karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-18 10:31:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-11 10:16:31 
Poissa
sintti
sintti

Aloitanpa tänne tällaisen turhautumisen purkupaikan. Nyt on sille tarvetta! Olen karpannut nyt kaksi viikkoa. Ekalla viikolla kärsin kaiken maailman oireista ja kamalasta olosta. Jouduin lisään hiilareita niin, että alle 20 en oikein voi mennä tai kamala heikotus ja vapina ja oksetus palaa takasin. Eka viikko meni ihanasti, paino tippui 5,1 kiloa!

Sitten tuli tämä toinen viikko... Olon sain korjaantumaan ja syömiset on mennyt hyvin, makrot ok ja kalorit inasen miinuksella. Eli järkeni sanoisi, että nyt laihdutaan. Viikon aikana seurasin painon kehitystä joka aamu ja viime viikon loppupuolella aloinkin jo hihkua riemusta kun painoa näytti tippuneen 1,5 kiloa lisää. Ja nyt, tänä aamuna, mun virallisena punnituspäivänä, viikon tulos: +100g!!! Siis minne hävis se tän viikon 1,5 kilon pudotus?????!!!!???? Ketuttaa niin kuin pientä oravaa, jolla käpy jäässä ja hampaat katki! :evil:

Ai niin, lähtötilanne oli 95,7 ja paino nyt 90,6. Pituutta 168, ja BMI jotain reilusti yli kolmenkympin.

Viestin otsikko: Re: Kainulista kala
ViestiLähetetty: 2011-01-12 10:01:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips!
Älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään, toihan pudotustahti kuullostaa hienolta!
Kahdessa viikossa miinusta 5.1kg! Se on keskimäärin 2.5 kg/ vko!

Ei ole minunkaan painonpudotus ihan tasaista, välillä on taukoja...

ViestiLähetetty: 2011-01-14 08:01:18 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos elliskä kun kommentoit!

Ei tässä painossa ole mitään seurattavaa, samaa lukua näyttää puntari päivästä toiseen... Tarttis varmaan muuttaa jotakin ruokavaliossa, kun vaan keksis mitä muuttais. En uskalla tehdä enää mitään, kun joka ketjussa neuvotaan eri tavalla. "Syöt liian vähän, syöt liikaa, syöt liikaa hiilareita, syöt liian vähän hiilareita, pidä kalorivajetta, syö reilusti yli peruskulutuksen, Syö maitotuotteita, älä syö maitotuotteita, syö pähkinöitä, älä syö pähkinöitä" ja blaablaablaa, kaikki ohjeet kumoo toisensa. Argh! Yritän nyt aluksi ottaa mukaan enemmän öljyjä, vähemmän kermaa ja voita. Enemmän kasviksia, pienempiä annoksia pääruokaa. Mutta tällä suunnitelmalla kalorit jää takuulla vielä alemmas kun nyt ja nytkään en tahdo saada peruskulutusta täyteen.

ViestiLähetetty: 2011-01-14 08:25:02 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Vastavierailulla :D .

Monesti alku voi olla takkuisaa, jotta elimistö lähtee liikkeelle. Miten sun vointis on tällä hetkellä? Moni on päättänyt jatkaa vaikkei paino ole alussa laskenutkaan pelkästään sen hyvän olon takia ja sitten ajan kanssa, kun ei stressaile, niin se kehokin alkaa luovuttamaan niitä rasvoja. Varsinkin jos on jojoillut paljon, on laihtuminen aluksi vaikeaa. Minulle tää karppaus on ehdottoman hyvä asia, kokemusta kun on siitä että seikkailee välillä hiilarimaassa ja olo on aivan surkea ja paino alkaa nousta. Nyt jo muutaman päivän karppauksella olo on muuttunut.

Ja olen sitä mieltä, että saldosi on erittäin hyvä ja nuo sadan gramman vaihtelut eivät ole mistään. Niitä tapahtuu luonnostaan ja naisilla erityisesti hormoonien takia. Ota rennosti ja syö vain hyvin ja sopivasti kaikkea. Stressikin pelkästään tästä laihtumisesta voi estää laihtumasta. Ja tämä ruokavalio on elämäntapa (kunpa ite pysyis siinä elämäntavassa kunnolla #-o ), ei mikään pikatie laihtumiseen. Minulla tippui alussa puolisen kiloa viikossa paino, jossain vaiheessa se kiihtyi, jossain vaiheessa hiipui ja jumittui, joskus paino nousi. Mutta loppusaldo ajan kanssa oli se, että tavoitin tuon tikkerilukeman (joka heittää tällä hetkellä :roll: ). Ja mun rasva- ja sokeriarvot parani tällä valiolla.

