karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-09 17:36:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-16 11:14:23 
Poissa
sintti
sintti

Olen aloittanut vasta Loppiaisena ja mainitsinkin, että aloituspunnituksen tein eri vaa'alla, joten luultavasti painoin oikeasti enemmän kuin tuonne tietoihini laitoin... Mutta nyt on sentään puoli kiloa mennyt tuosta oman puntarin lukemasta. Olen tyytyväinen.
Ja olen aloittanut aika varovaisesti, koska olen jo lähempänä kuuttakymppiä, joten pelottaa vähän kaikenlaiset mahdolliset sivuoireet tällä iällä. Olen elämässäni jojoillut niin paljon, että saattaa muutenkin systeemit olla sekaisin, joten en uskalla niitä säikäyttää heti alkuunsa.

Mun kalorit on ollut koko viime viikon 2000 ja välillä hieman ylikin. Hiilihydraatit hieman alle satasessa (60-90), rasvat 150 ja proteiinit noin sata myös. Ja kiloklubin pallot ei ole olleet koko viikkon kertaakaan punaisella. Keltaista on joskus, mutta enin osa palloista vihreitä. Olen itse tyytyväinen enkä haluakaan mitään syöksyä tähän painon pudotukseen.

Ja ihanaa kun ei ole ollut yhtään nälkä. Eikä mulla ole ollut mikään huono olokaan. Kerran yhtenä työpäivänä tuli hieman äklö olo, mutta mukana ollut vishyvesi auttoi.
Ja tiedän toki, että nestettähän tässä ensimmäiseksi lähtee liikkeelle kun vessassakin saa ravata vähän väliä. Mutta kun tietää, että jotain lähtee, se on jo kivaa :)
Mutta kohta hiihtämään kun tuo pakkanen jo hellitti.

ViestiLähetetty: 2011-01-26 14:06:04 
Poissa
sintti
sintti

Heipparallaa, Itse en laske koskaan kaloreita, enkä käy punnitsemassa itseäni. syystä että se tuo paineita koko hommaan. Heikkilä You Tubessa väitti että kaloreita ei pitäisi laskeakaan. Kun vaan jättää HH;t pois voi lähes huoletta syödä ja olla rennosti. Niin olen tehnyt ja tuntuu jo paljon paremmalta. Ei ole edes nälkä. Ei tee mieli makeaa ja nukkuu hyvin, mutta ei päivällä väsytä.

Tää tuntuu niin helpolta... :P

ViestiLähetetty: 2011-01-26 16:27:26 
Poissa
sintti
sintti

maaza kirjoitti:
Heipparallaa, Itse en laske koskaan kaloreita, enkä käy punnitsemassa itseäni. syystä että se tuo paineita koko hommaan. Heikkilä You Tubessa väitti että kaloreita ei pitäisi laskeakaan. Kun vaan jättää HH;t pois voi lähes huoletta syödä ja olla rennosti. Niin olen tehnyt ja tuntuu jo paljon paremmalta. Ei ole edes nälkä. Ei tee mieli makeaa ja nukkuu hyvin, mutta ei päivällä väsytä.

Joo, ei kai niitä tarvitsisi laskea, mutta olen taipuvainen syömään enemmän kuin tienaan :) eli aika paljonkin yli tarpeen. Siksi ainakin aluksi tarkkailen vähän sitä sun tätä, että oppisin esim. järkeville annosmäärille. Haluan syödä terveellisesti, mutta en ylensyödä. Ahmin nimittäin helposti ja siksi pitäisi saada vähän tuntumaa.

Hitaasti tää paino näyttää tippuvan minulla, mutta helppoa on siinä mielessä, että nälkä ei todellakaan ole. Ja en kaipaa makeita ollenkaan. Suklaapalatkin on olleet pöydällä kipossa perjantaista asti ja kaksi palaa on kai mennyt kahvin kanssa.

Hiilihydraatteja lisäsin kun tuli hieman epämiellyttäviä rytmihäiriöitä rasituksessa. En tiedä sitten, mikä oli niihin syynä. Aloin sen jälkeen syödä aamulla ruispuuron voisilmällä ja lasin maitoa. Lisäksi vielä avokadoa. Hiilarit on silti alle sadan enkä siitä kovin paljon alemmas aio mennäkään. En siis ole mikään ketoilija kai. Ketostikki ei ainakaan näytä tummaa, mutta ei ihan vaaleintakaan. Vaatteissa kuitenkin tuntuu löysyyttä, joten kai tässä jotain pikku hiljaa tapahtuu. Olen oikein tyytyväinen olotilaani ja tähän tapaan syödä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00