Uusia kokeiluja: Lanttupasta

Ei tykänny hän. Eikä siippakaan, jonka tietty pakotin maistamaan myös
Tänään tein salaattia, johon tuli
1 avokado (sitruunamehua)
1 kurkku
2 kananmunaa
½ paprika
3dl partajugua
3dl paistettuja kylkiviipalesiivuja silputtuna
mustapippuria
Tuli ihan hyvää, seuraavaan erään laitan kyllä tujauksen sinappia jugun joukkoon. Tää oli tällaisenaan vähä liian pliisua. Noi reseptisivut on ihan kivoja, kokeiluista 3/4 on ollu todella mieleisiä. Nimittäin aamiaismöttöset osu ja uppos myös

Vaaka ei oo mun kaveri. Perjantaina aamupaino kävi 92,5kg:ssa, nyt sama kapine päräytti esiin 95kg

Viikonloppu meni kyllä nesteytyksen ja unen kannalta vähä vähäisenä. Kuopus kuumeili ja nyt näppyilee. Mutsi nukku siis edellisen yön patjalla tyttösten huoneen lattialla ja jopa alko uni maistumaan lapsosille. Muuten pari yötä menny kitistessä ipanoilla. Tiiä mikä ihmeellinen vaikutus läsnäololla oli, mutta jos uni maistui niin ok. Mulla tosin on lapojen väli ihan jumissa nyt

Huomenna onneksi on aika hierojalle, saa lavat auki ennen ku duuniputki alkaa taas.
Mietin, että jos alkais pitää ruokakokeiluista päikkyä ja vaihtais sen vaa'an mittanauhaan. 7 viikossa napa on kutistunu noin 6cm, muistaakseni. Vielä satasen "väärällä" puolella, mutta ei kovin pitkästi onneksi.
Niin joo, eilen tein lanttuporkkanoista paahdettuja uunikasviksia ja Wilhelmiä tein myös uunimakkarana, väleissä Valion Alppikreiviä. Hyvän makuinen juusto, ravitsemuksellisesti en tiiä miten hyvä, mut maku mahtava. Josko se ois sit terveellistäkin?
Niin ja luku-urakkaakin olen aloitellu. Antti Heikkilän eka kokkikirja aloitettuna, yöpöydällä oottelee se toinenkin, sekä Atkinssin uusi dieetti ja Sukulan joku vähähiilarinen opus. Tää ilta menee sit harrastaessa, nojatuolin jousia lähen nyöritteleen