Ei muuta kuin tsemppiä ja kärsivällisyyttä.

ViestiLähetetty: 2011-01-14 09:07:52 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Dumbo!

Vointi on ihan ok, aluksi oli silloin reilu pari viikkoa sitten ihan karmee olo, mutta se korjaantui sitten hiilareita vähän nostamalla. Välillä vapisuttaa ja sydän hakkailee lujasti, mutta energiaa on tullut lisää ja yöunet on ihan toista luokkaa kuin ennen. Olen vähän skeptinen uskomaan siihen, että ruokavalio vaikuttaisi yöuneen, mutta totta on, että olen sen alun huonon olon jälkeen nukkunut yöt kuin tukki. ennen oli suuria nukahtamisvaikeuksia, nyt nukahdan tosi nopsasti ja nukun koko yön. Tänäkin aamuna ensimmäinen ajatus oli, että nukuinpa ihan mielettömän hyvin. Ja aamunouseminen on siksi helpompaa myös. Huono puoli olossa on se, että jos yritän syödä rasvaa "tarpeeksi", eli lisätä ruokaan voita tai öljyä kunnolla, niin pahoinvointi alkaa kyllä heti syömisen jälkeen. En vaan pysty syömään rasvaa niin paljon kuin täällä kehoitetaan, mutta syön sen mikä hyvältä tuntuu muussa muodossa kuin puhtaana öljynä ja niillä mennään. Esimerkiksi salaattiin en pysty laittamaan öljyä, vaikka se taitaa olla täällä yleisin neuvo, ei mitään järkeä jos oksennan sen syönnin jälkeen pois.

Yritän kyllä kovasti ajatella kärsivällisesti ja odotella, että josko sitten jossain vaiheessa jotain tapahtuisi. Se on vaan niin pirun vaikeaa kun niin kovasti haluaisi laihtua. Ja tuo viis kiloa kun putosi jo ekalla viikolla, tai oikeestaan muutamassa päivässä ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Olen yrittänyt kääntää sitä päässäni niin, että ekalla viikolla putos nesteiden paino ja nyt pitäis olla onnellinen siitä, että se paino ei ole tullut takaisin vaikka olen juonut paljon ja pihalle ei ole kyllä tullut mielestäni samaa määrää, eli keho kerää taas jonkin verran nestettä takaisin. Ja kun kerran keho ottaa nestettä takaisin, mutta paino ei nouse vaan pysyy samassa, niin silloinhan läskiä samaan aikaan sulaa. Tähän ajatukseen mä nyt yritän tukeutua, että oikeasti jotain tapahtuisi. Tosin uskoa horjuttaa se, että housut tuntuu kiristävän päivä päivältä enemmän...

Lisäksi tsemppaan itseäni sillä ajatuksella, että niitä ennen niin tutuksi tulleita makeanhimomässytyskohtauksia ei ole ollut. Ei pienintäkään halua ottaa työpaikalla kahvipöydässä pullaa tms. Siispä elän toivossa, että tästä tosiaan voisi tulla elämäntapa, että voisin pysyvästi jättää ne ylimääräiset herkut pois. Eilen laitoin partiksen sekaan vähän suklaarouhetta tavan suklaasta kun ei täällä meidän pikkukylillä saa prosenttisuklaata kaupasta (pitää ostaa kun käyn isommassa kaupassa jossakin) eikä se edes maistunut kovin hyvältä. Jotenkin tunkkaiselta. Mikä on ihan kummallista! Suklaahan on ollut paras nautinto mitä maa päällään kantaa1 Tai no... ehkä toiseksi paras... :P

Joo, pikkuhiljaa mennään. Mulle vaan olis motivaation kannalta niin tärkeetä, että edes sata grammaa viikossa putois lukemat. Ettei tarvisi tonne painokampanjaan laittaa joka viikko pelkkää nollaa kun muut vetelee jotain kahden-kolmen kilon viikkopudotuksia. Edes sata grammaa, pliis, niin usko ei lopu kesken!!!

