karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-22 21:46:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Blondi kutistuu!
ViestiLähetetty: 2011-04-03 12:44:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moikka kaikille!

Pitkään jatkuneen kroonisen urheiluvamman takia on noita kiloja tullut salakavalasti lisää kun on pitänyt pitää piiiiiitkä breikki urheilusta. Nuori nainen olen ja tarkoituksena hilata kilot takaisin 58 kiloon, eli lukemaan ennen urheiluvammoja. Eli aböut 5 kg tiputettavaa mutta sitäkin enemmän kiinteytettävää :mrgreen:

Paino tällä hetkellä 62.8 kg, aloitin karppauksen uudestaan (viime vuonna onnistuin vähän aikaa karppaa kunnes elämä meni niin stressaavaksi, että syömiset meni miten meni :smt090) tossa muutama viikko sitten ja aloituspaino taisi olla 64.4. Nyt jumittaa mut eipä se mitään, urheilen taas paljon niin on varmaan nesteitä kertynyt kroppaan ku oon viime viikot aika rankasti vetänyt... Ai niin, pituutta on kiitettävät 164 cm, eli normaalipainon sisällä mennään mutta pläskiä on kuitenkin liikaa.

Toivottavasti saan nyt pidettyä itseni paremmin ruodussa ku pitää näin julkisesti ilmotella paino muulle maailmalle, sentit voisin myös tänne ilmoitella kuhan ne jaksan mitata 8)

Tervetuloa seurailemaan ja kommentoimaan!

Viestin otsikko: Re: Blondi kutistuu!
ViestiLähetetty: 2011-04-03 13:11:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heihei, seuraan! Ihana otsikko :lol: Ja meillä on samanlainen tavoite ja suurinpiirtein samat mitatkin painon suhteen tällä hetkellä. Älä vaan mee mun ohi... 8) Tsemppiä!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-04-03 14:07:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei ihanaa, vähän lisämotivaatiota ku löytyy kilpasiskoja :wink: Tosin mä oon kyl tällänen pallo suhun verrattuna vaik kilot onki suht samat :lol: Mut tsemppiä meille!

ViestiLähetetty: 2011-04-04 09:06:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huomenta kaikille!

Eipä tää maanantai nyt ainakaan kovin hyvin alkanut, vaaka näytti 63,4 kg ku vielä viime viikolla se oli 62,8 kg :shock: ](*,) Ja mittanauha on mystisesti kadonnut jonnekin, eli ilmotan sentit kuhan löydän mittanauhan...
Mut nyt loppu kyllä tää makrojen pikkutarkka laskeskelu, siitä ei seuraa näemmä ku painon nousua, eli aion tästä eteenpäin keskittyä laskemaan pelkkiä hiilareita ja kattoo sit mitä tapahtuu, toivottavasti auttais :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-04 11:11:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä päätös =D> Mäkään en enää laske, summittaisesti vain ja yritän syödä mahd. puhdasta ruokaa (miinus sosasola :mrgreen: ) Ja toi painonnousu voi johtua mistä vaan, et sää lihonut ole :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-04-04 22:12:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pitäis vaan oppia olla soimaamatta omaa kroppaansa turhaan, elämässä on kuitenkin paaaaaaljon vakavampia asioita ku muutaman kilon laihduttaminen, et pitäis jotenkin saada vähän rentoutta tähän touhuun. Suuria mietteitä näin iltamyöhään :lol: Eli bikinikunto-ajattelu narikkaan, tää karppaus nyt kuitenkin ku on loppuelämän juttu niin ei oo järkee ajatella pelkästään lyhyen aikavälin tavoitteita, vaikka niitä toki onkin :mrgreen:

Niin kauan ku suunta ei oo ylöspäin niin on happy! 8) Sit ku seuraavan kerran alan iskee päätä seinään ku paino ei tipu niin joku saa kunnian muistuttaa, et oon tälläisen viestin joskus kirjottanut :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-04 22:16:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nacho kirjoitti:
Eli bikinikunto-ajattelu narikkaan, tää karppaus nyt kuitenkin ku on loppuelämän juttu niin ei oo järkee ajatella pelkästään lyhyen aikavälin tavoitteita, vaikka niitä toki onkin :mrgreen:

Let's make a deal? 8) Mä oon mukana. Kerkee sitä laihtumaan ja muotoutumaan tässä hyvästä ruuasta nauttiessakin :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-04 22:35:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Nimenomaan! :D Eli voitais tehdä joku rennolla karppielämänkatsomuksella hottis babe kuntoon that'll last for a lifetime - deali :lol: :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-05 07:14:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Note to myself: pari hedelmää päivässä niinä päivinä ku en harrasta liikuntaa ei ole hyvä homma! :roll: Musta on taas tullut joku ihme omenan suurkuluttaja, menee parikin päivässä, ei ole hyvä juttu se [-X Eli paino taitaa ehkä niitten hedelmien takia jumittaa? Jätän omput nyt vaan niille päiville ku on liikuntaa ja muina päivinä syön sit marjoja yms :mrgreen:
Huomenna ilmoitan sitten äärimmäisen viralliset lukemat tänne ku mun personal traineri mittaa rasvaprosentin yms, vähän pelottaa huominen tuomio kyllä :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-05 12:15:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huu, personal trainer! Oon aina haaveillu semmosesta :D Lisäksi oikeasti se ainoa asia, minkä takia vois olla kivaa olla "julkkis" on se, että koska kroppa ois todennäkösesti työväline (kun aina pitää näyttää hyvältä), päivät vois kuluttaa urheiluun PT'n johdolla eikä tarvis käydä päivätöissä :lol: Se ois hienoa, vois viettää päivän jollain hienolla kuntosalilla, joku vaan käskee mitä tehdä, ja sitte ottaa väliin vähän pilatesta ja tanssia.. Erm, joo. Not gonna happen.

