Kiitos kannustuksesta <3
Tässä viime päivien mietteitä
Lady fitKesällä Foo Fightersin keikalla mua kiukutti, kun kaksi kivointa bändipaitaa olivat ladyfit-mallia, enkä olisi voinut kuvitellakaan ahtautuvani sellaiseen. Torstaina olin Kotiteollisuuden (Hynynen <3) keikalla ja löysin aivan mahtavan keikkapaidan, jossa lukee edessä "Minulla on kuukautiset" ja takana "Kotiteollisuus". Pakko saada! - ja kas... ladyfit #%&! Päätin sitten kuitenkin ostaa isoimman koon, joka oli L - ihan vaikka siltä varalta, että joskus mahdun siihen. Yllätyksekseni se jopa meni päälle, eikä edes näytä niin pahalta pidemmän topin kanssa käytettynä, kuin olisin voinut kuvitella. Olen pikkasen ylpeä itsestäni

LankeemusEilennä sitten piti mennä testaamaan uusittu Amarillo. Tarkoituksena oli mennä ihan vaan syömään ja salaattia olin ajatellut pupeltaa. Kaverini sitten ilmoitti, että nyt vedetään viunaa. Mullahan on tänään kymmeneltä töitä, että sitä kahden siiderin jälkeistä kammottavaa päänsärkyä pelkäsin niin kovasti, että pakko oli imeyttää alkomaholi hiilihydraatteihin. Vedin sitten oikein Bar Samplerin, tosin vaihdoin raksut bataatteihin - nekun on niiiiin hyviä. Ei varmaan listalta löytynyt mitään, mikä olis kauempana mun nykyisestä ruokavaliosta. Oli kyllä syntisen hyvää! Ja alkoholi upposi ihan eri lailla, ei käynyt päähän, eikä ole krapulaa. Mutta tiesihän sen, että morkkis siitä tulee! Vähän olen kyllä yllättynyt vaa'an lukemista

Eilen aamulla painoin 82,6. Illalla baarista tullessa 82,3. Silloin olisi tehnyt mieli hakata päätä seinään. Vihdoin kun se on kunnolla laskussa, niin sitten miä meen ja mokaan... Aamulla olin vielä yllättyneempi, kun vaaka näytti vielä laskua eli 82,1 kg. Mutta arvatenkin se nyt jumii siihen, kunnes saan taas putsattua elimistöni tosta hiilaritöhkästä, jota vedin iltasella kiduksiini.