karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=64595
Sivu 1/1

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-01-18 08:05:58 ]
Viestin otsikko:  Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Hei kaikille, aattelin ruveta tänne ilmottelemaan mahdollisia painon muutoksia jotka ovat toivottavasti kakki vaan miinusta. Punnituspäivänä mulla on perjantai ja urakan aloitin viikko sitten.
Tasan vuosi sitten pudotin vajaa 10 kiloo jotka tulikin takaisin kun rupes taas leipä maistumaan liikaa, joulu toi mukanaan vielä muutaman lisäkilon joten tän ensimmäisen punnituksen pudotus selittynee varmaan sillä mut näillä luvuilla mennään.
11.1. 93.7kg
18.1 91.2kg =D>

Tästä jatketaan. Nälkä ei oo ollu kertaakaan ja vatsan turvotus on poissa joka tekee olostakin paljon paremman. Nyt vaan taitaa taas poskiontelontulehdus painaa päälle mut syömisissä en anna periksi.

Julkaisija:  Rotoweileri [ 2013-01-18 08:48:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

tsemppiä :D :smt023

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-01-25 07:12:04 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Tänään paino 90.5 eli alaspäin vaikka tauti pukkaskin päälle ja muutama repsahdus tuli tehtyä. Tästä taas jatketaan ja katellaan mitä ensi viikolla tapahtuu.

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-02-01 08:58:16 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

90.7 vaan eipä tarvii miettii et miks. Koko viikonloppu meni syödessä ja juodessa, ei mitään tolkkua.
Ei auta jäähä tuleen makaamaan vaan nyt on jumppapallokin otetu taas käyttöön ja uusin mielin uuteen viikkoon.

Julkaisija:  iso isä [ 2013-02-01 09:58:54 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Kolme (3) kiloa pudonnut aloituksesta.
Vauhti on hyvä, pieni takapakki ei haittaa. (Kausivaihtelua?)
Jatka hyvin alkanutta matkaa.

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-02-08 05:23:53 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Jee! Tänään paino 88.9!! =D>
En edes meinannnut uskoa moista lukemaa ja vaakaan piti nousta 4 kertaa ennen kuin uskoin.
Salaa haaveilin painon alkavan uudella numerolla mutta tää tulos yllätti täysin.
Ensiviikko kysyykin itsehillintää töissä olevien laskiaispullien ja mokkapalojen muodossa, taidan ottaa varuilta suklaata mukaan jos hyvinkin rupeaa makeaa tekemään mieli.

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-02-15 07:10:06 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Paino tänään 88.6, alaspäin hitaasti mutta varmasti.
Pieni laskiaispulla tuli töissä syötyä mutta siitä en ota stressiä. Mielialat on kyllä vaihdelleet laidasta laitaan tän viikon harmaudessa, toivotaan et ens viikolla paistaa aurinko ja siitä saa lisäenergiaa.

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-02-22 06:12:01 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Viikosta 4 päivää pelkkää sängyssä makaamista ja sairastamista, syömiset mitä sattuu ja silti tänään paino 87.3 :shock: .
Vatsalihaksia on tullu treenattua yötämyöten yskimisen merkeissä ja sen huomaa, joka paikka kipeenä koko ajan.
Nyt pitää keskittyy ittensä paranteluun et ei tuu mitään jälkitauteja.

Julkaisija:  rapu-75 [ 2013-03-01 10:05:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Uudella yrityksellä kesäkuntoon ja kohti parempaa elämää

Jassoo, tänään paino 87.7, tähän on tyytyminen, tosin navan kohdalta oli lähtenyt pari senttiä siinä ei ollutkaan useempaan viikkoon tapahtunu mitään.
Yskä on vieläkin mutta taitaa pikkuhiljaa ruveta hellittämään.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/