Kiitti Louise ja Isopimu kannustuksistanne. Hyvin menee näköjään teilläkin

!
Tänään puntari siis lukemalle 74,7. Eli tämän viikon ollu hakusessa tuo 74,5 rikkoutuminen, mutta ei nyt sitten kuitenkaan. Hyvä lukema tuokin on, mutta kun aluksi suunnittelin merkkaavani noita kiloja vain puolen kilon tarkkuudella. Nyt sitten muutin suunnitelmaa, niin saa tuon pudotuksen näkymään. Ja ollaanhan tässä kuitenkin jo eri luvuilla. 74 alkuinen näyttää taas paremmalta kuin 75 alkuinen luku. Suunta on tasaisesti alaspäin. Mutta eihän tämä ole pelkkää kilojen kyttäystä. Peili ja vaatteet todistavat myös tuota painon tippumista kyllä kivasti. Olotilasta ja notkeudesta puhumattakaan. Mittanauhaa olen huono käyttämään, mutta karkea arvio on, että aloituksesta on lähtenyt ainakin 10cm vyötäröltä.
- Ja kyllä, eväitäni kytätään töissä. Vain parille olen siellä "tunnustuksen" tehnyt.
- Karppaukseen liittyvää unta olen nähnyt nyt parina yönä.
- Mielenkiintoista on ollut lukea artikkeleja liittyen karppaukseen. Mm. lehti
Kevytkokki numerossaan kevät 2009 antaa sivulla 76 niin ristiriitaisia ohjeita painon puodotukeseen tähän meidän tyylimme verraten. Otsikko on "kevyttuotteet pelastavat vyötärön"

. Siellä mm. väitetään, että "kevyttuotteissa on vähemmän lisäaineita kuin tavallisessa ruuassa"

, ja "voita saisi käyttää vain pari kertaa vuodessa vaikka muikun paistossa"

, "kevyttuotteissa ei ole mitään epäilyttävää"

, "kevyttuotteet eivät jätä näläntunnetta"

, "kevytjuustot ovat hyviä niin maultaan kuin rakenteeltaan"
Että tällaista.
- Omalta kohdaltani voin sanoa, että aikaisemmassa elämässäni kyllä yritin käyttää noita kevyt tuotteita, mutta ei ne minulla toimineet. Vyötärö on kasvanut. Olen aina mielessäni epäillyt kevyttuotteita ja rakastanut aitoja asioita kuten voita, perusjuustoja, puhdasta jogurttia ym. Lapsuusajan söinkin hyvin perusruokaa ollen hoikka lapsi ja nuori. Maalla meillä oli pöydässä mm. maitoa suoraan navetan tankista ja oikeaa voita. Ruoka oli konstailematonta. Nyt aikuisena ruokavalio muuttunut radikaalisti. Yritän nyt taas siirtyä siihen perusruokaan ja voin sanoa, että se on ollut helpotus ennemmin kuin koettelemus

. Kevyttuotteet jättävät minusta nälän tunteen ja monesti teennäisen maun suuhun. Entä kuka voi sanoa kevytjuustoa hyväksi? Henkilö ei varmaankaan ole maistanut Julia juustoa, jota itse sain alas vain yhden palan. Tämä nykyinen oikean ruuan syöminen on puottanut minulta
kohta 8 kiloa reilussa kahdessa kuukaudessa. Ruoka on maistuvaa ja vie nälän. Ja makunautintoja on

T Y K K Ä Ä N

[/url]