Eli tilanne on seuraavanlainen:
Kaikennäkösen urheilun lomassa viime vuonna on tullut myös juhlittua luvattoman paljon ja syöden sitä myöten hieman roskaruokaakin. Tilanne oli uv:n jälkeen 85kg.
Kuukauden verran tässä on tullut syötyä karpimpaa ruokaa kotona. Koulussa yms. on tullut sitten syötyä sitä "normaaliruokaa" myös, yrityksenä kuitenkin ollut, ettei aivan mahottomia söisi. Paahdettu leipä, pasta, perunat, herkut on kyllä niin pirun hyvänmakuisia, etten niistä aio loppuelämäkseni luopua, vaikka vähentäminen onkin suunnitelmissa. Herkkuja olen silloin tällöin napannut kohtuuden rajoissa. Tämän kk:n verran olen ollut aikalailla juhlimatta, mutta kohta se alkaa jo poltella kurkkua. Motivaatiota koetellaan viikonloppuisin..
Tammikuun aikana paino on laskenut tuohon 83.8kg, joka ei hirveästi ole, mutta ylimääräinen turvotus, pöhötys on jäänyt pois. Myös läskiä on huomannut lähteneen jonkin verran. Ylimmät vatsalihakset on näkyvissä, mutta sitten löytyy myös sitä läskiä jonkun verran.
Tarkoituksena olisi saada paino tuonne alle 80kg jotenkin. Olen välillä syönyt luvattoman vähän, jossain 1000 kalorin paikkeilla. Kalorilaskurissa olen laittanut päivittäisen kalorimäärän 1572kcal (p45%, hh10%, r45%), eli -700 kcal/päivä sivun laskurin mukaan.
Urheilua tulee harrastettua eri muodoissa + vakituinen salilla käynti.
Eilinen ruokalista oli tälläinen n. 1600kcal. p134 hh20 r103. Kananmunaa, pekonia, raejuustoa, kinkkusuikaleita, aurajuusto, koskenlaskija, täytetyt paprikat, salaattia ja whey80 proteiinidrinkki. Koulussa söin hieman sinappisilakoita ja perunamuussia + salaatti, jota en ole tuonne kaloreihin merkannut ollenkaan.
Sekavaa tekstiä taisi tulla, mutta jos joku on kehdannut lukeakkin ja viisaampana voi kommentoida ja kertoa mitä kannattaa rueta tekemään toisin, jotta saisin nuo viimeiset läskit karisteltua.