa 86,4 kg. Hui! Tätä vauhtiahan mä olen määrittelemässäni omassa ihannepainossani tuotapikaa -vain 34 viikon päästä :smt038
13.12.2013

Jolea kirjoitti:
perjantaina mitattu 90.6. Siitä on hyvä aloittaa... !
3.1.2014
siis 2 1/2 viikossa sait 4,2 kg :shock:
mutta ei se mitään yks kerto että sai 10 kg.
mutta siitä se lähtee
jatkoja

ViestiLähetetty: 2014-01-09 08:00:49 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

No, mulle tuli +5kg 2vkossa ja en siis ees ihan kauheesti päästellyt menemään kun en yhtään kohvehtiakaan Joulun aikaan syönyt.

Mut tietty mulla on sitä elopainoakin hippasen enempi joten ei mikään ihme tosiaan... :lol:

ps. Mites on kalenteri toiminut? Tuliko se eka koskaan perille? :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2014-01-10 19:41:06 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No niin, alaspäin mennään niin, että kolina käy :lol: ! Tiistaista torstaihin suht kunnolla (maanantaina syötiin vika konvehtirasia, sen jälkeen on mennyt vain kaksi riviä tummaa suklaata ja litra maitojäätelöä 8) ) ja paino -1,2 kg, siis 89,4 kg :wink: Tätä vauhtia mä olen tavoitteessani parissa viikossa :smt109

No, oikeasti, ei mulla ole mihinkään kiire. Tiedän, mistä ne kilot tulee ja tiedän myös, miten ne lähtee. Kyse on vain tahdosta. Se, mitä EN tahdo, on luopua nautinnoista kokonaan ja koska näin on, ei painon laskukaan voi alun (nesteet) jälkeen olla päätä huimaava. 5/2:n myötä olen sallinut itselleni viikonloppuisin höllempää kuria, ja koska se toimi syksyllä noin hyvin, aion jatkaa nyt samaan malliin. Arki tiukempaa, viikonloppuna löysempää. Nythän mulla on tää 30 days Shred ja lankku haaste, joten liikuntaakin riittää joka ikiselle päivälle vielä 26 päivän ajan arkisen työmatkaliikunnan lisäksi =D> .

Hyvää viikkistä kaikille, luvatusta lumimyräkästä kovine tuulineen ja pakkasesta ei ole ainakaan täällä Vantaalla tietoakaan. Kohti kesää mennään :smt038

PS. Piinis, se eka ei tullut koskaan perille, toka toimii taistolais lauluineen päivineen hyvin :lol: Kiitos vielä kerran!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2014-01-17 20:31:15 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Heippairalla :smt006

Viikko sujunut sinänsä hyvin, että vaikka olenkin syönyt aika reippaasti tummaa suklaata ja maitojädee sekä keksejä (ja viikonloppuna myös juonut viiniä ja bissee :oops: ), on paino -700g, eli 88,7 kg \:D/ Olen lankkuillut haasteen vaatimalla tavalla (tänään vielä 60 sek., huomenna jo 90 sek.) ja noudattanut 30 day shred:iä, ja vyötärö on kaventunut 6 cm. 1/3 shrediä on nyt tehty, huomenna siirryn kakkos levelille, joka näyttää olevan paaaaljon rankempi :shock: . Saas nähdä, kuinka mun käy!

Ihanan talvinen maisema, keväinen fiilis auringon paistaessa. On vaan turkasen kylmä, Vantaalla ollut koko viikon pakkasta 13-17 astetta. Sen verran jo kesä mielessä, että ilmoittauduin taas Sulkavan suursoutuihin :smt045

Haadee viikkistä, kamut :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2014-01-31 19:31:54 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Öööö... Paino jumittaa :| Syynä taitaa olla 1) liikunta 2) lihas kasvaa 3) urheilu 4) läski poistuu muskeleiden tieltä :smt045 vai olisikohan se 5) olen syönyt yli kalorikulutuksen, varsinkin viikonloppuna ja olihan tuossa yksi arkinen ravintolailtakin :whistle:

No viime viikolla tippui kokonaista -0,2 kg, tällä viikolla plusmiinusnolla ja paino pysyy lukemissa 88,5 kg. Ihan hyvä sinänsä, ettei ainakaan lisää ole tullu! Ja ihan hulluna olen jumpannut 30 day shrediä pitäen vain yhden (1) välipäivän koko viikossa. Olen myös lankkuhaastetta noudattanut, mutta se jämähti 3 minuuttiin -enempää en jaksa! Jatkan siis nyt niin kauan tuota 3 minuuttista, kunnes tunnen, että kykenen edes viidellä sekuntilla sitä lisäämään. Nyt se ei ole mahdollista 8)

Mä ostin koko kevään jäsenyyden salille, jossa olen nyt kaiken muun huhkimisen lisäksi käynyt kahtena päivänä, jotka olen nyt siis jäsenenä ollut. Ne käynnit ovat sisältäneet 30 min. cardio wavessa (sellainen "luistelulaite", eli potkitaan sivuille) ja 30 min. infrapunasaunassa :lol:

Summa summarum: olen liikkunut liikaa, koska pitäisi pitää huilipäiviä useammin. Liikunta on lisäksi liian yksipuolista cardiotyyppistä, isoilla painoilla lihasharjoittelua ei ole ollut yhtään. Olen syönyt (ja välillä juonut) päin honkia viikonloppuisin, eli sössinyt arkena hankkimani kalorivaje-edun. Tänään juon kaljaa, huomenna ja oletettavasti myös sunnuntaina (jos mitään jää) syön poikani synttärijuhlaherkkuja (kuten viikon kuluttuakin), mutta maanantaina taas ruotuun :wink: Katsotaan sitten, mihin tämä kaikki taas johtaa, siihen asti: MOOOOIII!!! :smt040

PS. No hyvä on. Juon tänään myös punaviiniä, koska se on terveellistä ja karppimaista :mrgreen:

Kuva

ViestiLähetetty: 2014-01-31 19:36:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kivaa viikon loppua sinulle punaviinin kera =D>

ViestiLähetetty: 2014-01-31 19:50:15 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Santikalle kiitos ja kiva kun ilmestyit tänne moikkaamaan :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2014-02-01 10:52:13 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Tänään saa punkkua vasta illalla, kun olen hakenut V:n satamasta pick-nikiltä :? Eli vissyä ruuan kanssa :(

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2014-02-01 10:59:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

=D> Huomenta!
Olen jo hölkännyt aamusta tuolla lumi sateessa.
Huh, koira perhana innostui ja halusi hölkkäillä.
Sillä on lievä nivelrikko joten oon tyytyväinen kun se vaan haluu juosta.
No ei muuta kun menin mukana. On vaan ilkee tuuli vaikka pakkasta ei paljoo ole.
Niinhän se monesti on. Mutta ei paukku pakkanenkaan ihanaa oo. Varsinkin kun on koiraa vietävä ulos.
No, on ollut 19v koiria että olen tottunut... :lol:

ViestiLähetetty: 2014-02-01 14:15:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Uus kuva..Wau :-D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 140 41 42 43 44 45 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00