ViestiLähetetty: 2011-01-14 09:22:21 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Ymmärrän kyllä, että motivaatiota nostaa se, kun paino laskee. Mutta tosiaan, naisella paino heittelee ihan normisti hormoonien takia. Paino voi nousta likellä menkkoja jopa parikin kiloa pahimmillaan, mutta ne lähtee sitten taas pois. Yritän tässä sinua kannustaa, ettei tuo sadan gramman heiluminen ole mitään. Katso kokonaisuutta, kuuntele kroppaa, vaa'ankin vois heittää kaappiin piiloon ja ottaa mittanauha käyttöön. Ota öljyjä sen mukaan kuin saatat. Niihin kyllä ajan kanssa tottuu ja niitä jopa kaipaa. Tämän kanssa ei kannata stressailla, ota rennosti :wink:

ViestiLähetetty: 2011-01-15 11:31:14 
Poissa
sintti
sintti

No niin, nyt se sitten jo nousee se paino... Ei riitä enää paikallaan pysyminen... :evil:

ViestiLähetetty: 2011-01-18 19:41:27 
Poissa
sintti
sintti

Jeeee!!! Vihdoinkin jotakin liikettä oikeeseen suuntaan. Paino tänä aamuna viikkopunnituksessa 89,5, eli pudotusta nytkähti kahdessa päivässä 1,1 kiloa. Kokonaisuudessaan nyt 6,2 kiloa! :D

ViestiLähetetty: 2011-01-18 20:23:34 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Hyvä, siitä se lähtee =D>

ViestiLähetetty: 2011-01-20 03:01:52 
Poissa
sintti
sintti

Minä en aio antaa periksi!!!

Tällä hetkellä ei ole siihen houkutustakaan, mutta tuo ajatus tuli mieleeni lukiessa ja mietiskellessä. Olen huomannut, että aika moni karppaaja kertoo aloittaneensa uudelleen karppauksen, kun hienon painon pudotuksen jälkeen kilot ovat tulleet takaisin. Minä en tahdo aloittaa uudelleen taas samoista lukemista ikinä. Minä tahdon oppia tästä tavan kerralla, niin että jatkossa, tavoitepainon saavutettuani nostan hiilareita vain sen verran, etten liho enkä laihdu. En tahdo palata kaksin käsin pullaa ja suklaata sisuksiinsa ahtavaksi syöpöksi!!! Olenhan minä siihen jo kerran aiemmin vähärasvaisen painonpudotuksen jälkeen sortunut, joten tiedän miten helppoa se on antaa vaan mennä. Mutta nyt en tahdo, en tahdo, en tahdo! Eihän ole pakko? Pystynhän muuttamaan elämäntapani pysyvästi jos oikein tahdon?

Tällä hetkellä tuntuu ihan hyvältä. Housut jo takamuksesta vähän roikkuvat. Tänään oli ensimmäinen päivä, kun onnistuin olemaan menemättä vaa'alle aamulla. Saavutus sekin. Muutin muutama päivä sitten vähän ruokavaliotani... Tein niinkuin tuntui hyvälle tehdä, vaikka toisen suuntaisia neuvoja toisessa ketjussa sainkin. Jätin pois pekonit ja vähensin munien syöntiä (toki aion niitä harvakseltaan jatkossakin käyttää), enkä tunge ylimäärin rasvaa joka paikkaan (vaikka siellä toisessa paikassa käskettiin niin tekemään), vaan sen verran kun ruuan laitto edellyttää. Rasva saa minut voimaan pahoin! Lisäsin reilusti salaattia kaikille aterioille (tämä lienee ainoa neuvo jota noudatin). Kalorit jäävät järjestäen nyt koomakulutuksen alle tai juuri rajoille. Monet opastavat, että kaloreita pitää syödä vaikka ja miten paljon, mutta toisaalla neuvotaan, että syö kunnes tulet kylläiseksi, älä tunge ähkyyn asti. Näin olen nyt tehnyt, syönyt hyvin, nälkää näkemättä ja niin että makrot ovat oikeassa suhteessa, hiilarit 20-30, prodet 70-100 ja rasvat 120-140. Vaihtelua näissä päivittäin jonkin verran, mutta pääsääntöisesti aina rasvaa enemmän kuin prodea. Lakkasin siis stressaamasta kaloreiden ahtamista, koska minun järkeni mukaan se riittää mikä tekee kylläiseksi. Nälkäkin kun nyt kuitenkin on jo palannut kun nostin hiilarit tuohon päälle 20. Ja nyt alkaa olo olla sellainen kuin muiden kirjoituksia lukiessa olen odottanut karppauksella saavuttavani. Hyvä olo, ei ähkyä, maha toimii, ei jatkuvaa rasvasta johtuvaa pahoinvointia, paino lähti alaspäin, syön itseni kylläiseksi, eikä tarvi laihduttaa nälkää näkien. Olen sitä mieltä, että ne ylikalorit ja liian suuret rasvamäärät ei vaan sovi mulle, tää on mun tapa nyt tehdä tää ja voida hyvin. Katotaan sitten myöhemmin jos jumii tai olo menee huonoksi, että onko tarvetta muuttaa johonkin suuntaan.

