Hei vaan kaikille!
Eilen alotin ekan sukellukseni karppilammikkoon! Täytyy jo kättelyssä myöntää että oon ollu hyvin skeptinen koko ruokavalion suhteen (päähän on iskostunu vähän liiankin hyvin isäni hokema: "Ei se leipä lihota, vaan se mitä siinä on päällä!") mutta kun aloin lukemaan näitä sivuja ja kuinka moni on onnistunu laihtumaan ilman sitä kitumista niin miksen minäkin! Eka päivänä tuli suuri ihmetys: miks mulla ei oo vieläkään nälkä vaikka syömisestä jo monta tuntia??

tuli tunne että tää oikeesti voikin toimia. Mulla on kamala hiilaririippuvuus, jos syön vaikka vaan esim leipää, tulee hirvee himo ja hups pussi meni..

samaten tästä sokerikoukusta täytyy nyt päästä kyllä kerralla irti! Pikkukakkosen jälkeen on lähteny n.12kg ja nyt paino on jumittunu tohon 92kg... (tosin tänä aamuna oli jo 91,7kg, mutta taitaa mennä vielä normivaihtelun piikkiin, ei kai tääkään nyt taas ihan päivässä jo näy..???) Tavotteena mulla olis 75kg (oon 173,5cm pitkä).. Mutta näillä eväillä nyt ainakin katellaan, ihan kaikista tiukinta variaatiota en uskalla vetää kun juniori (2,5kk) on vielä imetykses, mut kumminki viljat, perunat, maissit yms jätin pois.
P.S. Metwursti maistu monen vuoden jälkeen Taivaalliselta!!