jatu kirjoitti:
Olisi kiva tietää paljonko muilla on tippunut paino ja millaisessa ajassa.
Lähinnä sydäntä on tuo ensimmäinen ja toinen kuukausi.
Pelkään itseni puolesta, ettei jaksa jatkaa jos tulosta ei tule!
Motivaatiostahan tässä on kyse.
Aloittaessani paino oli jotain 99 kg, mutta liittyessäni tänne Loppiaisen tienoilla, se oli "jo" muistaakseni noin 96 kg. Ja viime viikolla 94,5. Eli runsas neljä kiloa tammikuussa. Nyt selvästi hidastunut, mutta olo on hyvä ja tyytyväinen, joten jatkan sinnikkäästi ja toivon, että edes joitakin satoja grammoja menisi alaspäin helmikuun aikana. Ehkä tuonne Voikampanjaan laitoin liiankin kovan tavoitteen, mutta katsotaan nyt. Oikeasti mulla ei ole kiirettä, mutta ehdottomasti alaspäin on painoa saatava. Täytyy sitten tarkistaa syömisiään, jos alkaa oikein pitkään jumittaa.
Nää karppiruuat on kyllä niin hyviä, että en edes tiennyt olevani näin hyvä kokki ennen kuin aloin kokata karpisti
Ja tänään sain Karpin keittokirjankin, joten nyt tässä alkaa opiskelu.
Syömisiä kirjaan kiloklubin sivuilla kun olen tottunut siihen. Ja kyllä karpistikin saa pallot vihreiksi suht helposti. Paitsi kuidut joskus jää keltaiselle. Hiilihydraatteja on mulla alkuun ollut 70-90 g enimmäkseen, rasvaa jotain 120-130 g ja proteiineja 90-100 g. Mitäs asiantuntijat tuosta sanoo? Ja kilokalorit 1800-2000. Pitäiskö vähentää kaloreja vai odottaa vaan kiltisti mitä kroppa tuumaa?

[/url]