Kiitos caju tsempeistä!!
marika_: Oikeassa olet, kyse on syntymävuodesta. Itse asiassa olin vielä 18v kun astelimme alttarille

Mutta siis melkein 19v. Mieheni on minua 5v vanhempi ja jo heti alettuamme seurustelemaan, tiesimme molemmat olevamme tosissamme (tunsimme toisemme jo usein vuoden ajalta, jolloin olimme vain kavereita ikäeron takia

). Naimisiinmeno oli luonnollinen valinta meille, kun tiesimme löytäneemme sopivan ihmisen rinnalle ja tarkoitus on viettää loppuelämä yhdessä

Tottahan näiden vuosien aikana on kaikenlaista eteen tullut. Vaikein kohtaamamme asia oli lapsettomuus ja keskenmeno, jotka itse asiassa vahvistivat suhdettamme entisestään. Onneksi meitä lopulta siunattiin kahdella ihanalla lapsella

Tulipas pitkä sepustus...
Eilen tuli syötyä aivan liikaa! ja tänään EI olisi kannattanut käydä puntarilla

Paino oli 65,8kg!!!!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Tein eilen karppiohjeella mutakakkua ja sen lisäksi söin illalla ihan liian paljon... Nyt aamulla maha on ollut kipeä. Outo tunne, sillä tähän mennessä maha ei ole ollut kipeä karpatessa! Se on ihmeellistä, sillä olen monivatsavaivainen ihminen

Voi johtua joko siitä, että suklaa ei sovi minulle tai siitä että vatsa ei ole toiminut moneen päivään...
No, tästä on tietysti suunta vain parempaan! Ei enää mutakakkua minulle (tämän aamun jälkeen...)