Nyt on vähähiilihydraattinen elämä potkaistu toistamiseen käyntiin! Täällä siis karppailee parikymppinen opiskelijatyttö, jolta pituutta löytyy 166cm ja vaaka näytti tänään 70,1kg, yök. Tavoitteena on kesään mennessä saada pois noin 10 kiloa ja tehdä vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta vihdoinkin elämäntapa.
Ensimmäisen kerran aloin karppaamaan lähes tasan vuosi sitten, 7.1.2012. Kilojakin oli suunnilleen saman verran kuin tänään. Erona oli vain se, että viimeksi karppaus oli minulle kuuri kesän eräitä juhlia varten. No juhlia seuraavana päivänä olin kiinni leipäpussissa ja tässä on tulos. Joka ikinen sulatettu gramma tuli syksyn aikana takaisin. Pienenä lohtuna tosin se, että paino on jakautunut hieman eri tavalla, joten en ole nyt yhtä tuhdissa kunnossa, luojan kiitos. Nyt kuitenkin hiilareiden turruttamana olen tullut siihen tulokseen, että en ole koskaan elämässäni voinut yhtä hyvin kuin viime keväänä, en henkisesti enkä fyysisesti. Nyt siis tavoitteena sama fiilis ja sutjakka mimmi
Viimeksi karpatessa kilot lähtivät suhteellisen helposti, toukokuun lopulla painoin 55kg, eli pääsin 5 kiloa tavoitteen alle. Silloin minulla oli tosin opiskelujen puolesta paljon aikaa myös liikunnalle. Tulevasta keväästä on puolestaan tulossa opiskelun suhteen tiukka, joten liikuntaan ei varmasti ole samanlaisia määriä aikaa. Saa siis nähdä, kuinka paino tällä kertaa lähtee laskuun.
Yritän muistaa täällä käydä päivittelemässä painoa ja kuulumisia, jotta itsekin pysyy mukana. Tsemppausta ja hyviä neuvoja otetaan vastaan!

Muoks. Paino tosiaan oli maanantaina 31.12 tasan 72kg, jostakin syystä laitoin tohon vaan sen torstain painon, en ns. aloituspainoa.