karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 11:32:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: AXLin Ikuisuus Projekti 200x
ViestiLähetetty: 2007-09-03 08:34:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Tällä päivämäärällä aloitetaan karppaus, liikunta ja julkinen seuranta.
Tavoite on pienentää farkkujen vyötärokoko 38 tuumasta 34.
Lipsumisista saa rangaista.

Paino: 91,3 kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-07 20:01:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-12 14:55:03
Viestit: 464
:D Tervetuloa mukaan!!
Täällä jo odotellaan tuloksia ja kommentteja. :wink:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wsH0LmW/]
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-10 10:34:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Kiitos RiKo!

Paino: 88,4kg

Ensimmäinen viikko takana ja hyvältä tuntuu. En seuraa (ainakaan vielä) mitään dieettiä, olen vain jättänyt sokerin, leivän, perunan ja jauhot pois.

Julkisesta seurannasta on ollut se hyöty, että ennen niin pakolliset Mövenpick pöntöt ovat jääneet kauppaan. Kun pakottava makean himo iski, niin sotkin kermaa, mansikoita ja makeitusainetta.

Olen myös syönyt huomattavasti pienempiä määriä. Saattaa tosin johtua päällä olleesta pienestä flunssasta. Tällä viikolla sitten alkaa, kunhan flunssa hellittää, punttis ja säännölliset aerobiset treenit.

Eilen su kävin Cantina Westin puffassa (19,50€) syömässä. Hyvin löytyi syötävää ja hyvää oli, tosin etelä-amerikkalainen pakastefile oli kuivaa, mautonta ja sitkeää. File olisi pitänyt leikata enemmän poikkisyin, mutta en kehdannut ruveta neuvomaan (joten valitan täällä :shock:).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-17 06:06:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Paino 87,7kg

Viikko mennyt hyvin. Flunssa on historiaa ja kroppaa ruvetaan pikkuhiljaa totettelemaan säännölliseen liikuntaan.

Send date: 17.09.2007
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paino 03.09.2007 91,3
Paino 010.09.2007 88,4
Paino 17.09.2007 87,7

Liikunta 10.09.2007 Savate 1:15(kesto) 161(ka syke)
Liikunta 12.09.2007 Savate 1:15 162
Liikunta 14.09.2007 Fillari 0:40 13700(matka m) 160
Liikunta 16.09.2007 Bodylogic 1:15
Liikunta 16.09.2007 Pingis 1:00 115


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-25 17:44:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Send date: 25.09.2007
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paino 03.09.2007 09:28 03.09.2007 09:28 91,3
Paino 010.09.2007 14:02 010.09.2007 14:02 88,4
Paino 17.09.2007 06:54 17.09.2007 06:54 87,7
Paino 23.09.2007 12:19 23.09.2007 12:19 87,1
Paino 25.09.2007 05:23 25.09.2007 05:23 86,9
Liikunta 17.09.2007 Punttis 1:15
Liikunta 18.09.2007 Punttis 0:45
Liikunta 24.09.2007 Savate 1:15 161

Viikko ei ole mennyt hyvin. Viime tiistaina puntiksella sain rinnan lihakset niin kipeiksi ettei käsiä paljon liikuteltu moneen päivään. Ja eilen olkapää hajosi punnertaessa.

Positiivista on etten ole sortunut sokeriin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 23:56:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Hei! Olen axl ja olen sokeriaddikti!

Paino 88,8kg :oops:

Ruumiini on heikko ja mieleni vielä heikompi.

Ongelmat ihmissuhteissa ajoivat minut tilanteeseen, jossa huomasin olevani kassalla maksamassa kahta pönttöä ihanaa Mövenpickiä. 20 minuutin kuluttua kumpikin olisi minussa.

Viikon liikuntamerkinnät hoituu yhdellä tunnilla pingistä.

Kuinka syvä kuoppa voi olla?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-16 19:31:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Paino 89kg :oops:

Mutta muuten parempaan suuntaan ollaan menossa. Ongelmat ovat ratkeamassa pikkuhiljaa, ja uusi ohjelma salille on taas sytyttänyt kipinän oman ruumiin kiusaamiseen.

Kuopan reunalta löytyi ohuet tikkaat ylöspäin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-01 18:02:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Paino 88kg

Vointi flunssainen, mutta muuten hyvä.

Salitreeni tuntuu hyvältä ja motivaatio on koholla. Uintitekniikka on parantunut, joten uintikin tuntuu mukavalta.

Ruuan suhteen päätin, että jatketään tällä linjalla
Lainaa:
En seuraa (ainakaan vielä) mitään dieettiä, olen vain jättänyt sokerin, leivän, perunan ja jauhot pois.

Kunnes saadaan liikunta tarpeeksi säännölliseksi ja ennen kaikkea mukavaksi ja haluttavaksi.

Axl nousee vielä!

It's a bad obsession
It's always messin'
It's always messin' my mind
-Guns ‘n Roses: Bad obsession



Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-08 21:00:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-19 10:52:08
Viestit: 38
Kyllä se siitä, kova tsemppi vaan päälle! :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-09 08:27:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-03-18 17:43:00
Viestit: 25
moro!onnea pudotukseen,sama tavoite myös meikäläisellä :D .

