Mä nyt lähen mukaan, vaikkei tickerin tavotteeseen ookaan mulla kun 1,7kg, mut ei mua nyt kyl yhtään haittais jos se menis sen 2kg tosta tickerin tavotteesta vielä alespäin

En tosin millään jaksa uskoa tähän mahdollisuuten, mut yrittänyttä ei laiteta. Ihan tyytyväinen oon jos 4 viikossa pääsisin tohon tickerissä olevaan tavotteeseen, kun ei senkään saavuttaminen aina näytä onnistuvan. Mulla on siis toi oma painonseuranta, mutta ehkä tälleen kampanjahenkisesti vois olla kivempi seuraille muiden kanssa yhdessä.
Mä nyt alotan vaikka huomenna, koska veikkaan, että tän päivän paino saatto olla normaalia alhasempi kun eilen ei ruoka ihan maistunu. Tai siis alotan pudotuksen laskemisen siitä painosta joka huomenna on.
Torstaina mulla on tiedossa yks opiskelijatapahtuma (no, kai sen voi ääneen sanoa kun oon mä täältä muutenkin ihan tunnistettavissa ja toi on tosi iso tapahtuma, eli hukkaputki, sellanen appron tyyppinen), jossa on periaattessa "pakko" juoda alkoa. Se se on mun suurin kynnys tässä pudotuksessa, koska alkoa ottaessa tulee syötyä mitä sattuu. No, jos koitan ton jälkeen olla vappuun asti (eli kokonaiset 2vk 2pv, wuhuu) selvinpäin. Paitsi en tiedä miten se onnistuu, kun mennään lauantaina anoppilaan ja siellä on sata varmasti viiniä (ja jos en ota, niin epäillään varmasti raskaana olevaks

). No, ehkä jos sitä pienen lasin sielläkin
Joo, eli alko on meikäläisen heikko kohta, tai siis voin hyvin olla juomatta eikä mulla oo mitään alkoholiongelmaa, mutta tarkotan sitä, että se on se tekijä joka mulla jumittaa (kun melkein joka viikonloppu "pitäs" sosiaalisten paineiden takia juoda se pari lasia ainakin.. jos yrittää kieltäytyä, ni alkaa painostus).
Mut koitan tsempata syömisten määrissä (eli pitää ne sopivina, n. 1500kcal tuntuu olevan mulle laihtumisen kannalta optimi) ja pitää liikunnat kohtuullisina. Tänään piti mennä salille, mutta unohdin avaimet kotiin ja avo vei ne yhelle kaverille joka ei oo myöhemmin illalla kotona, eli joudun meneen töistä suoraan kotiin että kerkeen hakea ne siltä (avo siis ite iltavuorossa). Sali on siis täällä Helsingissä missä oon töissäkin ja asun siis Järvenpäässä, eli ei oikein voi mennä ensin kotiin ja sit takas tänne. No, jos sitä tänää sit taas lenkille.
(Tavote)makrot mulla luokkaa 1500kcal (jos rankka treeni ni enempi), 80-90g prode, 20-50 hiilet ja loput rasvaa.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille