Päätin siis minäkin laittaa oman laihdutus taiston tänne kansan nähtäville. Viikon verran olen nyt karppaillut ja todella hyvältä tää ruokavalio tuntuu.
Aluksi huolehdin aika paljon mun työpäivien ruokailuista kun teen melko pitkää päivää alkuviikon ja urakka hommaa. Pidän ruokatauon päivässä ja muuten teen töitä. Tämän viikon olin kevyemmissä homissa mutta ensi viikolla pääsee tekeemään ihan oikiaa hommaa, mutta olen vakuuttunut kun kävin kattomassa buffetteja ja kauppojen lämmintiskejä että päivistä selviän kyllä.
Toinen vähän heikko homma on juhlat joita on tulossa tässä melko paljon eli tavallaan voin nähdä kalenterista jo repsahdukset. Tänään on esim yksi ja parin viikon päästä on häät ja jne. Uskon että pystyn kyllä syämisissä oleen melko tarkka, mutta tuo alkoholi ja sen kirot. Ei tarvi montaa olutta ottaa että menee hiilarit yli niin että heilahtaa ja ite oon sen verran iso kaveri että ainakin ennen sixpackki saatto mennä saunassa piipahtaessa, mutta katotaan nyt kuin paljon painoa tulee esim tämän illan jälkeen.
Normaalisti olen koittanut liikkua aktiivisesti, mutta nyt on töissä mun työaikoja pompoteltu sen verran mukavasti että en oo kerenny treeneihin. Tässäkin asiassa otan itteäni niskasta kiinni ensi viikolla. Eli taas on liikkuva säkki tulossa pojille salille käymään.
Noh noita mittoja.
pituus: 193 cm
alku paino. 133.1
viikon jälkeen: 129,3
Ruumiinrakenne on itellä roteva ja ehkä jonnin verran jotain lihastakin saattaa tuolla ihran joukossa olla, mutta ei mainittavimmin.