Täällä ilmoittautuu pulla-/leipähiiri joka on nyt saanut tarpeekseen vatsapömpöstä ja yrittää ryhdistäytyä heittäytymällä karppauksen syvään päähän tästä päivästä alkaen.
Karpannut olen aiemmin 2005 ja silloin pudotin muistaakseni 8 kiloa kovan taiston tuloksena; possupihvit ja salaatit alkoi tulla jo korvista ulos. Tällä kertaa aion ottaa järkevämmin ja monipuolisemmin.
Muuten olen painoa pudottanut vuonna 2008-2009 15 kg niin etten syönyt mitään kl 18 jälkeen. Se toimi minulla myös hyvin ja iltanälkää sain kevyt colalla paikattua.
Raskauden mukana tuli 20 kg josta 10 kg putosi kun imetin, mutta täysimetyksen lopetettuani 3,5 kg tuli takaisin jäätelön ja munkkien avulla

Synnytyksestä on kohta 3kk joten painon olisi pitänyt jo pudota jollen makeilla olisi sitä sabotoinut.
Painoa on tänään 103,3 kg ja mitat vyötärö 105 cm, lantio 123 cm, rinta 108cm ja alli 39cm.
Pituutta on 176 cm, se tuskin muuttunee
Ennen raskautta paino oli 85 kg alimmillaan joten se on ensimmäinen välitavoite... mahdollisimman pian

Tästä se lähtee; tänään ruokana karppijauhelihapihvejä ja salaattia ja ostan manteli- ja soijajauhetta joista sitten improvisoin jotain. Myös valmispakaste kasvissose- ja pinaattikeitto tulee varmasti tutuksi sillä pienen vauvan kanssa päivät menee melko sumussa eikä aina ehdi kummempia laitella.