Heissan, Ella täällä taas
Tällä kertaa olenkin sitten kipeä.... Just heinäkuussa oli sama tauti (adeno varmaan tai rhino, nuha, kurkkukippu, lihas- ja nivelsärky). Onkohan mun vastustuskyky päässyt alenemaan kun en niin tiukasti ole keväästä näihin viikkoihin karpannut??(munhan se pitäis tietää ihan viran puolesta tietty

) Ja "ei niin tiukasti" tarkoittaa sitä että olen tarjotessa aivan jokapaikassa syönyt runsashiilarisia ruokia, kotona karppia toki. Karppausta on vaikeuttanut edelleen se seikka että mies ja minä nyt tosiaan ollaan asuttu erikseen n. 1,5 vuotta... Sillon kun asuttiin yhessä (yli 2 vuotta) en oikeastaan koskaan koskenut sen sipseihin, leipiin tms.,mutta erillään asuessa on aika vaikeeta pitää pakkaa kasassa. Tuntuu että olisi "kylässä" enkä toisessa kodissa-kuten asia on. Sitten syön mitä on tarjolla ja huolehdin karpista (jopa hyvinkin alakarpista nykyään) safkasta vain kotona. Nyt kun äitikään ei enää jaksa karpata

niin sielläkin kyläillessä teen mieliksi ja söyn mitä vaan. Ja se mitä vaan on yleensä suht hiilaritonta mutta mös sitten rasvatonta -> kotona tai miehellä sitten jälkikäteen supernälässä vetelen mitä käsiin sattuu

Hoikkahan mä olen ja anoreksiataustainen tosiaan, mutta nää nykyset treenit + sekasin syömiset saa aikaan vatsan seudun löystymistä ja henkistäruokamorkkista. Oon kuitenki jo lähempänä 3-kymppistä kuin 2-kymppistä-metabolia ei oo enää pikkupennun. No, nää nyt on tällaisia höpinöitä vaan, painoahan en seuraa-siitä alkaa välitön ruuan karttelu anoireksiataustoista johtuen. Mä oon myös nykyään laiska tekemään lihaskuntoa

Vaikka toi baletti aika monipuolista liikuntaa onkin, niin näin harrastelijatasolla se ei sit kuitenkaan muokkaa vartaloa aivan yhtä tehokkaasti kuin ammattilaisilla
...Tästä väsyttävästä vuodatuksesta seuraa ilmoitus: Ella alkaa superkarpin just nyt ja kirjaa tänne liikunnan lisäksi myös syömisensä tarkkaan (viime viikonlopusta en puhu mitään..krhhhmm). Ja lisään myös sitä lihaskuntoa ja ulkoilua mitä jo aiemmin lupailin....Kröhmhh

...
Liikunnat:Pe 17.9. 75 min baletti
LA ja SU mökillä, ei liikuntaa, ja sitten tulinkin kipiäksi
Ruuat alkaen maanantai 20.9.Ma: heräsin kipeänä, aamiaisena 2 palaa fasun marjasuklaata, kahvia, vatajan palvisiivu ja oltsusiivu. Läksin kuitenkin töihin.
Lounaana säälitäävä paikkari-lounas kun ei tehnyt mieli mitään: 2,5 desiä valion tomaattivuohenjuustokeittoa ja 100 g raejuustoa
Lounaasta huolimatta ei ollut nälkä. Jaksoin kuitenkin paistaa kesäkurpitsaa voissa ja tehdä seuraksi sipuli-herkkusieni-smetana-maustekurkkukastikkeen, joita söin sellasen pienehkön lautasellisen. Söin myös ouurallisen paahdettuja macadamioita ja kurpitsan siemeniä. Myöhemmin sitten nälkä heräsi ja söin mieheltä ihan vähän halloumisalaattia ja ikävä kyllä sitten repsusin ja pahasti. Söin lähes puoli litraa valion laku-ainoa

Juomina pitkin päivää paljon vihreää tetä, yrttiteetä, kahvia ja vettä.
Ti: Taas kipeenä töihin, Aamiainen: muutama macadamia, 2 palaa fasun marjasuklaata, vatajasiivu, 2 oltsusiivua= ei edelleenkään nälkä!! Lounaaksi sama kuin MA paitsi kourallinen macadamioita.
Oikea nälkä heräsi vast kotona viideltä, mutta olen niin kipeä etten jaksanut laittaa mitään. Siispä söin ruokalusikallisen kookosöljyä yrttiteessä ja sötkötyksen, jossa oli pieni bansku, iso loraus kermaa ja pari kukkuralusikallista kaakaojauhetta. Tossa tunti sitten täällä lammessa surffaillessani (kerrankin on aikaa!) vetäsin "kipeän karpin laiskan ja pienen illallisen" eli kolme luomumetusiivua ja kolme paksu viipaletta tilsittiä + neljä luomuoliivia (2 mustaa ja 2 vihreetä) sekä ison luomuporkkanan. Ihan surkeeta. Ei vaan jaksa. Paljon teetä mennyt, vähän kahvia, ja tavallista vähemmän vettä.
Huomenna oon varmaan kotosalla kun pomo lähti yllärityömatkalle vaikka meillä piti olla kokous ja olen sitä varten raatanut alkuviikon kipeenä labrassa