karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 19:41:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2012-12-02 21:08:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-07 22:21:21
Viestit: 48
Olen kakskymppinen nuori nainen, joka lihosi e-pillereiden ja munasarjakystien takia 64kg -> 98,5kg. Edellinen karppaus meni plörinäksi, uuden kystan löytymisen johdosta ja sen kadottua itsestään aloitin karppaamisen uudelleen 5.11.2012. Haluan palata takaisin tuohon normaaliin painooni.


5.11.2012 - 98,5kg.
2.12.2012 - 91,2 (-7kg)


Tästä on hyvä jatkaa.. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2012-12-02 21:30:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Hyvähyvä!
Onko sulla sama nimimerkki muuallakin? Tai onko sulla koiria? :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2012-12-02 21:36:15 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-07 22:21:21
Viestit: 48
wou kirjoitti:
Hyvähyvä!
Onko sulla sama nimimerkki muuallakin? Tai onko sulla koiria? :D

On mulla ainakin petsiessä sama nimimerkki ja oli mulla koira :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2012-12-07 13:21:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Ookei, petsiessä taidettu joskus jutella... :) Kuinka pitkä olet? Mitä "karppaustyyliä" edustat?
Mä ketokarppailen,allekirjotuksesta pääsee mun ruokapäikkyyn ja oon (kohta) 21w nuorinainen kanssa. :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2012-12-13 11:14:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-11-01 15:12:20
Viestit: 227
Tsemppiä projektiin! Ihan huikean hyvin sulta on kiloja jo lähtenytkin! :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2013-01-03 14:30:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-07 22:21:21
Viestit: 48
wou kirjoitti:
Ookei, petsiessä taidettu joskus jutella... :) Kuinka pitkä olet? Mitä "karppaustyyliä" edustat?
Mä ketokarppailen,allekirjotuksesta pääsee mun ruokapäikkyyn ja oon (kohta) 21w nuorinainen kanssa. :D

Olen 164cm pitkä :) Mä en oikein tie mitä karppityyliä edustan, kun en pahemmin laske mitä on tullut syötyä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2013-01-03 14:31:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-07 22:21:21
Viestit: 48
Zaranja kirjoitti:
Tsemppiä projektiin! Ihan huikean hyvin sulta on kiloja jo lähtenytkin! :)

Kiitoskiitos :) Vaikka niitä on ny 3kg tullu lisää, mut uskoisin, että ne on vaan lihasta ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: katimaun laihtumista.
ViestiLähetetty: 2013-01-03 14:38:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-02-01 22:36:58
Viestit: 1400
Mulla tuli 2kg mut ne oli vaan nesteitä ;)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)