karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 20:06:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-07-19 22:38:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ELLA!!!! SooSOOOO [-X
Ei oo käyty raportoimassa muutamaan viikkoon.... :oops:

No joo, kesäkuu ja heinäkuun alku on ollut täynnä sekalaista syömistä ja samanlaista liikuntaa.
Syöty karppia arkisin ja viikonloppusin sitten ei.... Pääasiallisena liikuntana ollut balettia,tosin heinäkuussa helteiden alettua ratkesin juhlimaan Maisteri Ellaa, ja lintsasin pari viikko tunneilta sekä JUHLIN :mrgreen: Hähää.

Viimeviikolla olin joka karpin painajaisvierailulla-isovanhemmilla (ihania ja rakkaita kummiskin)... (leipääpullaapuuroaperunaaleipaapuuroapullaaa :roll: )
Nyt se on ohi ja kotimainen kukkakaali on kutsunut jo tänään.

Treenit niin pitkälle kuin muistan (oho, melkein kaikki edellisestä viestistä saakka merkattu kalenteriin?? Lukija:suhtaudu varauksella!):

Ma 17.5.-ke19.5. baletti 75 min ja ehkä?? joogapilates tiistaina.
22.5. la joogapilates, 24.5.baletti, 25.5. joogapilates ja baletti, ke ja to biletystä...., 28.5. bailatino, 29.5. joogapilates ja illalla biletystä...
1.6. jooga, 2.6.baletti, 3.6. astangajooga, 4. ja 5.6.biletystä...
8.6. ja 9.6.baletti, 10.6. astanga, 11. ja 12 .6. Maisterijuhlintaa, 13.6. toipumista ja lisää juhlintaa ja Futistafutista.
14.6.-2.6. vain ja ainoastaan lintsausta treeneistä ja juhlintaa....
Seuraavakin viikko samaa paheellista toimintaa sekä Ihana JUHANNUS <3 Syömistä syömistä ja kaljaaaaaa.... Aaahhhh

28.-30.6. balettia, loppuviikko syömistä ja juomista, enimmäkseen karppia symisetmuistaakseni... :roll:

6. ja 7.7. balettia, 8.7. jotain uskomatonta tapahtui!!!!! Ella KÄVI LENKILLÄ EIKÄ POLVEEN SATTUNUT!!!!!!! Oi autuuttaa!! Helteet eivät tosin ole juuri rohkaisseet lenkille sittemmin... :roll: Jokatapauksessa ko. lenkki sisälsi 45 min kevyttä juoksua, pystyy puhumaan-meiningillä.

9.7. Ella pääsi jälleen bodypumpin makuun
10.7. Ystävän polttarit, tankotanssia, syömistä ja juomista :D :D

12.7. baletti, 14.7. bodypump

...ja viime to-eilinen mummilla syöttökukkona...

TÄNÄÄN 18.7. Karpeinta aikoihin ja balettia 60 min + 75 min.
Huomenna baletti 75 min.
Keskiviikkona EHKÄ aamulla bodypumppiin, jonka jälkeen pariksi päiväksi Mahdollisimman karpeille Porin Jazzeille :wink:

Ihanaa kesää kaikille!!! Ella palailee perjantaina raportoimaan Porin meiningistä. Gotan Project <3
... ja sitten lauantaina jo ovatkin ne rakkaan ystävän HÄÄT <3

ViestiLähetetty: 2010-07-25 20:32:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipä hei!!

...Aluksi ruokailusta... Pori jazz erittäin yläkarppia.... kivaa oli, olut virtasi ja aurinkonpaistoi :D
Eilen oli ihanat häät ja ruoka oli ihanaa ja karppia!!! Juomana punnkua ja valkkaria vähän, Kuivaa omppu fizziä ja hieman brandyä. Kakkua piti vähän kyllä näpeksiä näön vuoksi :roll:

Liikunnot: se viimekeskiviikkoinen bodypump toteutui, muutoin ei ole sitteen liikkumaan ehtinytkään.

Huomenaamuna lähtö Puskan Karjalaprojektin luvattuun maahan :evil: (Kiteelle) syömään tod näk pullaa ja karjalanpiirakoita sukulaisille/perhetutuille...Mökillä karppia sentään. Mukana Äippä ja koirat (toinen oma, toinen laina).
Liikunnot jäänevät nollaan. Mitä nyt koirien kanssa kävelyä ja Joensuussa turistikäyskentelyä. Pois tullaan torstaina, ja perjantaina ohjelmistossa bodypump. Sitten viikonlopuksi mitä todennäköisimmin Turkkuseen miehen sukulaisiin. Ja maanantaina töitä :?

