karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-01 17:49:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Paino lähti laskuun
ViestiLähetetty: 2011-01-21 13:22:16 
Poissa
sintti
sintti

Olen uusi täällä!

Olen siis 20 vuotias mies ja karppauksen aloitin tämän viikon maantaina, lähtöpaino oli 104 ja pituus 180.
Tännään sitten punnitsin itseni viikon jälkeen ja kappas 4kg oli lähtenyt viiteen päivään. Tähän tosin saattaa
sekin vaikuttaa että olen lvi-asentajana töissä ja työ on välillä hyvinkin fyysisesti rankkaa. Siis onko tuo alkulähtö normaalia, lisään vielä että
vettä menee par litraa päivä ja syön aamupalan ja päivällisen ja iltapalan, sen jälkeen sitä sitten onkin niin poikki että nukkumaan kello 21.00
ja uuteen päivään noustaan kello 06.30.

Mites tämä alkoholi näin aloitusvaiheessa? Kaikkiahan sen tietää että raskas työ vaatii raskaat huvit?

Viestin otsikko: Re: Paino lähti laskuun
ViestiLähetetty: 2011-01-21 14:00:10 
Poissa
sintti
sintti

Samoissa hommissahan olen siis ollut jo pitempään, mut ruokailutottumukset olivat huonot lounaalla töissä, jota nykyisin en syö ollenkaan yleisin ruoka oli jotain pastaa tms, nälkä lähti ja piti pitkään kylläänä että jaksoi hommia tehä.
Paino ei vaan laskenut, ei sitten mitenkään.
Olo on tuntunut paljon jaksavamalta, ei ole enää hiilareiden aiheuttamaa "ähkyä" tai turvotusta tms...
Joskus opiskeluaikoin paino kävi 114, joten siitä on jo tippunut työn myötä paino, mutta viimeisen vuoden on ollut samassa.
Mahtavaa et tämmönenkin homma on keksitty. Tuntuu peräti siltä että eihän niitä hiilareita tarviisi vetää, paljon raikkaampaa on salaatti/pihvi ateriat tms.
Nii ja sen unohdin sanoa, alle 25/vrk olen pitäyt.

Viestin otsikko: Re: Paino lähti laskuun
ViestiLähetetty: 2011-01-21 14:28:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä on ihan normaali pudotus :D
Minulla lähti ekalla viikolla -4,8 kg ja toisellakin vielä -1,8 kg. Sitten jumahti... ja nyt yritän päiväkirjaa pitämällä saada sen taas laskemaan.

Pari ensimmäistä viikkoa kannattaa olla erittäin karppina. Ei siis alkoholiakaan silloin. Sitten voi vähän lisäillä jotain, mutta hyvä katsoa taulukoista paljonko tuote pitää sisällänsä hiilareita. Unohda siis olut ainakin :lol:
Minä nautin joskus punaviiniä ja konjakkia. Ne on ne varmimmat ja vähähiilarisimmat vaihtoehdot.

Tsemppiä! :P

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00