Onnittelut jo saavutetusta huikeasta pudotuksesta!
Lähtisin purkamaan tätä toisesta päästä. Tärkeintä olisi saada pidettyä jo pudotetut kilot poissa ja pitää aineenvaihdunta mukavasti puksuttamassa. Lisäkilot lähtevät sitten ajan kanssa pikku hiljaa.
Pystytkö noudattamaan tuota ruokavaliota loppuikäsi, jotta kilot pysyisivät poissa? Toimiiko ruoansulatuksesi tuollaisella liha- ja teollinen patukka-linjalla? Saatko tarvittavat suoja-aineet, että pysyt terveenä? Karppaus kun ei ole protausta, vaan ihmisen luonnonmukainen ruokavalio, jossa teollisia ruoakkeita pyritään välttämään. Hyvin koostettu vähähiilihydraattinen ruokavalio tasapainottaa hormonitoimintaa ja saa voimaan hyvin. Kohtuullinen määrä maan päällä kasvavia vihanneksia ei lihota. Ei niitä tarvitse pelätä.
Mitä muuten juot? Kahvia, teetä, limuja, jotain muuta?
Itse vaihtaisin turhanpäiväiset patukat vaikka salaattiin. Luonnollisten rasvojen saanti on myös terveyden kannalta tärkeää. Ethän kituuta liian vähärasvaisesti?
Jos et liiku ollenkaan, voisit harkita pientä lihasjumppaa. Sillä huolehdit, ettet laihduta lihaksiasi pois, ja aineenvaihdunta tehostuu, joten jonkun ajan päästä lihakset polttavat sitä rasvaa tehokkaammin. Se voisi auttaa ajan kanssa jumiin. Laihtunut kroppa myös kiinteytyy lihasjumpalla nätiksi. Mitään kovaa rääkkiä ei tarvita. Itse aloitin tauon jälkeen taas kahvakuulailun kotona, ja se tuntuu hyvältä ja toimii.
Kärsivällisyyttä ja tsemppiä pysyvän, terveellisen ruokavalion koostamiseen!
P.s. Puolta kiloa
viikossa pidetään sellaisena terveellisenä maksimina laihdutuksessa, ja silloinkin niitä tasannekausia tulee. Ihminen ei ole kone.

Viisaammat sanovat, että jos laihtuu paljon enemmän, laihtuu itse asiassa lihaksista ja jopa luustosta. Ei suositeltavaa.