Olen aloittanut vasta Loppiaisena ja mainitsinkin, että aloituspunnituksen tein eri vaa'alla, joten luultavasti painoin oikeasti enemmän kuin tuonne tietoihini laitoin... Mutta nyt on sentään puoli kiloa mennyt tuosta oman puntarin lukemasta. Olen tyytyväinen.
Ja olen aloittanut aika varovaisesti, koska olen jo lähempänä kuuttakymppiä, joten pelottaa vähän kaikenlaiset mahdolliset sivuoireet tällä iällä. Olen elämässäni jojoillut niin paljon, että saattaa muutenkin systeemit olla sekaisin, joten en uskalla niitä säikäyttää heti alkuunsa.
Mun kalorit on ollut koko viime viikon 2000 ja välillä hieman ylikin. Hiilihydraatit hieman alle satasessa (60-90), rasvat 150 ja proteiinit noin sata myös. Ja kiloklubin pallot ei ole olleet koko viikkon kertaakaan punaisella. Keltaista on joskus, mutta enin osa palloista vihreitä. Olen itse tyytyväinen enkä haluakaan mitään syöksyä tähän painon pudotukseen.
Ja ihanaa kun ei ole ollut yhtään nälkä. Eikä mulla ole ollut mikään huono olokaan. Kerran yhtenä työpäivänä tuli hieman äklö olo, mutta mukana ollut vishyvesi auttoi.
Ja tiedän toki, että nestettähän tässä ensimmäiseksi lähtee liikkeelle kun vessassakin saa ravata vähän väliä. Mutta kun tietää, että jotain lähtee, se on jo kivaa

Mutta kohta hiihtämään kun tuo pakkanen jo hellitti.

[/url]