karppaus.infon arkistoitu foorumi
https://karppi.ninja/forum/

Juspett1:n kevennysoperaatio
https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=64897
Sivu 1/1

Julkaisija:  juspett1 [ 2013-02-22 08:58:54 ]
Viestin otsikko:  Juspett1:n kevennysoperaatio

Täällä huutelee 173/85 parikymppinen jätkä joka haluaisi olla joitakin kiloja kevyempi.
Karppasin viimeksi joitakin vuosia sitten muutaman kuukauden hyvin tuloksin,ja nyt olisi saada tästä pysyvä elämäntapa.

lähtöpaino tänään 22.2.2013: 85kg
tiedän että tuossa on ihan tolkuttomasti nestettä mukana joten aluksi kirjaan painonpudotuksen etenemistä useammin.
Voi kun saisin maaliskuun loppuun mennessä painoni alkamaan seiskalla! Se on ensimmäinen välitavoitteeni. Saa tsempata! :)

lähtötilanne 22.2.2013:85kg
25.2.2013: 83kg

Julkaisija:  karppisoturi [ 2013-02-27 23:56:51 ]
Viestin otsikko:  Re: Juspett1:n kevennysoperaatio

Tsemppiä! :)

Julkaisija:  Shandong [ 2013-02-28 10:03:44 ]
Viestin otsikko:  Re: Juspett1:n kevennysoperaatio

Tsemppiä operaatiollesi :) Jään seurailemaan :)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/