Paino oli tänä aamuna 94,7, eli ensimmäinen tavoite on saavutettu

. Seuraava tavoite on sitten kahdeksalla alkavat luvut, mutta sinne taitaa olla hieman pidempi matka ainakin ajallisesti, kuin tuolle ensimmäiselle etapille.
Vyötäröltä on kadonnut 7 cm. ja mahakin on pienentynyt lähes kymmenellä sentillä. Pepun kohdalta ei ole lähtenyt kuin sentti, mutta tuo vatsanseutu minulla onkin pahin paikka, ja turvotukset olivat hirvittäviä (ennen karppausta), joten siksi niin paljon lähtenyt senttejä sieltä.
Palkitsin itseni ruhtinaallisesti siitä, että olen saanut itseni liikkeelle ja ulos

. Olen käynyt hiihtämässä tällä viikolla kaksi kertaa (lainasuksilla)

. Eillen sitten ostin itselleni omat sukset, jotta ne ovat aina valmiina odottamassa, eikä voi vedota siihen, ettei ole suksia.
No nyt olisi sitten tarkoitus alkaa hiihtämään säännöllisesti ainakin neljä kertaa viikossa, mieluummin vielä enemmän. Toivottavasti hiihtokelit jatkuvat pitkään tänä vuonna, kun se tuntuu nyt olevan niin mieluinen laji.

Huomasin, että minulla raejuusto ja muutkin juustot aiheuttavat jumitusta, heti kun jätin ne vähemmälle, lähti paino taas putoamaan nopeampaa, kun se välillä pysytteli jo kolme päivää samana. Tiedän, ettei joka päivä tarvitsisi käydä puntarissa, mutta se auttaa säätämään ruokavaliota sellaiseksi, että paino putoaa.
Tsemppiä kaikille täällä kävijöille, ja lähtekää ihmeessä hiihtelemään luontoon, se on todella piristävää, ja lenkin jälkeen on mukava ja rentoutunut olo.