Taas olen täällä höpisemässä, irtosi joku tulppa vissiin tai jotain.
Olen tosiaan keventynyt n. 8 kiloa, mikä toden totta näkyy ja tuntuu. Koska olen vuosikausia jojoillut, kaapissa on vaatteita vaikka minkä kokoisia. On pieniä ja on isoja. Tai no, niitä kaikkein isoimpia housuja ei siellä enää ole, ne pistin jo uffiin tai roskiin. Jos joskus lihon takaisin niihin mittoihin, ostan uusia. Toivottavasti niin ei tarvitse tehdä, eikä tarvitsekaan mikäli en palaa hiilarielämään. Enkä oo aatellu palata.
Vyötäröä en mittaillut aluksi, vaan vasta hieman myöhemmin. Siitä lähtien senttejä on lähtenyt n. 5, mutta kokonaisuudessaan niitä on lähtenyt paljon enemmän. Senttejä ja oikeastaan painoakin enemmän mittailen edistymistäni vaatteilla. Käyn kyllä vaa'alla päivittäin (miksi, sitä en itsekään tajua

) ja annan painolle painoa, mutta kyllä ne vaatteet kuitenkin enemmän merkitsee. Ja peilikuva. Ja fiilis.
Ruokapäiväkirjaa en ajatellut pitää, mutta esimerkinomaisesti laitan tähän eiliset syömiseni.
Aamiainen: munakokkeli (2 munaa, kuohukermaa, juustoraastetta), kuppi teetä
Lounas: kukkavihanneksia ja fetaa ja voita, salaattia (salaatti, tomaatti, sipuli, kurkku, oliivi, oliiviöljy)
Päivällinen: kanakeittoa (kanaa, vihanneksia, tomaattia, oliiveja, oliiviöljyä)
Iltapala: partajugua, rahkaa, marjoja, kuppi teetä
Söin eilen iltapalan, koska päivän syömiset oli hieman liian vähäiset ja tuli nälkä. Etenkin lounas oli liian pieni. Mulla rasva pitää kaikkein eniten nälkää ja sitä koitan usein lisätä ruokiin. Kookosöljyä en ole vielä saanut ostettua, se auttaisi varmaan asiaa.
Repsahduksia olen miettinyt. Ensinnäkin mitä mulle tarkoittaa repsahdus? Onko se jotain, jota teen vaikkei saisi, vai voiko tietoinen hiilarinsyönti olla myös repsahdus? Tällä hetkellä ajattelen, että repsahdus on sellainen epähuomiossa tapahtunut (siis ihan vahingossa, itse olen tietty syytön

) moka, jolloin olen syönyt jotain jota en saisi. Mutta jos esim. menen äitienpäiväkakulle, niin syön kakkupalan hyvin tietoisena asiasta, jolloin se ei ole repsahdus. Koskapa elämääni ja ruokavaliooni täytyy mahtua myös satunnaiset väärät hiilarit, niin repsahduksesta ei kohdallani ole kyse. Sitten jos repsahdan oikeasti eli ostan (tietämättäni

) pussin lakua ja ahmin sen, ajattelen että lakuhimo osoittaa sen, että ruokavaliossani on nyt jotain pielessä ja koitan korjata syömisiäni parempaan suuntaan. Toistaiseksi en ole repsahdellut, koska makeaa ei tee mieli, eikä leipää tai puuroa tms. Tummaa suklaata syön toisinaan, mutta pala riittää, enkä pidä sitä repsahduksena. Alkoholia käytän hyvin vähän, enkä enää harrasta kännäilyä (kiintiö täynnä), joten krapulamätöt eivät uhkaa.
Tämmöistä mietin nyt, kohta taas jotain muuta.