karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-22 21:56:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-26 15:05:34 
Poissa
sintti
sintti

Mistähän tämän alottaisin... Minä olen paksu. Ollut jo kauan. Teininä olin tosi hoikka (52kg - olen 170-senttinen), kunnes löysin poikaystävän ja parisuhdekiloja alkoi kertyä. Homma pysyi vielä jokseenkin kasassa, kunnes yhdeksäntoistavuotiaana saimme iloisen yllätyksen ja minä huimasti raskauskiloja, jotka eivät sitten lähteneetkään pois. Raskauden jälkeen painoin pitkään noin 80 kiloa. Minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, mikä mitä ilmeisemmin edesauttoi lihoamista. Jossakin vaiheessa otin uuden lihoamisaallon ja paino hyppeli jossakin 90-94 kilon hujakoilla. Tammikuussa 2010 tajusin kauhukseni painavani 98,8 kiloa. Säikähdin niin lähestyvää satasta, että päätin tehdä jotain ja hullun kuntosaliurheilun ja herkkujen lopettamisen jälkeen vaaka näytti elokuussa 84,4 kiloa. Kotivaaka kuitenkin teki tiltin ja olin varsin saamaton ostamaan siihen uutta patteria... ja kun kuntosalilla käyntiinkään ei enää riittänyt aikaa, kilot hiipivät takaisin. Alkukesästä 2011 alkoi housuista irtoilla nappeja oikein urakalla, joten päätin taas tehdä elämäntapamuutoksen. Vaa'an lukemat heinäkuun lopulla olivat 96,6kg. Ja tämän lasken siis lähtöpainoksi tähän uuteen pudotukseen. Nyt siis olen vähentänyt hiilarit niin minimiin, kuin suinkin pystyn. Olen kasvissyöjä, mikä tekee tästä vähän haasteellista... Mutta ilokseni voin sanoa, että kilot ovat kivasti lähteneet putoamaan ja varsinkin kasvoissa näkyy muutos!

Tänään 26.9.2011 paino on siis pudonnut takaisin edellisen kuuriin alimpiin lukemiin eli 84,4 kiloon. Ja tästä alkaisi sitten nettipäiväkirjan pito. Ensisijainen tavoite olisi saavuttaa 70 kiloa. Luulen, että olisin jo siinä vaiheessa tyytyväinen kroppaani...

Laitan vielä vähän kuvamateriaalia tähän oheen:
Tässä tällainen kammotus juhannukselta. Naama on ihan pyöreä ja kiloja se melkein sata.
Kuva
Elokuun puolivaiheilta - muutamia kiloja pudotettu
Kuva
Syyskuun 26. -12,2kg
Kuva
Kuva

Matkaa unelmakroppaan on vielä paljon! :)

ViestiLähetetty: 2011-09-26 18:43:02 
Poissa
sintti
sintti

Moi,

Minä olen 79 kiloa painava päälle 30 vuotias naikkonen.
Minäkin tahdon taas hoikaksi = n. 60 kiloa.

Olen kanssa yrittänyt ja yritän tästä eteenpäinkin karpata. Toivon, että n. vuodessa saavuttaisin tavoitteeni. En kuitenkaan oikein tahdo uskoa tuohon tavoitteeseen.

ViestiLähetetty: 2011-10-01 21:49:08 
Poissa
sintti
sintti

Tsemppiä tavoitteen saavuttamiseen Rasmusnalle!

Itsellä ollut laihdutuksen puolesta aika hermoja raastava viikko, kun vaa'an lukema näytti vaan kasvavan, vaikka hiilarit olen pitänyt ihan minimissä. Nyt vihdoin tänään aamulla se näytti sitten kunnon pudotusta. Eli 1.10. aamupaino 83,4 kiloa. Jee! :)

ViestiLähetetty: 2011-10-01 21:54:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pakko kysyä et jos oot kerran kasvissyöjä ja vedät hiilarit minimiin niin mitä sä sit yleensä syöt?

ViestiLähetetty: 2011-10-02 05:28:48 
Poissa
sintti
sintti

Munakkaita ja salaattia :)

ViestiLähetetty: 2011-10-02 06:01:27 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Ennuli kirjoitti:
Matkaa unelmakroppaan on vielä paljon! :)

Ei ylettömän paljon, ensku. Oot nätti kuin enpä sano mikä kukka.

ViestiLähetetty: 2011-10-02 08:42:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ok eli olet lakto-ovo-vegetaristi tms.. Vai syötkö maitotuotteita?