Mutta niin, innolla jään Nacho päikkyäsi seurailemaan :)

ViestiLähetetty: 2011-04-05 19:24:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Granaattiomena: :lol: :lol: Voi kunpa munki arki ois tollasta :lol: Valitettavaa vaan, et joudun useasti herää viiden aikoihin, et ehdin käydä treenaa ptn kaa ja käydä valmennuskurssilla ja lukea vielä kirjastossa 8h päivässä :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-04-06 07:34:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voihan nenä, nyt menee joku kyllä pieleen, paino nimittäin 63.7 kg, eli melkein 1 kg on viime viikosta noussut :shock: Mitähän tässä nyt tapahtuu, ei oo kiva tää suunta :cry:
Äh ja päh...
No, ei tässä auta muu ku lähtee ptn rääkättäväksi ja punnitettavaksi, voin sit sille valittaa asiasta jospa se parantaisi mun omaa mieltä :mrgreen: Mut en kyl ymmärrä miten on kilo voinut tulla takas ku kuiteski oon ihan samalla tavalla syönyt ku aiemminkin. Osaaks kukaan sanoa mitään? Tai ainakin vakuutella, et kyl tää karppaus toimii sit loppujenlopuksi 8)

ViestiLähetetty: 2011-04-06 07:42:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kilo menee normaalivaihtelun piikkiin. Nestettä kropassa, tavaraa suolessa, hormonit jne. kaikki vaikuttaa kaikkeen katos :wink: Ei oo noussut läskinä, oon satavarma.

Tsemppii!

ViestiLähetetty: 2011-04-06 07:53:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oon kyl ollu viime viikon superstreessaantunut pääsykokeesta ja on jotenkin tosi turvonnut olo, et ehkäpä tää nyt ois vaan jotain ihme höttöö joka lähtee pois pian, or so I hope :mrgreen: Toisaalta oon niitä hedelmiä eiliseen päivään asti syönyt vähän liikaakin, et ehkä niillä on osuutta tähän? Jätin ne kyl eilen jo pois ja säästän ne urheilupäiviä varten. Voi että ku osaa tää kroppa olla monimutkainen otus :lol: Ehkä tää tästä, periksi ei anneta!

ViestiLähetetty: 2011-04-06 08:58:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tai sit oot vaan saanut kilon täyttä lihasta? 8)

ViestiLähetetty: 2011-04-06 17:48:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mun rakas Pt vaan nauro ku kerroin tosta kilosta ja totesi, et ku olin loppuvkon kipeänä ja makasin vaan sängyssä niin on tod näk vaan kerääntynyt nesteitä, et nou panikou :mrgreen: Saatte sittenkin vasta pe viralliset tulokset ku tänään vedettiin hirvee rääkkijumppa ja pe on sit mittaukset, joita en odota innolla :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-07 07:17:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jee, mahtavaa aamua kaikille!

Puntari näytti nyt 63,2 kg, jeejeejee!! 8)

ViestiLähetetty: 2011-04-07 09:21:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

JEE! :smt026

Mä en tykännyt puntarin lukemista. Luultavasti en myöhemmin tänään tykkää mittanauhankaan lukemista :evil:

ViestiLähetetty: 2011-04-07 21:46:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ostin hulluilta päiviltä sellaisen kehonkoostumusvaa'an ku lähti niin halvalla. No äsken ku pääsin kotiin niin piti tietty heti testaa ja järkytti kyl tulos aika lailla :shock: Rasva% 32 :shock: :oops: En nyt ois noin korkeellan sen luullut olevan... Huomenna sit ihan virallinen mittaus ptn kaa, eipä tuu siellä sit järkytyksenä :oops:

ViestiLähetetty: 2011-04-08 10:33:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oih ja voih, se on kyllä niin järkyttävää mihin kuntoon voi ittensä päästää ku ei enää urheile :cry: Rasva% on 31 ja kunto virallisesti ihan paska :cry: Onneks mun rakas Pt nyt vääntää mulle oman vähähiilarisen ruokaohjelman jota noudatan sit, eipä enää tartte miettiä niitä ruokia sit ite. No, tästä ei voi ku nousta, sen verran avas silmät nää tän päivän tulokset kyl...

Mut 3 kk on nyt meidän tavote, et heinäkuuhun asti paahdan ku hullu ja sit jos kaikki menee hyvin niin oon toivottavasti hyvässä rantakunnossa ja voinko siirtyä ylläpitoon ja nostaa noita hiilareita pikkuhiljaa 8)

Tästä nyt sit vaan härän raivolla eteenpäin! :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00