elliskä kirjoitti:
Onnitteluja kadonneista kiloista Joulis!
Onko ruokavalioosi löytynyt ihan uusia juttuja, vai muokkaatko entisiä karpimpaan suuntaan? Minulla on sekä että...uusia tuttavuuksia ovat sekä voin että oliiviöljyn käytön lisääntyminen (ja rentous niiden käytössä, mitä ei ennen todelllakaan ollut

). Joitain perusjuttuja olen muokkaillut...esim. jauhelihamureke maistuu karppina koko perheelle. Nyt vasta olen uskaltautunut tekemään mutakakkua ja nauttimaan siitä
Luonnollisesti hiilihdraattipitoiset jutut ovat tällä hetkellä jonkin verran minimissä, ja todennäköisesti pysyvät vähemmistönä edelleenkin
Kiitokset
elliskä!!
Jätin kertaheitolla pois perunat, leivät ja yleensä kaikki missä hiilareita yli 5g. Rentoutta itselläkin siinä että nyt voi nautiskella hyvällä omalla tunnolla rasvaisista juustoista, meetvurstinnälkä kyllä meni aika nopeasti ohi kun sitä sai luvan perästä syödä

Se tässä kovasti ihmettyttääkin että miten helppoa tälläisen karkkihiiren oli niistä luopua

Alkoholin käyttöä olin päättänyt jo aikaisemmin tammikuussa rajoittaa - tipaton tammikuu eka kertaa käytössä, mutta luulenpa, että jatkossa siirryn kyllä tuonne punaviinipuolelle noiden siidereiden sijaan...
Meillä mieskin innostui eli sikäli helpottaa kun molemmat syövät samaa ruokaa. Se tässä oikeastaan onkin kivaa, että tästä voi ajatella elämäntapaa eikä pelkkää tapaa kilojen karistamiseen. Varmaan tulen repsahtamaan ja sitten kun tavoitteeseen pääsen aina karkkeja ja kahvipöydän herkkuja silloin tällöin maistelemaan, mutta epäilen että tietoisuus pistää hillitsemään hiilareiden mussutusta jatkossakin.
Eli samat mietteet kuin sullakin elliskä - tsemppiä sullekin tavoitteen saavuttamisessa!!!