Syksyn, talven ja kevään tanssit alkavat selkiytyä: Tiistaisin 75 min baletti, keskiviikkoisin ja lauantaisin 90 min baletti. Korvailuja ja lintsailuja tietenkin myös. Ja jos tuntuu siltä että baletti tökkii, vaihdan ehkä vähäksi aikaa talvella jonkun tunneista nykytanssiin, joka onkin ollut tauolla vuoden :roll: . SItten muuta olis taas joogat ja pilatekset kun kerkiää, ja olenpa pyhästi luvannut itselleni lisätä ulkoiluakin reippaan kävelyn ja hitaan juoksun merkeissä :mrgreen: Saas nähdä...

Palaillaan :)

ViestiLähetetty: 2010-08-24 15:05:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hola päivis sekä Karppilammikko! Kesä on ohi. Ni.

Kiteellä meni TODELLAKIN karjalanpiirakoita ja olutta aika kivaan tahtiin... 36 asteen helteessä ei paljoa muuta jaksanut. Talviturkki (3 vuoden takaa!) lähti :mrgreen:

Turussa aika karppia syömiset. Anoppi ymmärtää :)
Ennen Turkuun lähtöä 30.7. Bodypump

Turusta tultuani olin viikon 31 kipeänä. Söin aikalailla karpisti, mutta sekaan mahtui jädeä ja juhlintaakin. Töissä olin kyllä, nuhaa vaan ja lihaksia särki, kurkunpääntulehdus tms. Sen viikon lauantaina lähdettiin äipän kanssa Ylläkselle. Viikko 32 meni kävellessä tasaisella ja tuntureilla, enemmän ja vähemmän. Syötiin aika karpisti. Väittäisin että aika hyvin pysyi alle 100 g hh/pvä... :roll:

Liikunnat: viimeviikko (33)
16.-22.8.

Ma 90 min baletti
Ti Kuoroharkat, ei aikaa liikkua
Ke sama kuin ti
To Kuorojen kierros, kävelyä ainakin 5 km korkkareissa :lol:
Pe Baletti 90 min
La baletti 75 min
Su -

Perjantaina bileet, ruoka karppia, 1 Urquell ja 1 lasi skumpppaa ja 1 lasi sangriaa
Lauantaina bileet, ruoka pahasti yläkarppia: spagettia ja puuroa (KYLLÄ: kaurapuuroa bileissä :lol: ) Juomana ihania Bellinejä + vähän ällömakeaa sangriaa.
Sunnuntaina meni överiksi: karkkia leffassa, ja söin niitä vielä maanantainakin [-X (Kävin jo purnaamassa Mikä fiilis-ketjuun...)

...Kerrottakoon että lähipiirissäni on ollut muutama erittäin ikävä tapahtuma tänä keväänä ja kesänä... Masennus/uupumus/suru saa mut kyllä himoitsemaan SOKERIA. Tästä ylöspäin. Joo.

Liikunnat: vko 34 23.8.-29.8.

Ma 90 min baletti
Ti 75 min baletti

Tänään tiistaina töissä söin valehtelematta 8 palttoonappia ja pienen palan mustikkarahkapiirakkaa (työkaverin synttärit) :roll: Napeissa oli ihanaa itsetehtyä minttu-chili-tuorejuustohässäkkää...Ei voinut sanoa ei.

Palaillaan :)

ViestiLähetetty: 2010-09-05 16:34:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liikunnat: vk 34

Ke 90 min baletti
To -
Pe -
La 90 min baletti

Täytyy sanoa että toi viime viikonloppu oli suht. hiilaripitoinen. Mummo leipoi mulle sämpylöitä ja sunnuntaina oli ristiäiset kakkuineen.

Liikunnat: vk 35

Ma oli pahaolo, makasin sohvalla
Ti 90 min baletti
Ke 90 min baletti
To paha olo
Pe oli tosi paha olo
La 90 min baletti
Su 26 min juoksua + vatsalihaksiaja venyttelyä Jee :D

ViestiLähetetty: 2010-09-11 16:02:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lyhyestä virsi kaunis:

Ma 60 min jooga&pilates
Ti 90 min baletti
Ke lepo
To 90 min nykytanssi (oli pitkästä aikaa IHANAA <3)
Pe 90 min baletti
La 90 min baletti

Tänään Kampin Minokseen syömään :mrgreen:
...fiilistelen täällä mun uusia sterkkoja <3 <3 Kaikki vanhat lempparimusat kuulostaa 100 kertaa paremmilta!!!!!!!