_________________
se nyt vaan on tyhmää painaa liikaa.-giga antti-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-11-15 00:48:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Paino 85,9kg :D
aamupaino tosin, enkä ollut kerinny syödä kunnolla vähään aikaan, mutta on mukavaa kun vaaka näyttää pienempiä lukuja.

Ja kiitos toverit!

Olo hyvä, ja usko tulevaisuuteen vahva!

Rock on :resp:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-02 17:53:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
:oops: aika menee niin nopeasti...

paino 88,3kg

Viimeiset 1,5kk mennyt tiukasti kotona maaten ja jäätelöä syöden. :oops:

Loki näyttää liikuntaa harrastettu viimeksi 21.11.2007, ja pahimmillaan paino käynyt 89,9 kilossa.

No motivaatio on taas löytynyt ja eilen korkattiin sali. Sokeri on mustalla listalla ja huomenna treeneihin. Eiköhän tää tästä (taas).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-03 08:43:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-03-18 17:43:00
Viestit: 25
Tsemiä vaan uuteen vuoteen!! 8)

_________________
se nyt vaan on tyhmää painaa liikaa.-giga antti-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-13 23:18:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Juu kiitos!

Paino 87,3kg

Erittäin raskas työviikko (=12h/päivä), joten liikunnat jäi väliin.

Mutta en sortunut perinteisiin vatsan täydentäjiin, kuten sämpylät, pullat, karkit yms.

:lol:

Ensi viikko helpottaa velvotteiden osalta, niin pääsen pitämään hauskaa salille.

:smt023


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Kesä2008 projekti
ViestiLähetetty: 2008-03-12 17:29:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Päivitetään kerran tuli seuranta aloitettua.

Paino jotain 94 kilon paikkeilla eli ei hyvin mene. Toisin sanoen pää ei kestä. Yleensä tulee viikossa viitenä päivänä syötyä järkevästi ja liikuttua, mutta niinä kahtena päivänä ahmittua sitten sitäkin enemmän paskaa. Muutaman kerran mennyt vatsa niin sekaisin, että oksennus tullut seuraavana päivänä. Oksentamista en ole sentään itse aiheuttanut.

Näillä mennään [-o<


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Kesä2008 projekti
ViestiLähetetty: 2008-04-01 02:07:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Paino 94,3kg

Laitetaan tästä ilmoituksesta toinen 2. yritys käyntiin.

Ongelma on siinä, kun tulee huono päivä, niin silloin repeää kunnolla. "Laivaan tulee pieni reikä, niin upotetaan sit koko paska."

Olen ruvennut ottamaan itsestäni kuvan viikottaisen punnituksen yhteydessä. Sitä tulee niin helposti sokeaksi omalla kuvalleen, niin ehkä kuvat auttavat arvioimaan tilannetta vähän paremmin. Ja projektin lopussa voi sitten julkaista ennenjajälkeen -kuvan.

Pientä vaikeutta tuo nykyään täysin epäsäännöllinen päivärytmi. Saatan esim valvoa 30 tuntia putkeen, jonka jälkeen nukun/pyörin sängyssä 20 tuntia. Yleensäkkin valvon yöt ja nukun päivät . :shock:

EDIT Lisäksi syömiseni on pitkälti tunnepohjaista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Kesä2008 projekti
ViestiLähetetty: 2008-06-02 18:13:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Hengissä ollaan. Paino 93,7kg, mutta Mövenpick on niin hyvää...

Katsotaan miten kehittyy...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Kesä2008 projekti
ViestiLähetetty: 2008-07-07 13:13:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
/kumartaa

Nyt haettiin sitten motivaatiota kovemman kautta. Tavoite paino 80kg, ja aikaa n. ½ vuotta. Aikataulu tarkentuu myöhemmin. Jos en pääse tavoitteeseen, niin se maksaa minulle n. 4 000€.

"Veto" alkoi pari viikkoa sitten ja ihmeen hyvin olen pystynyt väistämään sokerin perkeleet ja leivän. Paino on tosin pysynyt suht samoissa, vaikka liikuntaa lisätty merkittävästi. Jos ei painoon tule muutosta, täytyy varmaan ruveta punnitsemaan ja laskemaan annoksia mitä menee suuhun.

Foorumilla pitäisi olla jonkinlainen ensiapupiste. Kun tekee mieli Mövenpickiä, niin voisi mennä ensiapuun hakemaan tukea.

Projektin nimi päivitetty realistisemmaksi :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Talvi2009 projekti
ViestiLähetetty: 2008-12-22 00:06:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
Hengissä, mutta muuten kaikki päin helkkaria. Päivitän tarkemmin, kun ei väsytä näin paljoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: AXLin Talvi2009 projekti
ViestiLähetetty: 2009-04-17 20:46:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-12-18 02:30:53
Viestit: 75
97,3kg voi vtu :evil:

Lainaa:
Tavoite paino 80kg, ja aikaa n. ½ vuotta. Aikataulu tarkentuu myöhemmin. Jos en pääse tavoitteeseen, niin se maksaa minulle n. 4 000€.


Vedon kumpikaan osapuoli ei päässyt tavoitteisiin, joten sanktioita ei tullut.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)