ViestiLähetetty: 2011-10-02 18:15:57 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Pikku-iikka! :)

Juu, lakto-ovo kai se on virallinen termi. :D

ViestiLähetetty: 2011-10-04 12:09:01 
Poissa
sintti
sintti

Eilen tulin juoneeksi kaksi light-siideriä. Alkoholi ja karppaus eivät yksinkertaisesti sovi yhteen! Kikattelin kuin pikkutyttö jo puolessa välissä toista siideriä, palikat ei meinanneet pysyä käsissä ja trivial pursuit kortteja ei nähnyt lukea ja sanat menivät aivan sekaisin. Ja tämän päivän päänsärky on aivan omaa luokkaansa! Ja mulla sentään oli ennen loistava viinapää, niin että join pojat pöydän alle. Taidan opettaa alkoholin nauttimisen kokonaan. Krapula on aivan liian kova rangaistus kahdesta siideristä! Enkä uskalla ottaa särkylääkettä, kun pelkään poksauttavani maksan lopullisesti, selvästi se on koetuksella!

Kävin eilen mummolla kylässä. Voi sitä kannustuksen määrää! "Älä vaan heitä isoksi jääviä vaatteita pois, ei sitä tiedä, koska ne kilot tulee takaisin!" Oikeassahan se mummo toki on, mutta kaipaisin mieluummin kannustusta ja uskoa onnistumiseeni, kun tota kun-se-homma-kuitenkin-menee-perselleen-niin...-asennetta.

Mutta positiivisemmalla puolella aamupaino 4.10. 83,0kg! =D>

ViestiLähetetty: 2011-10-04 12:17:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ennuli kirjoitti:
Eilen tulin juoneeksi kaksi light-siideriä. Alkoholi ja karppaus eivät yksinkertaisesti sovi yhteen! Kikattelin kuin pikkutyttö jo puolessa välissä toista siideriä, palikat ei meinanneet pysyä käsissä ja trivial pursuit kortteja ei nähnyt lukea ja sanat menivät aivan sekaisin. Ja tämän päivän päänsärky on aivan omaa luokkaansa! Ja mulla sentään oli ennen loistava viinapää, niin että join pojat pöydän alle. Taidan opettaa alkoholin nauttimisen kokonaan. Krapula on aivan liian kova rangaistus kahdesta siideristä! Enkä uskalla ottaa särkylääkettä, kun pelkään poksauttavani maksan lopullisesti, selvästi se on koetuksella!

Kävin eilen mummolla kylässä. Voi sitä kannustuksen määrää! "Älä vaan heitä isoksi jääviä vaatteita pois, ei sitä tiedä, koska ne kilot tulee takaisin!" Oikeassahan se mummo toki on, mutta kaipaisin mieluummin kannustusta ja uskoa onnistumiseeni, kun tota kun-se-homma-kuitenkin-menee-perselleen-niin...-asennetta.

Mutta positiivisemmalla puolella aamupaino 4.10. 83,0kg! =D>

Äälä välitä mummon kommenteista tai välitä just nii että " miehä näytän" :D Itekku alotin tän viimesen laihtumis elämän ni äitipuoleni sano että "mitä sie edes yrität ku ei ne kilot kuiteka lähe" siitä suivaannuin että näytän jotta lähtee. Sitte ku ol 13kg pois ni tää samanen rouva toka "koht ne tulee tuplana takas" ...ei oo tullu ;) Nyt taitaa olla lähinnä hiljaa tästä miun ulkomuodosta :D Joten tsemppiä siulle ja älä anna periks vaiks kaikki ei siun pinnistelyihin uskos!!!

ViestiLähetetty: 2011-10-07 00:57:06 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos kannustuksesta niinuliinu! Mahtavalta näyttää sun painonpudotus tossa tickerissä! Siitä saapi ehkä itsekin uskoa onnistumiseen... :)

Paino mulla on nyt junnannut pari päivää ihan samoissa lukemissa, mutta tällä viikolla oon kuullut tosi paljon niitä kannustavampia kommentteja, kun ihmiset on huomanneet mun laihtumisen. Näytän kuulemma tosi tyylikkäältä nyt ;D Tulee hyvä mieli noista <3

ViestiLähetetty: 2011-10-07 05:51:24 
Poissa
sintti
sintti

No olihan se vielä raportoitava, että tänään aamulla mentiin alle sen 83 kilon, jossa nyt on pyöritty.
Eli 7.10.2011 aamupaino 82,7 kg. Jei! <3

ViestiLähetetty: 2011-10-07 07:11:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D>

ViestiLähetetty: 2011-10-09 06:23:35 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos kannustuksesta <3

