karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-09 18:54:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Vaivalloiset 5 kiloa
ViestiLähetetty: 2008-09-16 12:08:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Terve,

tavoitteenani on pudottaa 5 kiloa painostani, joka on ollut elokuusta lähtien 65 kiloa. Kovan työn tuloksena olen saanut painoni laskemaan, mutta tavoite on osoittautunut hyvinkin haasteelliseksi. :oops: Välilllä painoni laskee 64 kilon alapuolelle, mutta sitten yksi viikonloppu tai työmatka saa painoni pompsahtamaan saman tien takaisin 65 kiloon. Siitä se ei kyllä yleensä enää nouse. Ilmeisesti tuo on oma peruspainoni, johon keho aina haluaa palata takaisin. :?:

Ajattelin, että jospa tällainen sosiaalinen paine auttaisi, elikä kirjoitan tänne painopäiväkirjaani. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja tavoite on olla joulukuussa 60 kiloinen.

Tästä se alkaa... Paino oli tänään 65,3 kiloa. :?

Viestin otsikko: Re: Vaivalloiset 5 kiloa
ViestiLähetetty: 2008-09-16 15:03:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kuulostaa tutulta! Tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2008-09-16 17:08:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa joukkoon!

Mulla ihan sama juttu, pystyn pudottamaan painoa (lue---ennen, en enään) aika paljonkin, laihimmillaan painoin 58 kg, pituutta on 170cm. Olin sillon kyllä tosi laiha. No joo mut paino nousi sitten 62-64 ja se määrä tuntu minusta ihan okoolta (kunnes tulin taas raskaaksi, ja sillonhan on lupa söydä kaikkee hyvää. Mulla meni 3 kismettii per päivä! :twisted: ), olin sinut itseni kanssa. Mut nyt ei onnistu vaikka olisin kokonaan syömättä viikon. Painoin kun aloitin viikko sitte 69 eilen 67,9, ihan kiva pudotus viikossa :lol: Mut joo melkein aina viikonloppusin tulee syötyä liikaa (ja juotua)...miksi ihminen on niin toope? vaikka on tietoinen mistä läski on peräisin niin ei vaan mee jakeluun muuttaa tapojaan.. ainakin minä en osaa..

ViestiLähetetty: 2008-09-18 14:22:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiva tietää, että on muitakin kohtalontovereita. MItä jos kirjoittelette tähän ketjuun omia painojanne, niin tsempataan toisiamme? :)

Mulla oli aamulla paino 64,8. Elikä on se taas puolessa viikossa tullut alaspäin.. Nyt päätin, että viikonloppu tiukkaa ketokarppausta, ei repsahduksia. Saas nähdä kuinka käy. Olen kutsunut sunnuntaina tuttavia tupperin kutsuille ja pitää sitten tarjota herkkuja kahvin kanssa. Teen varmaan karppiherkkuja... :P

Eikä alkoholia.. se vie kaiken itsekurin mennessään!

ViestiLähetetty: 2008-09-18 16:55:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei!!!

Mulla paino edelleen ylälukemissa 60,4 kg, kun repsuilen vähän väliä. Onneksi sentään olo on parempi näin, kuin vanhalla ruokavaliolla. Pitäis saada painosta se viisi kiloa pois, mielellään enempikin. Mä kun olin 53 kiloinen (joskus kauan sitten) niin mulla oli silloinkin mahaa :evil:
Viikonloppuna meen molempina päivinä kyläileen, eipäs taas karppauksesta tuu paljon mitään...

ViestiLähetetty: 2008-09-30 09:23:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mulla meni koko viime viikko ihan repsuillessa... Tänään päätin palata takaisin ruotuun!

Paino oli aamulla tasan 65,0. Lähdin siitä sitten juoksulenkille ja söin kunnon karppiaamiaisen. Rahkaa, partaäijää, rasvassa paistettuja omenaviipaleita ja kanelia. Sit vielä pari palaa juustoa ja kalkkunaleikettä... Nyt on hyvä olo ja vessassa pitää hypätä. Lähteekö ne nesteet noin nopeesti kiertoon?

