karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-08 18:49:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Matkalla minuksi
ViestiLähetetty: 2012-04-08 01:14:34 
Poissa
sintti
sintti

Peilistä katsoo 91 kiloinen Möhköfantti, joka ei ole minä.

Se Möhköfantti ei jaksa tehdä mitään, ei mahdu vaatteisiinsa ja söisi vaan ... jäätelöä, suklaata... name it!

Minä olen laihduttanut tuhansilla tavoilla, kituen ja nääntyen ja aina takaisin lihoen, kerta kerralta isommaksi.
Mutta haluaisin taas mahtua vaatteisiini. Olla nätti. Olla hengästymättä. Olla hikoilematta pienestäkin rasituksesta.

Tavoitteena päästä kokoon 38 koosta 46. Ja olla taas minä.

Painoa 91 kiloa, pituutta 171 cm.
Tavoitepaino 68.

Viestin otsikko: Re: Matkalla minuksi
ViestiLähetetty: 2012-04-08 22:15:18 
Poissa
sintti
sintti

Tänään puhalsin pölyt mittanauhasta.

Vyötärö kapeimmasta kohdasta 95cm
Möhömaha 110cm
Lantio 118cm
Käsivarsi 35cm
Reisi 83cm
Pohje 42cm

Kaksi karpattua päivää. Ruoka on herkullista, tänään olen aloittanut aamun kermakahvilla. Nam.
Lounaaksi söin erinomaista salaattia ja 2 (eines)kasvispihviä kermaviilillä. Päivälliseksi ison salaatin ja omelettia, nakertelin myös kaksi porkkanaa. Erikoista miten salaatti ja vihannekset ovatkin niin hyviä!
Kävelin metsässä tunnin verran. Yhtään ei ole nälkä, mitään ei tee mieli. Vieraille varatut Doris keksit tuoksuivat ... aah! Mutta mitään voittamatonta himoa niihin ei tullut. Eikä makeisiin... joita jostain syystä on alkanut sataa meille eri tahoilta kuin pahan saattamana. "Hyväkaapin" namihylly on täynnä. Hampaat ovat kivan liukkaat ja puhtaan tuntuiset ... sama kiva tunne kuin silloin kun viimeeksi karppasin. Harmittaa että möhlin silloin hyvin alkaneen painonpudotuksen. Olin tiputtanut 8 kiloa, voin hienosti, mutta annoin vain lipsua liikaa. Jospa nyt, kun kirjaan asioita ylös, en antaisi periksi...

Nyt meneillään on toinen lasi punaviiniä... tämä on minun paheeni... pari viinilasillista iltaisin. Sellainen puoli pulloa kerrallaan ja muutamana iltana viikossa. Ison Kirjan sananlaskut kehottavat antamaan viiniä murhemieliselle. Ja sitä minä olen, murhemielinen. Iso ja murhemielinen.

ViestiLähetetty: 2012-04-10 09:16:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikkuli.

Kyllä lähtee.
Muista olla varovainen sen viinin kanssa. Alkoholi voi karpatessa tehdä tepposia.

viewtopic.php?f=1&t=61303

Siitä lähdetään, että tähän on tultu.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-04-12 22:42:44 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos :respect:

Erinomainen linkki, löysin sieltä sivujuonteena tämänkin:
viewtopic.php?f=1&t=6637&hilit=tulihan+tempaistuaurl
...jolle nauroin vedet silmissä. Että ihmiselle pitääkin sattua!

Hyvä tietää että ymmärtää varoa! Ei mulla ollut hajuakaan tämmöisistä vaikutuksista.

Epäilen syöneeni jotain pilaantunutta, koska eilisiltana aloin voida tosi rajusti pahoin. Yö meni oksennellessa ja ...pardon my french... paskoessa.Tänään olo on hutera ja etova, olen lipittänyt Vogelin herbamare kasvislientä suolaisenhimoon ja syönyt 3 klementtiiniä. Tiedän ettei hedelmät nyt ole se paras, mutta tämä oli hätätilanne. Mitään rasvaista tai lihaisaa ei kykene edes ajattelemaan. Mutta kai tämä tästä joskus helpottaa. Kolme kiloa hujahti, mutta en lähde itseäni pettämään... takaisin tulevat kun mahataudilla lähtivät.

Painoa ajattelin päivittää kerran viikossa.

ViestiLähetetty: 2012-04-15 23:34:43 
Poissa
sintti
sintti

Se on sunnuntai...punnituspäivä. Vaaka näyttää 89.5 kiloa.

