Heipä vaan
Olen vonkaleissa itseni esitellyt, mutta laitampa tännekkin jotain.. Täällä siis kuukauden päästä 32v täyttävä muhkea nainen. Pituutta löytyy 172cm. Lähes koko elämä on mennyt jonkunasteista ylipainoa mukana kantaen. Painavimmillani olin joulukuussa, 115kg. VHH:n aloittaessani viikko sitten paino oli 112kg.
Aiemmassa elämässä syöminen oli erittäin epäsäännöllistä ja epämääräistä. Hiilareita kului ja väsymys oli kova.. joka päivä söin jonkunlaista karkkia tai sipsiä, ihan joka päivä. Myös Pepsi Maxia kului uskomattomia määriä, kuluu vieläkin..

Sitä haluaisin vähentää. Söin älyttömän suuria annoksia pastaa, pizzaa, kaikkea! Se näkyi ja tuntui ulkonäössä ja olossa. Teen epäsäännöllistä kolmivuorotyötä, välillä syömisen järjestely on aika haastavaa. Kuinka helppoa olikaan pitää karkkipussia repussa kun nälkä iskee..
Nyt olen reilun viikon ollut VHH-ruokavaliolla ja olo on loistava! Väsymys on poissa, makeannälkä on poissa.. Syön herkullista ruokaa ja näläntunne ei vaivaa niin usein kuin aiemmin. Turhat jääkaappiin kurkkimiset ja "mitähän sitä ottais"-keittiökierrokset on loppuneet

Näin lyhyessä ajassa, hurjaa
Jospa nyt saisin tämän linjan pidettyä, minulla on taipumus lopettaa kaikki kesken.. Tällä kerralla alku on kyllä ollut erilainen, olen syönyt ja kokkaillut tosi monipuolisesti, toisin kuin yleensä; syön liian yksipuolisesti ja kyllästyn pian. Tarkoituksena onkin tehdä kokonaisvaltainen elämäntapamuutos, ei vain painonpudotus.
Kaapista löytyy useampiakin motivaatiomekkoja joihin haluaisin mahtua. Tavoitteen olen asettanut kesälle 2013 jolloin haluisin painaa 65kg.
Jospa saisin nyt vähän inspistä kirjoitella tänne kuulumisia ja mittoja..
Aloituspaino ja -mitat: Pituus: 172cm
Paino: 112kg
BMI: 37,9
Rinnanympärys: 128cm
Rinnan alta: 108cm
Vyötärö: 118cm
Naparölli: 128cm
Navan alapuolella oleva paksuin rölli: 135cm!!
Ahteri: 133cm
Reisi: 76cm
Sääri: 41cm
Allit: 43cm
Tästä on suunta vain alaspäin