MotionK kirjoitti:
Mun mielestä nauta on hieman raempaa, tulee helpommin se (terminen efekti?) Specific dynamic action (SDA), also known as Thermic effect of food (TEF) or dietary induced thermogenesis (DIT) ja myös nousee sokerit hieman enemmän kun possua syöden.
Mutta eihän 7 ole paha aterian jälkeen, vähän sen pidää noustakkin ja tuo on aika vähän. Itellä nousee sunnilleen samoin mutta olen vaan tunnin kohdalla mittaillut. Pastalla nousi päälle 18, paras oli 22, hajuakaan paljon nykyisin.
Olen niin monta erillaista selitystä lukennut lihan insuliinia nostavasta efectistä tai ei nostavasta että en tiedä mikä totuus on mutta luulisi sokereiden putoavan jos ei saa lisää "jostain" kun lihaa syö, vaatihan sen sulattaminen ja prosessointi energiaa.
Edit: Heh nyt vasta tajusin että heitit ton 7 ehkä vähän eri tarkoituksella kun että olisit huolehtinut asiasta, ollut tosi tosikko päivä mulla, naapuri sekosi vissiin lopullisesti, no ei tarvitse muutamaan päivään kuulla hänestäkään.
Olis pitänny vaan vastata että, hienoa.
Joo, ei 7 ole sinällään paha mutta kun aloitus oli 4,4 niin aikamoinen nousu kuitenkin
Tämäkin varmaan vaihtelee ihan ihmisen mukaan, jostain muistan tosiaan lukeneeni että liiallinen proteiini voi muuttua sokeriksi.