karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-29 10:19:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sinjan uusi elämä
ViestiLähetetty: 2011-05-23 06:57:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Laitan uuden ketjun, tuo edellinen on sen verran pitkältä ajalta, ja pompsahtelee iloisesti parisuhdekriisien keskellä! Ja tulihan siinä jo tavoitekkin täyteen, -10kg lähti! Tässä ketjussa käyn seuraavien 10kg:n kimppuun, ja vähän saattaa kuulua kiekumista sinkkunaisen elämän ihmettelyn tiimoilta. :smt050

Painorintamalla: 75kg aloituspaino oli oikeastaan viime viikon lukema, tänä viikonloppuna lukema jo 74kg. Nyt kyllä tuli tehtyä pinaatti-vuohenjuustopiirakkaa, ja vaikka en ole paljon syönyt, nin jo tuntuu hieman turvotusta mahassa. Eli sama huomio, minkä olen tehnyt aiemminkin; piirakat vähän jumittaa. En ole kumminkaan pitkään aikaan syönyt, joten..

Muuttoviikko edessä. Talo meni kaupan nopeammin kuin ehti kissaa sanomaan, ja kahden viikon varoitusajalla muutto. Ja tietenkin yövuoroviikko töissä #-o Loppuviikosta varmaan rättipoikki...saa nähdä, miten saa syömiset hanskattua!! Onneksi on kookosöljy keksitty!! 8)
Ex-mies aiheuttaa harmaita hiuksia. Ei pysty eroamaan nätisti, vaikka miten yrittäisi. Nyt on tehnyt niin "mukavat" temput, että miulla ei riitä enää mielenkiinto yrittää puhua järkeä. Ystävinä olisin halunnut pysyä, mutta en usko enää,että se on mahdollista. Enkä edes halua, jos pitää kerta häijyilemään lähteä. Arvostan itseäni sen verran, että minun ei tarvitse nähdä ihmistä, joka haluaa tehdä miulle kurjan olon. Ja sitten on vielä pokkaa väittää, että haluaa mulle vaan hyvää. Mutta jos jotain olen tässä liitossa oppinut, niin sen, että sanoilla on aika vähän painoarvoa. Teot kertovat totuuden; jos ei halua satuttaa, silloin ei satuta. Siinä on turha lässyttää mitään muuta!

Mutta, enää viikko, ja sitten tämä rumba on ohi!! Loppuvuodesta voin hakea lopullista avioeroa, joten sitten pääse aloittamaan Uuden Vuoden myös virallisesti uudelta pohjalta! :smt049

Viestin otsikko: Re: Sinjan uusi elämä
ViestiLähetetty: 2011-07-23 21:37:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No niin, olikin todella "repäisevä" aloitus uudelle ketjulle. :whistle: Muuttoviikko oli lievästi ilmaistuna rankka, kun olin varannut sinne kaikkee muutakin, niinkun vaikka issikka vaelluksen. Ja tukka tikkana takana koko viikko aamusta iltaan. No eipä tullu tylsää!!

Kesä on menny ihan töitä tehdessä, kaupungilla kulkiessa, lukiessa, säätäessä sitä ja tätä. Oon tehny juttuja ihan vaan itteeni varten. Viina ei oo maistunu, en oo käyny baareissa, enkä terassilla kun ehkä kaks kerta...en oo ettiny miestä, enkä meinannutkaan, mut nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa vähän "polttelee" :wink: saas nyt nähdä. Ruoka on ollut karppia, mut painoo en oo jaksanu vahdata, eikä se sitten kyllä laskekkaan, jos en oo skarppina.

NYT ois aika taas alkaa skarppaa! Uusi jäätelökonekkin tuli, joten ainut paheeni, jota en näköjään saa karsittua vaikka mikä ois, alkaa karppiintua!

ViestiLähetetty: 2011-07-23 21:40:28 
Poissa
kukkka
kukkka

sinja kirjoitti:
Oon tehny juttuja ihan vaan itteeni varten.

Tää oli paras :smt049

ViestiLähetetty: 2011-08-14 20:18:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tämä emäntäpä pyöräytti tällä viikolla IHAN itse saippuaa!! Ja se taitaa vielä toimiakkin, perskules! Ai että ko mie oon ylypiä :smt038 Lähti vähän homma jollai tasolla lapasesta, kun monihan ensihuumassa tilaa kolme kiloo kamaa ja vääntää sen seittemän eri sorttia saippuaa. Mitäkö minä oon saanu aikaseks? Kasvituhnua lillumassa öljyssä ja tukkimassa pakkasen päällisen niin, että aina kun sinne haluaa syksyn marjasatoa laittaa, niin joutuu tovin napoo purkkeja poies tieltä. #-o Sehän ois ihan mieletöntä tilata valmiita öljyjä, paljon viihteellisempää uuttaa ne itse!! Joo-o. :lol:

Ja näistä uutoksista on sitten tarkoitus tehdä lisää saippuaa. Saara Kuhan reseptejä oon vilkuillu sillä silmällä, mutta seuraavaksi meinasin yrittää tehdä ihan oman reseptin, kun kovin tahtoisin tehdä vadelmasaippuaa, mutta ihan luonnontuotteilla, et ei mitään tuoksuöljyjä tms. Meinasin kokeilla värjätä saippuan vaaleanpunaiseksi mäkikuisma-öljyllä, ja lisätä murskattuja kuivia vadelman palasia kuorivuutta antamaan. Jaiks. saas nähdä mitä siitäkin tulee... :shock:

Alan pikkuhiljaa tekemään sotasuunnitelmaa syksyä varten, nyt olisi tarkoitus saada tippumaan ne loput kymmenen kiloa. Tai yhdeksän. Vimmainen ihmettely, mitä kansalaisopiston kursseja ottaisi. Ei liikaa, muuten en jaksa! Astangajooga, pilates, itämainen tanssi, afrotanssi ym etniset, ranskan ja espanjan kieli. Taiji. Ne kiinnostaisi, vaan mitkä valitsisi? AAaaarrgghh!! Ehkä tämä vielä ennen syksyä selviää...

ViestiLähetetty: 2011-08-17 20:15:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Öööööh. Vadelmasaippuasta ei tullut vadelmasaippuaa. Punaisesta öljystä ei tullut punaista saippuaa. Punaisesta öljystä tuli vihreää saippuaa :smt017
Joten, siinä vaiheessa kun lipeä muutti miun kauniin punaisen itse asiassa aika pirun kauniiksi vihreäksi (vaalean avokadon vihreä), päätin muuttaa sotasuunnitelmaa, ja unohtaa ne vadelmat saippuasta, ja tehdä ihan vain mäkikuisma-saippuaa. Ja pelkistetty patsuli-bergamotti-tuoksu on aika ihana! On tää JÄNNÄÄ :smt045

ViestiLähetetty: 2011-08-24 12:08:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kaksi viikkoa lomaa, kilo turvotusta. Ei paha! :lol:

Nyt alkaa taas painonpudotus, tänään ilmoittauduin astangajoogaan. Harmikseni joka kolmas viikko jää välistä töiden vuoksi, vaan minkäs teet. Yritettävä sitten kotona huhkia senkin edestä...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00