Se kyllä luo toivoa ja uskoa kuulla sinunkaltaisistasi onnistumisista. Kiitos tsempeistä. Tuntuu tärkeältä ja ihanalta huomata kuinka täällä kannustetaan.
Asensin minäkin nyt tuollaisen tikkerin. Ja punnitsin huviksi, että sain aloituspainon ja tavoitteen perään currentinkin. Näyttää heti siltä, et ollaan kovastikin jo menossa.
Hahaa, toivottavasti jatko näyttää samansuuntaiselta eikä juoksija käänny takaisin. Nimittäin pessimismi jyrää vuosien painonpudotusyritysten (ja kolmen lapsen synnyttämisen) jäljiltä. Mun ei ole vaikeaa pysyä tiukkana. Mut lannistun jos ei parissa kuukaudessa mitään tapahdu. Kärsimätön siis.
Näyttää siltä, että olen saanut aikaisemmin liian vähän kaloreita ja rasvaa. Jännä juttu, nimittäin mieheni kanssa ollaan ihmetelty sitä, kuinka painoni on ollut laskusuunnassa kitudieeteillä vain silloin kun olen retkahtanut rasvaiseen p*ruokaan.
Nyt ollaan aika intona tästä. Viime viikolla kävin kirjastossa ja uutuushyllyssä oli karppikirja pikalainassa. Luettiin se ja nyt mies ihan intona tekee voikastikkeita ja kaikkea meille (hän itse on ihan normaalipainoinen). On ihanaa, et on mies joka tukee, on kiinnostunut (ja rakastunut) ja nauttii itsekin rasvaisesta ruoasta ja uusista protskuista. Ollaan oltu pitkään melkein kasvissyöjiä, joten tämä on iso muutos ja viiden päivän jälkeen vaan hämmästellään tätä muutosta. Tuntuu vaan niin hyvältä.
Mut pessimismin siemen minussa on - se joka odottaa jo sitä jumia joka on aina vartonut siinä alkunesteiden takana.
Aika harjoittelua tämä vielä on. Olen aloittanut rasvaövereillä. 190 grammaa näkyy olevan viiden päivän keskiarvo/vrk. En tiedä onko se liikaa vai liian vähän, mutta hyvältä tuntuu - sitä koitan kuulostella. Proteiinit 70-100 g. Hiilarit pudonneet pikkuhiljaa 20:n korville. Tuntuu et kroppa toipuu nälänhädästä.

Ihan hullua sanoa niin, mutta siltä tuntuu. Kehossa muutokset tuntuu. Ikäänkuin ihon alla olisi New York City Marathon. Makeaa ei tee mieli ja nälkä on kadoksissa. Olen virkeä ja hyvävointinen. Mies ei ole vuosiin nukkunut näin sikeästi kuin viimeöinä (on kärsinyt liian keveästä unesta) <- hän siis hyväkarppaa ja minä pyrin ketoosiin.
Tänään mulla on liian vähän kaloreita. Aion ottaa annoksen savulohta nyt. Nam.