Hei vain teille kaikille!
Olen uusi täällä, mutta keskusteluja on seurattu pitkään. Elikkä olen 21 vuotias naisenalku, pituutta löytyy hurjat 157cm ja paino on tällä hetkellä 63,5kg. Tavoitteena on saada paino putoamaan tuonne 55 kiloon (BMI 22,3), jonka jälkeen katselen sitten tilannetta.
Liikuntaa harrastan salin muodossa ja se on intohimoni! Mutta myös lenkkeily, rullaluistelu ja pyöräily ovat kuvioissa mukana.
Olen kokeillut karppausta n. vuosi sitten mutta enhän minä sitä hommaa osannut alkuunkaan! Salilla heikotti ja töihin oli hirveä pyöräillä koska jalat meni maitohapoille! Mutta nyt on uusi ja fiksumpi tapa lähteä tekemään tästä elämäntapamuutosta ja olla vähintään ensi kesänä bikinikunnossa!
Positiivisia vaikutuksia tällä on kyllä ollut. Akne jonka kanssa tappelen on rauhoittunut, hiusten ja kynsien laatu on parantunut, olo mitä mainioin!
Karppauksen aloitin 24.4.2012 ja tässäpä ois tämän hetkiset pudotukset tähän päivään mennessä.

Paino: 68,5kg --> 63,5kg
-5kgRinnanympärys: 92cm --> 87cm
-5cmVyötärönympärys: 90cm -->79cm
-11cmLantionympärys: 97cm -->90cm
-7cmReidet: 60cm --> 57cm ja 58cm
-5cmOn se huikeaa, että reilussa kuukaudessa olen kutistunut yhteensä -28cm! Harmi vain kun pääkoppa sitä ei tunnu tajuavan. Huomaan kyllä, että hupparit roikkuu päällä, mutta silti se tiedostaminen on vaikeaa.
Tuntuu, että kukaan tutuista ei jaksa kuunnella tästä karppauksesta, mutta täällä on samanhenkistä seuraa ja toivon että höpötyksiäni jaksettaisiin edes vähä kuunnella.
Olen pitänyt edeltävän kuukauden aikana rennon päivän ja syönyt enemmän hiilihydraatteja. En ottanut hommasta morkkista ja salille "tankkauspäivä" antoi uutta puhtia. Mieli ei kyllä halunnut takasin hiilarimaahan, vaan reippaasti seuraavana päivänä ruotuun!

En sen kummemmin harrasta makrojen laskemista tai punnitsemista vaan yritän kuunnella kroppaani ja tähän asti se on ainakin toiminut moitteettomasti. Pari kertaa olen syöttänyt tietoni laskuriin tarkistaakseni, että olen kuitenkin oikeille jäljillä.
10.6 Olisi seuraava punnitus ja senttien seuranta päivä! Mutta taidan kyllä käydä täällä lätisemässä ennen sitä.
Ja kun tulee 2kk täyteen lupaan päivittää kuvat tänne!