Laitan uuden ketjun, tuo edellinen on sen verran pitkältä ajalta, ja pompsahtelee iloisesti parisuhdekriisien keskellä! Ja tulihan siinä jo tavoitekkin täyteen, -10kg lähti! Tässä ketjussa käyn seuraavien 10kg:n kimppuun, ja vähän saattaa kuulua kiekumista sinkkunaisen elämän ihmettelyn tiimoilta.
Painorintamalla: 75kg aloituspaino oli oikeastaan viime viikon lukema, tänä viikonloppuna lukema jo 74kg. Nyt kyllä tuli tehtyä pinaatti-vuohenjuustopiirakkaa, ja vaikka en ole paljon syönyt, nin jo tuntuu hieman turvotusta mahassa. Eli sama huomio, minkä olen tehnyt aiemminkin; piirakat vähän jumittaa. En ole kumminkaan pitkään aikaan syönyt, joten..
Muuttoviikko edessä. Talo meni kaupan nopeammin kuin ehti kissaa sanomaan, ja kahden viikon varoitusajalla muutto. Ja tietenkin yövuoroviikko töissä

Loppuviikosta varmaan rättipoikki...saa nähdä, miten saa syömiset hanskattua!! Onneksi on kookosöljy keksitty!!
Ex-mies aiheuttaa harmaita hiuksia. Ei pysty eroamaan nätisti, vaikka miten yrittäisi. Nyt on tehnyt niin "mukavat" temput, että miulla ei riitä enää mielenkiinto yrittää puhua järkeä. Ystävinä olisin halunnut pysyä, mutta en usko enää,että se on mahdollista. Enkä edes halua, jos pitää kerta häijyilemään lähteä. Arvostan itseäni sen verran, että minun ei tarvitse nähdä ihmistä, joka haluaa tehdä miulle kurjan olon. Ja sitten on vielä pokkaa väittää, että haluaa mulle vaan hyvää. Mutta jos jotain olen tässä liitossa oppinut, niin sen, että sanoilla on aika vähän painoarvoa. Teot kertovat totuuden; jos ei halua satuttaa, silloin ei satuta. Siinä on turha lässyttää mitään muuta!
Mutta, enää viikko, ja sitten tämä rumba on ohi!! Loppuvuodesta voin hakea lopullista avioeroa, joten sitten pääse aloittamaan Uuden Vuoden myös virallisesti uudelta pohjalta!