ViestiLähetetty: 2011-01-26 12:16:08 
Poissa
sintti
sintti

Tällä viikolla ei muutosta painorintamalla...=(

ViestiLähetetty: 2011-01-30 22:05:33 
Poissa
sintti
sintti

Vedin hiilariöverit!!! Kauheeta, kuullostaa melkein yhtä pahalta lauseelta kuin jos olis käyttänyt huumeita tai jotain... Mutta meni kuppi nurin tähän yrittämiseen kun ei mitään tapahdu, pari viikkoa sitten iloitsemani pudonnut paino on tullut takaisin ja senttejä on tullut lisää. Siispä annoin tämän yhden päivän mennä... Hiilareita varmaan 200g.... Huomenna alusta. annan tälle systeemille vielä pari viikkoa aikaa, sitten palaan virallisterveelliselle ellei mitään ole tapahtunut ja puristan noi kiloni pois. Mä haluun ne nyt alas ja jos ne ei näin lähde niin muulla tavoin saa sitten lähteä.

ViestiLähetetty: 2011-02-01 10:56:17 
Poissa
sintti
sintti

Viikon virallinen punnituspäivä. Paino noussut 1,2 kiloa......................................................................
:? :( :evil: #-o :?: :( :? :evil:

ViestiLähetetty: 2011-02-01 11:41:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voi olla että painonnousu johtuu hiilarimätöstä joka keräsi nestettä elimistöön, tai sitten vain jostain sattumanvaraisesta tekijästä, esim hormonit tai sitten stressaat laihtumista. Älä nyt vielä lannistu! Seriously, 5 kg kahdessa viikossa on jo paljon, enimmäkseen ehkä nestettä mutta läskiäkin lienee joukossa. Et varmaankaan ole lihonut 2,5kg/viikko -vauhtia, joten niiden pudottaminen täytyy myös ottaa pidempänä urakkana. Jatka entiseen malliin ja kokeile vaikka ruokapäiväkirjan pitoa. Kaikilla ei muuten alikalorit laihduta vaan niitä pitää olla reilusti.

Montako kertaa päivässä syöt? Jos kertasyöminen aiheuttaa pahaa oloa kun yrität ahtaa itseesi rasvaa ja kaloreita, ehkä on parempi jakaa syömiset useammalle kerralle. Karppauksessa suositellaan kyllä 3-4 ateriaa mutta jos ei pysty noihin kertoihin syömään tarpeeksi niin kyllä siihen voi sen yhden lisätä, ainakin aluksi.

ViestiLähetetty: 2011-02-02 22:23:11 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos käynnistä @ila ja riinuliinu!

