No otsikko olis voinut tietysti olla vähän muullainenkin, koska vaikka en oo pitkään aikaan muistanut vierailla sivulla, asiaa en ole unohtanut. Kun toukokuun lopussa sain tarpeeksi energiaa/vihaa sisääni jotta jotain on pakko tapahtua. Päätin että nyt jätän viljan pois ja katson mitä siitä tulee elääkö niin!! Elänyt olen ja syönyt ja myös herkkuja eikä kertaakaan ole tullut semmosta maansa myyneensä tunnetta mihin vuosikymmenien laihdutuksessa on yleensä tullut hyvin tutuksi. Niin minähän en laihduta vaan minä olen muuttanut ruokavaliota. Ja mitäs tästä on ollut seurauksena saatat kysyä paino on pudonnut n.27kg!! Ja aikaahan tähän on mennyt kesäkuusta-tähän päivään. Nälkää en ole nähnyt vaan koen syöneeni todella hyvin. Lisäksi kuin salaa on hemoglobiinini noussut 108-146 ja viimeisin luku on viimeviikolta leikkauksen jälkeen.
Samaan aikaan on rakkaani paino myös pudonnut 15kg.
Tavoitteena saada terveempi tulevaisuus ja jaksaa paremmin. Tietysti toivon että paino jatkaa putoamistaan mutta mitään aika rajaa en ole asettanut. Kunhan suunta vain oikea. Yksi mitä olen tehnyt olen vetänyt painoviivaa itselleni ja huomannut että mun elimistö toimii niin että 2-3 viikkoa paino keikkuu melkein paikoillaan ja sitten yhtäkkiä putoo 2-3kg ja taas sama. Minua on erittäin paljon auttanut tuon viivan veto koska se kertoo semmoista mitä en koskaan aikaisemmin ole osannut edes ajatella, vaan usein olen tuossa jumitilanteessa masentunut ettei tästä tule mitään.
Jatketaanhan harjoituksia
