Heipä hei!
Olen vanha foorumilainen ja joskus onnistuneesti raskauden jälkeen muutamia vuosia sitten kiloja parikymmentä tiputtanut karppaus-imetys yhdistelmällä. Sen jälkeen vielä yksi raskaus, josta jo useampi vuosi ja painoa tänään 92.5 kg. Ainakaan kymmeneen vuoteen en ole saanut kiloja millään muulla kuin tuolloin tuolla karppauksella tippumaan. Normipainoon siis olisi noin 20 kg taivalta. Tuntuu aika epätoivoiselta. Tällä viikolla olen karppaukseen päin vähitellen yrittänyt siirtyä, paino itse asiassa pompannut kilon verran ylöspäin.
On niin rasittavaa, kun ei mahdu mihinkään vaatteisiin, eipä sillä, että niitä juuri olisi kaapeissa, kun tuo shoppailu on niin järkyttävää touhua, joten vaatevarasto on tuollainen survival tyylinen. Tuleva kesä ahdistaa jo valmiiksi, kun mietin lämpimiä kelejä ja väheneviä vaatteita. Olen jotenkin niin lopen kyllästynyt tähän ikuiselta vaikuttavalta tilanteeseen ja olo on oikeasti jo niin luovuttanut... en vaan usko, että minä olen koskaan normaalipainoinen ja luulenpa, että edessä on vuosi vuodelta tasaisesti kasvava olemus, siksi siis tuo otsikko.
Nyt siis vain ajattelin pysyä tästä päivästä alkaen nyt juhannusaattoon saakka karppilinjalla. En aio laskea mitään makroja, energia ei yksinkertaisesti riitä enää niitä vatvomaan. Eli ihan perusmeiningillä mennään...
Jos ei juhannukseen mennessä, johon siis laskujeni mukaan on vajaat 11 vkoa ole mitään muutosta tapahtunut niin sitten täytyy miettiä asioita uudelleen...
Mutta nyt siis on tarkoitus jotenkin koittaa tehdä vielä viimeinen pyristys jo hiukan epätoivoiselta vaikuttavaan tilanteeseen.
Paino 92.5 kg ja BMI 31.27
Siinäpä sitä huippupirteää viestintää