karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-02 16:53:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-04-08 19:36:06 
Poissa
sintti
sintti

Hei vaan kaikille!

Eilen alotin ekan sukellukseni karppilammikkoon! Täytyy jo kättelyssä myöntää että oon ollu hyvin skeptinen koko ruokavalion suhteen (päähän on iskostunu vähän liiankin hyvin isäni hokema: "Ei se leipä lihota, vaan se mitä siinä on päällä!") mutta kun aloin lukemaan näitä sivuja ja kuinka moni on onnistunu laihtumaan ilman sitä kitumista niin miksen minäkin! Eka päivänä tuli suuri ihmetys: miks mulla ei oo vieläkään nälkä vaikka syömisestä jo monta tuntia?? :shock: tuli tunne että tää oikeesti voikin toimia. Mulla on kamala hiilaririippuvuus, jos syön vaikka vaan esim leipää, tulee hirvee himo ja hups pussi meni.. :oops: samaten tästä sokerikoukusta täytyy nyt päästä kyllä kerralla irti! Pikkukakkosen jälkeen on lähteny n.12kg ja nyt paino on jumittunu tohon 92kg... (tosin tänä aamuna oli jo 91,7kg, mutta taitaa mennä vielä normivaihtelun piikkiin, ei kai tääkään nyt taas ihan päivässä jo näy..???) Tavotteena mulla olis 75kg (oon 173,5cm pitkä).. Mutta näillä eväillä nyt ainakin katellaan, ihan kaikista tiukinta variaatiota en uskalla vetää kun juniori (2,5kk) on vielä imetykses, mut kumminki viljat, perunat, maissit yms jätin pois.

P.S. Metwursti maistu monen vuoden jälkeen Taivaalliselta!! :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-11 08:26:34 
Poissa
sintti
sintti

Puntaripäivä!! 91,1kg (-800g) :D jesjesjes! Tästä se lähtee!! Nesteet on ainakin lähteny liikkeelle ihan mukavasti, jotenki sen vaan niin heti huomaa kun vähä edes jostain tippuu, mulla kun toi vaaka on näyttäny yleensä vaan niitä +merkkisiä lukuja. :) (Vaikkakin tammikuun lopulla vauva mahassa olin 104kg, mut 12kg lähti niinku itestään etten varsinaisesti edes laihduttanu, ja mulla oli turvotustakin siinä loppuvaiheessa sen verran ettei se pudotus kyllä mitään läskiä ollu, vauva ja "oheistuotteet" vaan. Joten päätin etten laske niitä tähän projektiin mukaan.)

Nyt tuleekin ihan uusia haasteita heti näin alkuun kun tänään lähetään laivalle! Turku-Tukholma kutsuu, tosin ihan koko perheen voimin, että ainakaan alkomahoolia ei tartte edes maistella kun ei tolle meidän tissittelijälle pullo kelpaa ollenkaan. No, onpahan yks mieliteko vähemmän kiusana... :wink:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-18 18:04:33 
Poissa
sintti
sintti

Jei Jei Jei!! \:D/ Kyl son näköjänsä sitten niin jotta tämä juttu toimii! Tänään oli puntaripäivä: 90,0kg!! :) Kohta sukelletaan jo alle! :) Että mä tykkään! Tänään oli kauppareissulla hieman kaiho noihin pääsiäismuniin mitä on nyt niin hirveesti joka paikas, mutta hyvin sain itteni pidettyä ja olin kiltisti! :) Tästä on hyvä jatkaa! :)

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00