Nonni, nyt on jo pakko laittaa tänne jotain, kun ei kerran homma toimi
Aloitin siis joulukuun alussa ja hienosti katosi heti alussa 3-3.5 kg, mutta nyt ollaan edelleen siinä samassa. Alku oli hiilareiden osalta varmaan 30-40 g/pvä ja nyt on ollut muutaman viikon varmaan jossain 5-20 g. Vettä ja vissyä olen oppinut juomaan

ja päivässä menee about 1.5 litraa (joka on siis mulle PALJON).
Syömiset:
Aamupalana pari munaa paistettuna pekonilla, olutmakkaralla, tonnikalalla tai jollain vastaavalla. Kaffetta muki tai kaks + sopivasti maitoa.
Päiväsapuska on ongelma: aamuvuorossa yritä töissä syödä ruokalan antimista sen karpeimman version, uskon siinäkin olevani onnistunut

Näin iltavuorossa olen temponut Wilhelmiä, tonnaria, grillibroikkua + majoneesia ja välillä ollut jotain salaattiakin. Määrät olen pitänyt kohtuullisina. Lisäksi jonakin päivinä muki kaffetta.
Illalla usein tulee popsittua Oltermannia, Emmentalia, Turunmaata tai vastaavaa ja ehkä muutama metun siivu.
Alkoholi on vähentynyt paljon

. Saunan yhteydessä olen ottanut laittisiiderin, esim. Vanilla tai Lime Fizz. Olutta en ole tämän vuoden puolella juonut pulloakaan

Viikonloppuna ruuat ovat edelleen karppia linjaa; vaimon avustuksella tehdään sellaista, että mä saan mitä haluan ja muut perunalla, riisillä tai jollain muulla. Hyvään ruokaan kuuluu punkku, eli lasillinen tai kaks-kolme
Olo on mitä mainioin, mutku paino ei mene alas, ei onneks ylöskään!!
Moneen kertaan olen täälläkin maininnut, etten syö karkkeja, pullia tai mitään makeaa, en ole syönyt varmaan 25 vuoteen.
Että totanoin, mitäs tehtäis

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★