Onko olossa mitään positiivista, hmmm... onhan se olo ihan ok. Kaikista positiivisimpana asiana pidän tässä sitä, että en ole vielä ikinä aiemmin elämässäni pystynyt olemaan viittä viikkoa syömättä karkkia ja kaiken maailman leivonnaisia. Yhtenä päivänähän nyt tosin söin pullaa, mutta sitäkään ei ees tehnyt oikeesti mieli, kunhan söin jostain tuntemattomasta syystä. Se mua kannustaa jatkamaan tässä vielä, kun järki sanoo, että tällä systeemillä olen päässyt eroon kaikista niistä epäterveellisistä naposteluista, pelkkä ruoka riittää eikä mielitekoja ole. Vois siis hyvin kuvitella, että kun tätä vaan jaksaa jatkaa, niin pakkohan sen on tulosta jossain vaiheessa tuoda, kun syö terveellisesti. Muuta kovin mainittavaa positiivista ei juuri nyt tule mieleen kun se paino ei ole pudonnut eikä mahakaan ole pienentynyt yhtään, housut kiristää aina vaan. Alun pirteys ja palelemattomuuskin on kadonnut jonnekin. Se oli alussa ihaninta, kun minä, ainainen vilukissa en palellut kahteen viikkoon!!!

Syön kolme kertaa päivässä, joskus saatan syödä lisäksi yhden välipalan jos ruokailuväli venyy liian pitkäksi ja tulee nälän tunnetta. Tähän rytmiin oon nyt oikeestaan jo kivasti tottunut. Säädin taas vähän tuota ruokavaliotani ja tiputin vähän rasvoja ja nostin proteiineja ja syön tosiaan vaan sen minkä napa vetää enkä yhtään enempää, en siis tunge kaloreita kauheita määriä, nyt alkaa olo olla ihan ok. Ei ole pahoinvointia ollut enää. Olen yrittänyt kääntää ajatuksiani siihen suuntaan, että tässä ei syödä rasvaa kasvislisukkeilla, vaan kasviksia rasvaisilla lisukkeilla. Ja niitä kasviksia todellakin tekee ihan eri tavalla mieli kuin ennen, koska se muun ruuan rasvaisuus vaatii keveyttä vastapainoksi.

Tämän viikon painonnousun jotensakin ymmärrän kyllä, koska sen yhden päivän söin mitä sattuu ja stressiäkin kieltämättä just nyt on, tai surua enemmänkin. Noh, pikkuhiljaa vielä yritellään. Tänään koin taas pienen valon pilkahduksen hetken joka antoi uskoa itseen ja tähän hommaan. Meinasin pyytää miestä tuomaan mulle kaupasta tavan suklaata, koska mulla on tosi surullinen olo, läheinen ihminen on joutunut sairaalaan ja odottaa enää vain taivasmatkaa. Sitten ymmärsin yhtäkkiä, että jos syön nyt vaikkei tee edes mieli, siitä ei seuraa yhtään mitään hyvää. Hetken päästä on vaan kaksin verroin pahempi mieli. Söinkin ahmimisen sijaan tänään ihan tosi karpisti! Hyvä minä! Ruokapäiväkirjaa muuten pidän tuolla kultakaloissa....

Tästäpä tuli nyt sekavaakin sekavampi raapustelma, mutta ymmärtäkää se, suru sekoittaa päätä vähän. Menen etsimään unta...

ViestiLähetetty: 2011-02-02 22:24:37 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Voimia ja tsemppiä :hug:

ViestiLähetetty: 2011-02-04 11:15:47 
Poissa
sintti
sintti

Kiitti Dumbo!

Ihan Järkyttävä turvotus!!! Sen siitä saa, kun sortuu syömään saman illan aikana pekonia ja suolapähkinöitä. Tottahan se nyt sitten janottikin sen mukaisesti. Harmittaa eilisillan mässäily, 100g suolapähkinöitä ja paketti pekonia tais mennä ja hiilareita kertyi koko päivälle jopa 50g. No, oma vika, ei voi muuta sanoo eikä selitellä. Kaloreitakin tuli eiliselle noin 1900 ja se on parisataa enemmän kuin mun koomakulutus ja oon tasan varma siitä, että se on mulle liikaa. Joo-o, tänään vedellän siis urakalla salaattia ja kasvista!!!

Läheisen tilanteessa ei muutosta, kivuista kärsii mutta ei tule tajuihinsa enää. Elimistö lopettaa hiljaksiin toimintansa. Kamala sanoa näin, mutta miksei ihminen voi vaan kuolla sitten kun sen aika on eikä mitään voida enää tehdä, miksi tarvii kärsiä päivätolkulla ihan kamalissa kivuissa... Suru on puserossa!!!

muoks. Oho, niitä kaloreita tulikin yli 2300, ei ollut kirjautunut nuo mun suolapähkinät tonne päiväkirjaan... Voi apua!!!