Tässä viime päivien mietteitä

Lady fit
Kesällä Foo Fightersin keikalla mua kiukutti, kun kaksi kivointa bändipaitaa olivat ladyfit-mallia, enkä olisi voinut kuvitellakaan ahtautuvani sellaiseen. Torstaina olin Kotiteollisuuden (Hynynen <3) keikalla ja löysin aivan mahtavan keikkapaidan, jossa lukee edessä "Minulla on kuukautiset" ja takana "Kotiteollisuus". Pakko saada! - ja kas... ladyfit #%&! Päätin sitten kuitenkin ostaa isoimman koon, joka oli L - ihan vaikka siltä varalta, että joskus mahdun siihen. Yllätyksekseni se jopa meni päälle, eikä edes näytä niin pahalta pidemmän topin kanssa käytettynä, kuin olisin voinut kuvitella. Olen pikkasen ylpeä itsestäni :D
Kuva

Lankeemus
Eilennä sitten piti mennä testaamaan uusittu Amarillo. Tarkoituksena oli mennä ihan vaan syömään ja salaattia olin ajatellut pupeltaa. Kaverini sitten ilmoitti, että nyt vedetään viunaa. Mullahan on tänään kymmeneltä töitä, että sitä kahden siiderin jälkeistä kammottavaa päänsärkyä pelkäsin niin kovasti, että pakko oli imeyttää alkomaholi hiilihydraatteihin. Vedin sitten oikein Bar Samplerin, tosin vaihdoin raksut bataatteihin - nekun on niiiiin hyviä. Ei varmaan listalta löytynyt mitään, mikä olis kauempana mun nykyisestä ruokavaliosta. Oli kyllä syntisen hyvää! Ja alkoholi upposi ihan eri lailla, ei käynyt päähän, eikä ole krapulaa. Mutta tiesihän sen, että morkkis siitä tulee! Vähän olen kyllä yllättynyt vaa'an lukemista :?: :?: :?: Eilen aamulla painoin 82,6. Illalla baarista tullessa 82,3. Silloin olisi tehnyt mieli hakata päätä seinään. Vihdoin kun se on kunnolla laskussa, niin sitten miä meen ja mokaan... Aamulla olin vielä yllättyneempi, kun vaaka näytti vielä laskua eli 82,1 kg. Mutta arvatenkin se nyt jumii siihen, kunnes saan taas putsattua elimistöni tosta hiilaritöhkästä, jota vedin iltasella kiduksiini.

ViestiLähetetty: 2011-10-09 11:45:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vitsi, teikäläisellä on naama kaventunut ihan hullusti ja vyötärön seutukin! Onhan tuota painoakin tullut hurjasti alas! Onnea hienosta suorituksesta tähän asti ja tsemppiä etiäpäin! =D>

ViestiLähetetty: 2011-10-09 11:58:55 
Poissa
sintti
sintti

Juu, musta tuntuukin, että se on lähtenyt 7 kiloa toisesta poskesta ja 7 toisesta :D

ViestiLähetetty: 2011-10-11 06:45:04 
Poissa
sintti
sintti

11.10.2011 aamupaino 81,7kg. Ei paljon kauhea hiilarimättöpäivä hidastanut tahtia, vaikka sitä pelkäsin. Nyt tippuu paino ihan sairasta tahtia! Viimeisen kolmen päivän aikana pudotusta on tullut 900 grammaa!!! :shock:

ViestiLähetetty: 2011-10-12 04:40:52 
Poissa
sintti
sintti

Öööm... tiedän, että ohjeissa sanottiin, ettei nyt tarvi joka päivä käydä täällä päivittämässä painoaan, mutta miä oon nyt todella hämmentynyt. Eilisiltaan mennessä paino oli pudonnut jo 81,3 kiloon ja tänään aamulla se on 80,7!!! :shock: Kilo päivässä??? Ei mulla edes alussa pudonnut näin nopeasti...
Mikähän tän selittää? Söin mielestäni eilen kuitenkin ihan paljon. Aamulla pienen munakkaan ja Fetasalattia, illalla paketillisen tofua tomaattikastikkeessa ja siinä välissä leivoin sokerittoman ja pohjattoman juustokakun ( :D ) josta vetelin puolet mustikoiden ja kermavaahdon kera. En siis kidu...
Minähän oon semmonen mulle-kaikki-heti-ihminen, kiukuttelen, jos vaaka näyttää kolmena aamuna peräkkäin samaa painoa, mut nyt mietin jo, että laihdunko liian nopeasti. Voikhan tää olla vaarallista?
No hei, tällä vauhdilla ollaan 70-luvulla jo... huomenna?! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-10-14 12:16:44 
Poissa
sintti
sintti

Tosi hienoa Ennuli!! Hyvä tahti, tsemppiä jatkoon :)

Hannikki

ViestiLähetetty: 2011-10-14 14:58:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavaa!! Jotenkin hassua, miten sitä toisten puolesta jännittää ihan täpinöissään että joko se menee seuraavalle kymmenelle :mrgreen: Mä pidän kauheasti peukkuja että se on 70-luku sulla jo nyt mittarilla! :smt023

Samoja lukemia odotellessa... :respect:

Authr

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00