karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 03:10:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-06-01 06:20:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Taas yritetään painonlaskua saada aikaiseksi. Nyt on tämä viikko mennyt aika hyvin karppilinjalla, jos ei muutamaa repsahdusta lasketa :) Ne ei onneksi vaikuttanut vaa'an lukemaan mitenkään!

Tänään vaaka näytti aamulla 87,4, eli suunnilleen samoja, mihin viimeksi täällä käydessä jäin, hyvä niin! Paino putosi stressin takia ennen karppausta n. 7kg ja nyt on pysynyt samoissa jo pitkään, joten päätin koittaa taas kunnolla syömistä, eli mahtavaa karppausta.

Viikonloppuna olis parit synttärijuhlat tiedossa, saas nähdä miten käy...

Syöminen on ollut lähinnä salaatinlehtiin käärittyjä juustoja, lekkeileitä ja paprikaa, kreikkalaistajogurttia (koska turkkilaista en Lidlistämme bongannut) ja vadelmia, raejuustoo, grillimakkaraa myös mennyt muutama.

Aamuisin on mukavempi nyt herätä, koska ei ole kauhee nälkä, niin kuin muutenkaan tuo nälkä ei yllätä ja saa suunnistamaan huoltsikan sämpylävitriinille :)

ViestiLähetetty: 2012-06-02 09:19:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kannattaa monipuolistaa syömistä, katso reseptit, karpit kokkaa, ruokapäivä kirjat, mitä söit aamiaiseksi, -pääruuaksi.

Ja muistutus niistä oireista jota karppaus aiheuttaa.
Veren sokerin tasaantuminen, -paineen lasku, energisyys...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-06-03 11:47:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

"rehuja" lisätty pikkuhiljaa ruokavalioon. Olo on jo paljon energisempi. Paino 86,6 kg. Olen edelleen koukussa vaa'alla käymiseen, joten joka päivä sitä tulee käytettyä :).
Eiliset synttärit meni kohtuudella, pieni pala kakkua, voitaikinaan kääritty nakki, juustotikku ja yksi vaalea kolmioleipä. Illalla vetäsin kourallisen maapähkinää. Tänään olis taas yhdet synttärit edessä, kunhan malttais taas maltillisesti maistella...

ViestiLähetetty: 2012-06-03 13:25:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Syö hyvin ennen lähtöä, helpompi kieltäytyä...

ViestiLähetetty: 2012-06-05 06:47:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ruoka syötiin ennen lähtöä, joten helposti homma hoitui! Pala täytekakkua ja juustokakkua ja pizzaa.

Aamuisin ei ole enää nälkä laisinkaan, ennen meni 2 leipää ja 3 kuppia kahvia. Nyt tuntuu, että väkisin täytyy melkein jotain syödä, eli mulla se on turkkilaista, leseitä ja marjoja. Ja kahvia menee edelleen aika runsaasti.

Vaaka näytti tänä aamuna 85,5. Hyvin tippuu vielä, odottelen jumivaihetta taas kauhulla. Kun pääsis tuonne 83kg vaihelle, niin olisin tod. tyytyväinen. En ole niin vähää painanut kuin joskus 5v sitten karppaamalla. Sitten vielä pieni rypistys ja 74kg olis meikäläiselle painoindeksin mukaan normaalin ylärajalla, vaikka en nyt tuota BMI:tä niin tuijotakkaan, itse sen tietää koska on hyvä olla itsensä kanssa.

Nyt täytyis vaan saada tupakointi loppumaan, niin uskaltais lähtee juoksemaan taas. Keuhkot selkeesti hiukan huonolla hapella koko ajan. Purkkaa ja imeskelytabuja käytetty, mutta tuntuu vaan lisäävään halua käydä poltteleen. Vielä en viitsisi kunnon lääkkeitä hakea. 8 vuotta oli taukoa, ennen kuin viime marraskuussa aloitin taas pössytteleen.

ViestiLähetetty: 2012-06-05 07:48:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä ruoka parempi mieli.
Karppi eväillä niin hyvä mieli, ettei savuttomuuskaan hermostuta.
Ajatus, ei omakohtaista kokemusta.
Yksikin elämän tapa muutos on hyvä.
Toivon että toinenkin onnistuu.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00