Suunta on hyvä, mutta tunnustan syntini: Niceday messuilla söin puolikkaan metrilakua. Se oli noitapilliä. Ja katkarapuleivän. Järkevää olis ollut jättää se leipä syömättä kun siinä oli herkkua kyllin ilmankin (majoneesia, munaa ja katkiksia), mutta tarkkana tyttönä vedin koko annoksen. Ja uutta Aino siideriä piti kokeilla se yksi tölkki. Sokeriahan siinä. Painonlasku saattaa mennä vatsataudin piikkiin. Saas nähdä. Semisti olen onnellinen kun on perhana laskenut. Se paino.

Ihmeellinen mieliteko on jäänyt Vogelin Herbamare kasvisliemikuutioihin... olen lipittänyt näitä kaksikin päivässä. Joisin enemmänkin, mutta en ole jaksanut selvittää onko ne hyvästä vai pahasta. Jotkut puhuvat luuliemestä, vielä mulla on kynnys siihen, mutta kuvittelen että jos se olisi jotain näin hyvää ja terveellisempää kuin tämä, niin voishan tuota alkaa keittelemään...

ViestiLähetetty: 2012-04-23 00:38:24 
Poissa
sintti
sintti

Samoissa mennään.

Jotenkin etova olo jäänyt. Välillä on pakko ottaa joku hedelmä... se tuntuu auttavan etomiseen.

Huomenna lähdetään lomareissulle, jänskättää vähän miten syömisten kans käy. Jos sitä ihan unohtaa itsensä kun ei tee omia sapuskoitaan. Voiko olla että mun elimistö "vastustaa" karppausta, koskaan aikaisemmin en ole näin himoinnut hedelmiä eikä (raskautta lukuunottamatta) ole ollut tämmöistä kuvotusta. Entinen herkkukin, nimittäin pähkinät, yököttää jo pelkkänä ajatuksena.

Mutta pärjätään sitä ilman pähkinöitä. Ja vaikka loppuelämä menis näin, on tää terveellisempää kuin venhäjauho/sokeri/hömppä ... ajatuskin kulkee kirkkaammin ilman leipää, perunaa ja humpuukihöttöä. Joka päivä tulee syötyä kasviksia ja juureksia...ja ne maistuu hyvältä!

ViestiLähetetty: 2012-04-23 01:02:07 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Hei! Muista vain se päämäärä, mihin haluat, niin on vähän helpompi vastustaa kiusauksia.

Syö kunnolla oikeaa ruokaa, niin että tulet kylläiseksi, mutta et ähkyksi. Kun on ruokaa masussa, ei tule niin paljon houkutuksia.

Heitä tai anna kaikki roskaruoat ja hötöt pois, älä osta vierasvaraa. Varaa kaappiin karppiruokaa, että on mistä ottaa, jos tarvitset alussa jotain mielitekoon.

Juo riittävästi vettä, esim. vichyä, ja huolehdi suolan saamisesta.

Alussa voi olla vähän outo olo, mutta se on luultavasti vain vieroitusoire sokerista, tai merkki siitä, että pitäisi saada lisää vettä. Jos pysyt alussa tiukasti erossa hedelmistä ja muusta sokerisesta ja tärkkelyksestä, vieroitusoireet loppuvat nopeammin. Syö tilalla kasviksia. Esimerkiksi paprika on makeaa, marjojakin voi syödä desin, pari päivässä. Niissä on vähemmän sokeria kuin useimmissa hedelmissä.

Tsemppiä! Pystyt siihen! :)

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2012-05-04 11:27:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minusta tuollaiset hedelmä tai leipä katkisten liikuttelu alustana ei ole repsahduksia, jos ne on poikkeuksia normaalista.
Se on elämää.. [-X

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-05-06 00:52:01 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos tsemppauksesta!

Matka tuli tehtyä ...ja tuli kyllä sellaistakin syötyä mitä ei olisi pitänyt :oops:
se tietysti potkaisee takaisin tässä projektissa. Olin kuitenkin huojentunut ettei paino ollut noussut, vaan kaikesta huolimatta peräti vähän laskenut.

Jostain syystä mun hento varteni ( :lol: *hyllyy naurusta adjektiiville*)
ei kestä täyskarppia ellen ole valmis viettämään huomattavia aikoja pää wessanpöntössä.
Koska en ole, on pakko silleen iisisti totutellen ja kuullostellen edetä. Kunpa en vaan enää koskaan lankeaisi syöpöttelykohtaukseen [-o<
... sellaista ei muuten ole vielä ollut siitä kun uudelleen karppaamaan ryhdyin.

Hurja suolaisen mieliteko kyllä. Ihmettelen että toiset hinkuvat iltapäiväkahvia, kun voisivat juoda kupillisen taivaallista herbamare kasvislientä niinkuin minä. Outoa porukkaa!

Riittävään vedenjuontiin mun täytyy alkaa kiinnittää parempaa huomiota, ja muitakin hyviä pointteja NiilinKaimaanilta! Ja kiitos ihana iso isä kun otit multa pois epäonnistumisen tunteen!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00