No, niin viikkopunnitus taas ja torstai on toivoa täynnä...
Eipä paino muuttunut nyt mihinkään viime viikosta eli +/-0kg tulos tällä kertaa. Paino siis yhä 73,6kg.
Jumituksesta ei ole kyse, vaan siitä, että yksi juhlapäivä viime viikolla meni kaikkea muuta kuin karpisti, mistä seurasi tosi kipeä vatsa ja kaamea pöhötys. Näytti jo pahalta alkuviikosta, että joudun kirjaamaan tänne painonnousua, mutta onneksi tiukalla kurilla sain painon takaisin viime viikon lukemaan.
Senttiseuranta näyttää puolestaan armollisempia lukemia, jee!
Mittaseuranta: Aloitus: Nyt: Ero:
Rinnanympärys: 98cm 94cm -4cm
Vyötärö : 75cm 72cm -3cm
Lantio 102cm 98cm -4cm
Reisi: 62cm 60,5cm -1,5cm
Varsinkin tuo uusi reisimitta jonka aloitin vasta viikko sitten, ihanaa kiinteytymistä! Mä oon aina ollut niin reitevä, jotta on hyvä nähdä, että niistäkin lähtee pois.
Sitä yhtä sokeripitoista juhlapäivää lukuunottamatta oon syönyt jälleen koko viikon paljon kasviksia lihan ja kalan lisukkeeena. Tein myös aivan mahtavan makuisen tonnikalapiirakan sillä suosituimmat reseptit listan 12. reseptillä, vaihdoin siis kinkun purkilliseen tonnaria ja tuli aivan mahtavan rapsakka ja maukas piirakka! Nam!
Ja lenkkeillyt olen jälleen useamman kerran viikon aikana, mieli palaisi lenkille melkein joka päivä, mutta aina ei ehdi eikä keli suosi. Eikä se kai oo hyväksikään ihan joka päivä jolkottaa kilometrejä, mutta se on vaan niin ihanaa ja virkistää pääkoppaa ja kroppaa!

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wXjLbtK/]

[/url]