karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 05:22:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-11-23 10:40:24 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-06-26 16:14:05
Viestit: 7
No otsikko olis voinut tietysti olla vähän muullainenkin, koska vaikka en oo pitkään aikaan muistanut vierailla sivulla, asiaa en ole unohtanut. Kun toukokuun lopussa sain tarpeeksi energiaa/vihaa sisääni jotta jotain on pakko tapahtua. Päätin että nyt jätän viljan pois ja katson mitä siitä tulee elääkö niin!! Elänyt olen ja syönyt ja myös herkkuja eikä kertaakaan ole tullut semmosta maansa myyneensä tunnetta mihin vuosikymmenien laihdutuksessa on yleensä tullut hyvin tutuksi. Niin minähän en laihduta vaan minä olen muuttanut ruokavaliota. Ja mitäs tästä on ollut seurauksena saatat kysyä paino on pudonnut n.27kg!! Ja aikaahan tähän on mennyt kesäkuusta-tähän päivään. Nälkää en ole nähnyt vaan koen syöneeni todella hyvin. Lisäksi kuin salaa on hemoglobiinini noussut 108-146 ja viimeisin luku on viimeviikolta leikkauksen jälkeen.
Samaan aikaan on rakkaani paino myös pudonnut 15kg.
Tavoitteena saada terveempi tulevaisuus ja jaksaa paremmin. Tietysti toivon että paino jatkaa putoamistaan mutta mitään aika rajaa en ole asettanut. Kunhan suunta vain oikea. Yksi mitä olen tehnyt olen vetänyt painoviivaa itselleni ja huomannut että mun elimistö toimii niin että 2-3 viikkoa paino keikkuu melkein paikoillaan ja sitten yhtäkkiä putoo 2-3kg ja taas sama. Minua on erittäin paljon auttanut tuon viivan veto koska se kertoo semmoista mitä en koskaan aikaisemmin ole osannut edes ajatella, vaan usein olen tuossa jumitilanteessa masentunut ettei tästä tule mitään.
Jatketaanhan harjoituksia :smt026

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-23 10:52:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Hyvältä kuulostaa meno.
Muistathan ettei painon pudotus ole ainoa mitä karppilammesta saa?
Sentit, terveys, jaksaminen on kovia sanoja ...

Onnittelut kilojen vähennyksestä, molemmille.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-23 11:10:24 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2012-06-26 16:14:05
Viestit: 7
Joo ehdottomasti olet oikeassa tämä painonpudotus on vain ikäänkuin lisäpalkinto. Olo on todella parantunut kaikinpuolin vatsakivut pois, ihon kuivuminen pois ja säryt vähäisempiä.Elikä olen kuin uusi ihminen ja 100 kertaa energisemmässä muodossa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-23 20:30:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Hajiina kirjoitti:
Joo ehdottomasti olet oikeassa tämä painonpudotus on vain ikäänkuin lisäpalkinto. Olo on todella parantunut kaikinpuolin vatsakivut pois, ihon kuivuminen pois ja säryt vähäisempiä.Elikä olen kuin uusi ihminen ja 100 kertaa energisemmässä muodossa.



:smt023

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)