Helou taas pitkästä aikaa!!

Likka ollut maailmassa jo puoli vuotta, mutta sitä karppauskipinää en oikein aikaisemmin löytänyt. Nyt kolmatta päivää mennään ja hirveät sokerikoukku päänsäryt, mutta sen tietää onneksi loppuvan pian...
Viimeksi tosissaan lähdin karppaamalla tiputtamaan normaalipainon sisällä kiloja tuolta 68 kg -> 59 kg, tämän jälkeen otin pikkuhiljaa mukaan myös joitain viljatuotteita ja painoni tippui vielä 57 kg ja siellä pysyikin ennen uutta raskautta.
Lähtötilanne oli tällä kertaa painon pudotukseen parempi ja laitokselta kotiin tullessa painoni oli jo 68.8kg (esikoisen kanssa 79,5kg).
Nyt puoli vuotta myöhemmin paino on ollut jämähtäneenä 62 kg jo jonkin aikaa. Johtuu pääasiassa siitä, että vaikka syönkin arkisin hyvin (80 % karpisti) niin viikonloppuisin olen helposti retkahtanut herkuttelun puolelle. Tässä alkaa nyt olemaan vähän kiire tiputella nuo viimeiset 5 kg, sillä kesällä olisi muutamat juhlat tulossa ja kesävaatteeni on pääasiassa ostettu silloin kun olin pienimmilläni, joten olisi kiva mahtua vaatteisiini ennen kuin kesä on ohi!

Vaaka on selvästi pahin viholliseni, sillä tuijottelen sen lukemia hyvin usein ja ahdistun helposti. Tämän johdosta ajattelin, että karppailen nyt kuun loppuun asti ja katson sitten vasta onko mitään muutosta painossa tapahtunut. Lieventää projektin stressaavuutta. Olen myös nyt keskittynyt siihen mitä kaikkea hyvää voin syödä ja pyrkinyt välttämään ajatuksia siitä mikä kaikki on nyt kiellettyä.
Mittoja voisin kuitenkin laittaa ennen kilojen paljastamista, joten tässä viimeiset mittaukseni:
1.vyötärönymp 74,5 cm
2.navan alta 86 cm
3. pyllyn ymp. 98 cm
4. reiden ymp 59 cm
Mukavaa viikkoa!!
ps. huomenna tulee eka kunnon haaste, sillä olen menossa kevätjuhliin...