ViestiLähetetty: 2008-10-06 12:12:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Täytyy varmaan olla onnellinen, ettei paino nouse entisestään... MUTTA ei se kyllä laskekaan... Tuo otsikko sopii kyllä hyvin tähän mun painonseurantaan: vaivalloiset!! Joo todellakin. Edelleen paino 65 kg. :shock:

No, viikonloppuna luvassa laivareissu. Mitenköhän siitä selviää karpaten? #-o

ViestiLähetetty: 2008-10-23 09:58:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään aamulla paino oli 65,8!!! :shock: Kauhee kauhee... Eilen söin, täytekakkua, mutakakkua, jäätelöä, suklaata. [-X Jaaha, ja takaisin ruotuun. Tänään pelkkää karppievästä, ei lipsuilua. Illalla salille. Tsekataanpa tilanne huomenna uudelleen. Nyt on pakko skarpata takaisin laskusuuntaan. :!: :!:

ViestiLähetetty: 2008-10-25 09:25:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Minäkin kamppailen samoissa kiloissa, ja karppiboomin aloitus olis voinu olla yhtä hyvin mun. Liitynpä siis ketjuun tsemppailemaan ja jospa itsekin sais jotain aikaan.. Kesällä tiputin 66.8 kilosta n. 64 kg, mutta elokuusta asti on sahattu 64-65 kilon välillä. Eilen vetäsin puoli litraa jäätelöä ja kolme kuivaa sipukkaa, joten aamun aloituspaino 65,2 :oops:

Jouluun mennessä olis niin mukava saada pois tuo viimeinen 5 kiloa, mutta realistisesti ajatellen pistän jouluun tavoitteeksi 3 kg.

Tsemppiä kaikille!

ViestiLähetetty: 2008-10-25 10:33:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tervehdys!

Päätintpä tulla moikkaamaan minäkin, sillä vaikka painan enemmän kuin sinä, niin pudotettavien kilojen määrä jouluun mennessä on samaa luokkaa ja olen suurinpiirtein saman pituinen 172 senttiä. Eka punnitus mulla kaamoskarppaukseen 71.3 kiloa mutta nyt olen 69.2 (jipi!!!) Tavoitteena 65 jouluun mennessä (ja jatkossa vielä pari lisää!) Voi tietysti olla, että sulla kilot on vähän tiukemmassa, kun olet hoikempi kuin minä (oon ainakin ymmärtänyt, että mitä alemmissa painoindekseissä laihduttaa sen tiukempaan istuvat, pirulaiset) Mulla itelläni myös on kokemusta vuosien takaa pudotuksen yrittämisestä noin 66 kilosta takas entiseen vakkaripainoon 62 kiloon ja muistan sen tunteen, ku onnistuin pääsemään tyyliin 64,5 kiloon mut sit se AINA revähti takas yli 65een. No mut sillon en karpannut vaan söin nykytietoni mukaan ihan väärin. Ehkä tällä kertaa onnistun ja varmasti sinä myös - tsemppiä!!!!

Ps. Pidän myös suht ahkeraan ruokapäiväkirjaa, jos haluat joskus vilkuilla meikäläisen ponnisteluja

ViestiLähetetty: 2008-10-25 10:36:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

eiku se taisikin olla Pingviini, joka oli 170-senttinen, sorry... Minkäs pituinen sinä olet? (Liian nopeesti luen näitä viestejä, ilmeisesti...:)

ViestiLähetetty: 2008-10-26 11:10:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moikka Lomanu ja Ainoinkeri!!

Olen 164 cm ja paino tänään aamulla oli 65,3. Elikä suht koht normaalipainoisena mennään. Ehkäpä se on syy, miksi en saa tarpeeksi motivaatiota pudottaa sitä viimeistä viittä kiloa... #-o En varmaan olisi yhtään onnellisempi 5 kiloa pienempänä, mutta ois kiva häämatkalla (ensi toukokuussa) olla nättinä bikineissä. Mä urheilen paljon, mutta rakastan ruokaa!!

