Sitte tarttee muuttaa toi topicci jos pitää bikineissä alkaa esiintyyn

Ja sehän se vasta surkeeta olis jos ei bikineihinsä mahtuis kun ne sentään on aikamoisen venyvää kangasta...
Tiijän kyllä että punnita ei sovi joka päivä, mutta teen sitä silti, pinttynyt tapa.. Huomenna siis the virallinen päivä, mutta tänään ylitin yhden suuren eli BMI Vaikea lihavuus -> Merkittävä lihavuus

Ja tiijän kyllä, että ei noita kannata niin orjallisesti uskoa, mutta silti niin... Vaikea kyllä ees ite tajuta että on ollut Vaikeasti lihava. Jotenkin ei osaa pitää itteensä niin pläskinä vaikka tätä kroppaa inhookin. Selkeesti toi vaikeesti lihava on sellainen, ettei enää meinaa löytyä kaupan normivalikoimista vaatteita, ainakin mulle

Tänään on muuten päällä farkut, jotka ei viikko sitten menneet jalkaan, mahan takia

Vaikka kiloja on tippunut vain 2, niin mahan koossa huomaa jo eron (ts. turvotus vähentynyt). Niin ja tietty se, että paino muuttu kolminumeroisesta kaksinumeroiseksi ilahdutti myös kovin, vaikka ei se kovin paljon siellä päällä ole ollutkaan.
Koitin käydä viikonloppuna pahoilla teillä ja menin kavereitten kanssa Sticky Wingerssiin syömään Boneless Wingssejä. Mun ikävä kroppa vaan teki mulle tenän, eikä suostunut pitämään sisällään moista epäterveellistä ruokaa, kun on tottunut liian hyvälle. Kaverit poimi mut mukaan vessasta kun lähtivät...

Puoli kiloa tuli silti lisää.. vaikka musta kyllä tuntui että tuli aikalailla kaikki pihalle ja eilisetkin.
Selkä vittuilee edelleen ja nukkuminen on ongelmallista kun illalla otetun relaksantin jäljiltä herään aina 2-3 maissa ja en saa unta. Nimim. töissä 4h unilla vähän vaikea keskittyä. Piti alkaa myös kevyt saliharjoittelu pitkästä aikaa tän ruokavalion lisäksi, mutta ei nyt kyllä kykene kun tuo selkä jumii. Sitten kyllä kun se rauhoittuu niin pitää alkaa oikeesti käymään kunnolla, että saa kehitettyä taas vatsalihakset selkänsä tueksi.
Huomenna ehkä ilmoittelen sitten viikon the virallisen tuloksen
