No niin, täällä sitä ollaan Saudeissa oltu jo yli kuukausi

Ihan on erilaista, mitä kuvittelin. Olen kokemuksiani blogiini laittanut
http://hiekanjyvanen.blogspot.com/ , joten sieltä voi lueskella. Mutta ruokavalioon liittyen: 1) täällä on aivan uskomattoman hyvää ruokaa ja se on kaiken lisäksi halpaa! 2) tarttis tehdä jotain! 3) ostin kuukauden dietin: koko päivän ruuat tuodaan kotiin klo 6 jälkeen (mä herään jo viiden jälkeen, kun menen "kävelylle" tunniksi, joten sopii mulle) ja se maksaa noin 14€/pv. Joka päivä aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Vihkosesta valitaan kolmesta vaihtoehdosta per ateria, mitä haluaa syödä ja nää laihdutusruoatkin on aivan mahtavia. Sai valita myös kalorimäärän/pv, vaihtoehdot 1000 kcal, 1200 kcal ja 1500 kcal. Ainoo vaan, että hiilaria on aika paljon, mutta en nyt aio sitä murehtia. Hauska nähdä, mitä kuukaudessa tapahtuu
Käyn 5 x viikossa aamuisin kuntosalilla (tässä alakerrassa) tunnin juoksumatto-kävelyllä ja teen lihaskuntoa 4 x viikossa iltaisin. Täällähän ei saa/pysty muuten kävelemään tai urheilemaan missään muualla, kuin vain naisille tarkoitetuissa suljetuissa paikoissa. No, maassa maan tavalla...
Täällä ei oo puntaria, en tiedä, paljonko paino. Tammikuussa tulen kotiin, sitten selviää

Ihan tervettä olla välillä vaa'atta. Mittanauha on mukana kyllä, mutta aion vasta kuukauden kuluttua mittailla
Ahlan vaan, kaverit