Uusi untuvikko (?) karppailija esittäytyy:
Innoituksen karppaukseen sain veljeni loistavasta esimerkistä, parisenkymmentä kiloa vuodessa pois sikaisesti herkuttelemalla samalla kun minä yritin kituuttaa painoa alaspäin. Skeptikkona en aluksi meinannut millään uskoa, että vhh:lla voi todella onnistua, mutta pakkohan se on myöntää kun omin silmin näkee

onhan velipoika tosin huomattavasti (7v) nuorempi kuin minä joten ehkä silläkin osuutta reippaaseen pudotustahtiin?
Itsellä on ollut jo pitkään selkeästi hiilareiden syöntiin liittyvää "käymistä" mahassa. Lisäksi ajoittain todella voimakas makeanhimo ja jatkuva kiusaus napostella "jotain ihan pientä" - yleensä hiilaripitoista höttöä. Karkkilakkoja olen pitänyt ja niiden aikana karkinhimo on vain lisääntynyt... Alimmillani olen aikuisikänä painanut 62 kg v.-00 jolloin laihdutin kitudieetillä häitä varten. Nykyisin paino vaihtelee 68-70 kg välillä. Pituus 166 cm ja ruumiinrakenne "roteva".
1.1.2011 klassisesti siis vuoden ekana päivänä alkoi karppaus. Eka viikolla tilannetta komplisoi vielä muutaman pvä vierailu anoppilaan - selätin kiusaukset kuin nainen enkä sortunut yhtään kertaa kiellettyihin herkkuihin. Juustoja eri muodoissa tuli kyllä vedettyä senkin edestä

Nyt on jääkaapissa voita, juustoja, munia, smetanaa, täysrasvaista jugua, lihaa, pekonia, A-luokan makkaraa, hapankaalia, vihreitä kasviksia jne.
Vko saldo on todella energinen olo - ei turvotusta, ei mahan myllerrystä vanhaan malliin. Makeanhimo on laantunut ihan täysin, uskomatonta!
Otin nyt mittoja vko karppauksen kohdalla. Painonseurannassa huomioitavaa se, että oma vaakani näyttää painon vain ½-1 kg tarkkuudella joten sitä pienemmät lukemat jäävät multa hifistelemättä.
11.1.2011
paino 68 kg
vyötärö (kapein kohta) 78 cm
lantio 100 cm
reisi 58 cm
p.s. epäilen että alkaa olla ketoosi päällä, sillä näläntunne on kyllä kadonnut lähes kokonaan, pitää tsempata että muistaa syödä tarpeeksi

[/url]