Taidanpas kuulua tänne. Vonkaleeksi tunnustaudun vaikka kokoa tai raameja ei niin kauheasti olekkaan.
Pituutta 150cm, tai sitä olen elämäni ajan käyttänyt. Totuus voi olla vähempikin. Painoa arvauksen mukaan siinä 70kg. Vaakaa en juuri käytä, koska siitä tulee vain paha mieli. Mies hyppää päivittäin, minä en ikinä. BMI himpan yli 30. 13 ylikilolla pääsee vonkaleiden parveen.
Mittanauhaa sen sijaan ajoittain tutkailen. Vyötärön ympärys siinä 82cm ja lantio 105. Ja ikääkin jo päälle 50.
Koko ikäni olen laihduttanut viittä kiloa, sitä koskaan saavuttamatta. Tämän vuosituhannen aikana painonpudotustarve on lisääntynyt lähemmäs kymmenellä kilolla.
Jonkin sortin syömishäiriönkin kehitin, tai oikeastaan en syönyt mitään kun aina piti vähentää 500 kcal jos halusi laihtua. Tuloksia ei syntynyt, mutta kalorit meinas loppua kokonaan sieltä mistä vähentää
Nuorempana en niinkään harmitellut pituuttani, nyt ehkä enemmän. Hommathan olisi tosi hyvin paketissa jos olisi vaikka vain 10-15cm pidempi.
Sitten onneksi löysin karppilammikon ja ryhdyin tutkimaan ravintoa tarkemmin.
Karppaillut olenkin muutaman vuoden ilman sanottavia fyysisiä tuloksia. Parhaimmillaan tulokset näkyy muun elämänlaadun paranemisena, terveempänä suhtautumisena ruokaan ja migreenin olennaisella vähenemisellä ja helpottamisella.

Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää