Taas yritetään painonlaskua saada aikaiseksi. Nyt on tämä viikko mennyt aika hyvin karppilinjalla, jos ei muutamaa repsahdusta lasketa

Ne ei onneksi vaikuttanut vaa'an lukemaan mitenkään!
Tänään vaaka näytti aamulla 87,4, eli suunnilleen samoja, mihin viimeksi täällä käydessä jäin, hyvä niin! Paino putosi stressin takia ennen karppausta n. 7kg ja nyt on pysynyt samoissa jo pitkään, joten päätin koittaa taas kunnolla syömistä, eli mahtavaa karppausta.
Viikonloppuna olis parit synttärijuhlat tiedossa, saas nähdä miten käy...
Syöminen on ollut lähinnä salaatinlehtiin käärittyjä juustoja, lekkeileitä ja paprikaa, kreikkalaistajogurttia (koska turkkilaista en Lidlistämme bongannut) ja vadelmia, raejuustoo, grillimakkaraa myös mennyt muutama.
Aamuisin on mukavempi nyt herätä, koska ei ole kauhee nälkä, niin kuin muutenkaan tuo nälkä ei yllätä ja saa suunnistamaan huoltsikan sämpylävitriinille