Mutta yritetään kaikki tsempata jouluun mennessä ees pari kiloa alaspäin, jooko? Nyt oon päättänyt tiukasti pitää hiilari n. 40 g päivä. Sillä määrällä paino yleensä laskee... Jos ei kalorit nouse yli 1500.

Miten tiukasti te karppaatte? Täytyykin käydä lomanu katsomassa sun päikkyä :)

Tsemppiä meille kaikille! =D>

ViestiLähetetty: 2008-10-26 16:06:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä karppailin tiukastikin tuossa kesällä n.20g hh päivässä, mutta se lakkas tehoamasta juurikin tuossa 65 kilon kohdalla. Mä olen aina päässyt suht helposti 64 kiloon, myös aikoinaan paikkareissa, mutta sen alle ei millään. Pituus on 160 cm. Urheilen paljon myös ja sen puoleen on ollut vaikea löytää oikeaa hiilaritasoa. Tällä hetkellä käytän ruista ja marjoja kohtuudella salaatti-kasvispuolen kanssa. Ongelma vaan on se, kun tekis koko ajan mieli mussuttaa jotain. Joo, ja sitten jätski... en vaan pysty elämään ilman jädeä, mut koitan rajoittaa sen liikkumispäiviin. Ostin jäätelökoneenkin, mutta sillä en saa aikaan onnistunutta, valiota siis kuluu.

Jotain tarttis muuttaa, että paino tippuis. Liikkua ei voi enempää, joten nyt ajattelin koittaa tätä raportointia aj samalla rajoittaa annosten määrää. Jätskistä en vielä luovu.. :D

Tsemppiä teille!

ViestiLähetetty: 2008-10-29 16:19:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Noh niin... Paino edelleen 65,2 kg. :cry:

Mutta sitkeästi aion jatkaa yrittämistä. Tsemppiä teille muillekin. Kirjoitelkaa, mitä kuuluu, jos ehditte! :D

ViestiLähetetty: 2008-11-03 12:49:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tuntuu ihan hölmöltä raportoida tänne taas tämä sama paino, mutta kyllä: taas 65,2. Onkohan vaaka mennyt rikki? :lol:

Päätin tällä viikolla lisätä rasvaa ruokavalioon, joten katsotaanpa tepsiikö se? Torstaina menen kehoanalyysiin, joten raportoin seuraavaksi silloin.

ViestiLähetetty: 2008-11-05 11:01:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hienosti sulla pysyy motivaatio kasassa vaikka masentavan monta viikkoa sama paino. Tsemppiä! Me mennään samoissa kiloissa ja melkein samassa pituudessa elikkäs pientä kisahenkeä päälle, kumpi on ennemmin 63 kilossa ;)

ViestiLähetetty: 2008-11-05 11:52:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Oi, huippuidea Karppipauliina!! Kiitos tsempistä. Ja todellakin otan haasteen vastaan. =D>

Tästä se siis lähtee... Tänään oli paino 65,1. Mites siellä? Ps. mä punnitsen itseni joka aamu ja se tapa sopii mulle. En oo silti liian fanaattinen asian suhteen... kai? :roll:

ViestiLähetetty: 2008-11-05 15:05:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joka päivä tulee minunki käytyä puntarilla =) tänään paino 65,5 ja tästä se tosiaan lähtee....apua!

ViestiLähetetty: 2008-11-07 12:13:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moips.

Olin eilen luovuttamassa verta, joten tänään paino oli 64,9. En siis tiedä, kuinka todellinen tuo lukema on verenluovutuksesta johtuen. Tänään on illalla pikkujoulut -> mahtaakohan tulla iso repsu, kun punkkua ajattelin juoda? [-X

ViestiLähetetty: 2008-11-07 22:25:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Minä peesaan repsahduksessa ja juon lasin siideriä :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00