ViestiLähetetty: 2011-02-08 21:40:50 
Poissa
sintti
sintti

Ei vieläkään mitään muutosta parempaan suuntaan. Paino jojoilee edelleen samoissa lukemissa, ees sun taas kilon sisällä. Miehen kanssa tossa juuri saunassa juteltiin ja harmittelin kun ei se paino putoo ja hän sitten sanoi, että ihmekös tuo kun syöt pelkkää rasvaa... niin... oon nyt kahden vaiheilla, että vieläkö tätä jatkan. Lupasin joku aika sitten antaa tälle vielä hetken aikaa, ihan paria viikkoa ei ole siitä tainnut vielä mennä, mutta nyt on pakko tehdä jotain päätöstä jatkosta. Laihtuminen olis mulle just nyt niin kovin tärkee juttu! Olishan tää ollut hauskaa kun olis toiminut, kun ei yhtään huvittais palata nälkäkuurille. :(

Kertomani läheinen sitten vihdoin pääsi tuskistaan... suru on suuri, hautajaiset on tulossa, mutta toisaalta helpottaa kun tietää, että hän ei enää kärsi. Kun ei kerran auttaakaan enää voitu. Hyvää matkaa taivaaseen <3

ViestiLähetetty: 2011-02-08 22:46:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Osanottoja omaisen poismenon johdosta :hug:

Kuten joku tuossa aikaisemmin kirjoitti, stressi on eräs painon säilyttäjä...olen huomannut sen myös itsessäni...

Mitä, jos antaisit itsellesi/ kehollesi aikaa enemmän kuin tuon kulumassa olevan 2 viikkoa?
Sinulla on ollut jo paljon myönteisiäkin juttuja mukana? Paino ei ole noussut? Uni helpottunut? Turvotukset poistuneet? Hiilariherkkujen 'himoaminen' vähentynyt?

Mielestäni nuo ovat tosi positiivisia asioita pidemmällä tähtäimellä.

Sanoit tuolla aikaisemmin, että hiilarisi ovat jossain 20g:n tietämillä. Käsitinkö oikein, että kun lisäsit hiilareita (yli 20:n ), tuli nälkä?

(Omassa hiilaritarinassani olen aloittanut korkeammilla hiilareilla esim. joku 70g oli aika pitkään, siitä sitten laskin hiukan ja siitä sitten taas... nyt olen ollut jonkin aikaa n. 35-45 g hiilihydraattia / pv. Olen jo miettinyt, laskenko ollenkaan 20:een grammaan, jos painoa häviää näillä hiilareilla. Jossakin joku fiksu on sanonut, ettei ketoosi ole välttämätön, vaan paino voi laskea hieman korkeammillakin hiilareilla, ja että sen ketoosin voi myös saavuttaa niillä hieman korkeammillakin hiilareilla)
Taisi mennä ohi aiheen ja sekavaksi...

Tsemppiä kaikesta huolimatta!!!
Muista noita plussajuttuja :wink: !!!

ViestiLähetetty: 2011-02-09 08:43:51 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei kainuli ja voimia sinulle suruusi.

Painokamppailusi kuulostaa niin tutulta, tutkailin tuossa omaa tilannettani ja liki kuukausi on ehtinyt kulua siitä kun sain riemuita ekan rajan saavuttamisesta, sen jälkeen on tippunut painosta peräti 100g. Joten henkistä taistoa tämä on nyt ollut. Vaan olen samoilla linjoilla kuin elliskä, huomioi niitä positiivisia muutoksia mitä karppaus on tuonut tullessaan ja mieti tarkkaan haluatko luopua niistä. Itse otin hiilaritankkauksen lauantaina ja muistin hyvin pian miksi haluan jatkaa karppaamalla edelleen. Kyllä me tästä vielä edetään, sisulla taistellaan, kyllä ne kilot siitä vielä periksikin antaa uskon ainakin minä :)

Tsemppiä!

Kuva

-5g vko 3/2011

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00