Olen jo pidemmän aikaa tuntenut ja tiennyt että paino nousee, kunto huononee ja ettei leivän/pastan/perunan/riisin puputtaminen asiaan auta parantavalla tavalla lainkaan. Tänä aamuna ajattelin sitten hilautua uteliaisuuttani vaa'alle katsomaan lopputulosta ja olin sanaton järkytyksestä ja suuttumisesta.
Pituutta löytyy nimittäin niukkapiukka 152 cm ja vaaka näytti että painaisin 88.4 kg
Ei siis mikään ihme etten jaksa kävellä muutamaa kymmentä metriä ilman puhkumatta ja tunnetta ettei jalat kanna.
Olen karpannut ennenkin ja joka kerta päättänyt että tämä ei ole laihdutusKUURI vaan elämäntapa mutta jotenkin se elämäntapa unohtuu kun näkee pasta pizza hampurilaisherkkuja *nolo*
Alkoholin suhteen täytyy olla kanssa nollatoleranssilla, sillä pidän juurikin makeista likööreistä ja sidukasta

Tai jos sitten tulee olo että haluan relata kovan viikon jälkeen otan korkeintaan punkkua lasillisen, sekin on hyvää.
Niin muuten, yritin katsoa että onko tää ns päiväkirja oikeassa paikassa kun en oikein jummarra minne tämän voi lykätä? Siirtäkää oikeaan osoitteeseen toki jos olen eksynyt

Niin ja käykää ihmiset kalliit potkimassa minua persiille niin usein kuin pystytte tai jaksatte
Niin ja jos muuta pitää kertoa niin olen 38v., 3 murkkuikäistä lasta kotona, 2 koiraa ja kissa...ai niin ja mieskin löytyy