ViestiLähetetty: 2010-09-15 15:46:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hola lampi!

Tässä juon ihanaa vihreää teetä ja syön ihanaa mössöä (kesäkurppa, paprika, tomsumurska, kerma, metu, oliivi, PIZZAMAUSTE) ja maistuu vähän Pizzalta :mrgreen:

Viime sunnuntai oli lepopäivä, vähän kirpparilla kävin ja bongasin täydellisen norjalaisvillapaidan eurolla :lol:
Sit vähän repsusin ja söin Rossossa Pizzan, koska siel ei ole mitää muuta hyvää ja kummitytteli tartti safkaa. Excuses, excuses.....
Ja vielä äidillä pitkästä aikaa kyläilin. Se ottaa UUDEN KOIRAN! Jee! (Kolmas....eäh... Kaikki hoitoon mulle vaan...)

Liikunnat:

Ma:ei kerenny balettiin, metsästettiin miehelle työhaastattelu-paitaa ja ravattiin Herkussa. Liikuntaa tuokin...
Ti: 75 min balettia, alemman tason ei niin rankka tunti
Ke: 90 min baletti

Mä oon tänään mutten taistellut töissä Heikkilän, Uffen, voin ja pekonin puolesta 8) Jos joku ei vielä 2 vuoden jälkeen siellä tajunnu, niin NYT tajuaa: mä karppaan ja olen onnellinen :D
Keskusteltiin aamukahvilla siis viimekertaisesta MOT:ista, jossa Puskaa löylytettiin oikein olan takaa margariinin suosimisesta yms :lol: (Olen siis töissä Puskan puljussa...)
Oli ihan mahtavaa!!!

ViestiLähetetty: 2010-09-21 19:54:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heissan, Ella täällä taas :)
Tällä kertaa olenkin sitten kipeä.... Just heinäkuussa oli sama tauti (adeno varmaan tai rhino, nuha, kurkkukippu, lihas- ja nivelsärky). Onkohan mun vastustuskyky päässyt alenemaan kun en niin tiukasti ole keväästä näihin viikkoihin karpannut??(munhan se pitäis tietää ihan viran puolesta tietty :roll: ) Ja "ei niin tiukasti" tarkoittaa sitä että olen tarjotessa aivan jokapaikassa syönyt runsashiilarisia ruokia, kotona karppia toki. Karppausta on vaikeuttanut edelleen se seikka että mies ja minä nyt tosiaan ollaan asuttu erikseen n. 1,5 vuotta... Sillon kun asuttiin yhessä (yli 2 vuotta) en oikeastaan koskaan koskenut sen sipseihin, leipiin tms.,mutta erillään asuessa on aika vaikeeta pitää pakkaa kasassa. Tuntuu että olisi "kylässä" enkä toisessa kodissa-kuten asia on. Sitten syön mitä on tarjolla ja huolehdin karpista (jopa hyvinkin alakarpista nykyään) safkasta vain kotona. Nyt kun äitikään ei enää jaksa karpata :( niin sielläkin kyläillessä teen mieliksi ja söyn mitä vaan. Ja se mitä vaan on yleensä suht hiilaritonta mutta mös sitten rasvatonta -> kotona tai miehellä sitten jälkikäteen supernälässä vetelen mitä käsiin sattuu :| Hoikkahan mä olen ja anoreksiataustainen tosiaan, mutta nää nykyset treenit + sekasin syömiset saa aikaan vatsan seudun löystymistä ja henkistäruokamorkkista. Oon kuitenki jo lähempänä 3-kymppistä kuin 2-kymppistä-metabolia ei oo enää pikkupennun. No, nää nyt on tällaisia höpinöitä vaan, painoahan en seuraa-siitä alkaa välitön ruuan karttelu anoireksiataustoista johtuen. Mä oon myös nykyään laiska tekemään lihaskuntoa :? :? Vaikka toi baletti aika monipuolista liikuntaa onkin, niin näin harrastelijatasolla se ei sit kuitenkaan muokkaa vartaloa aivan yhtä tehokkaasti kuin ammattilaisilla :lol:

...Tästä väsyttävästä vuodatuksesta seuraa ilmoitus: Ella alkaa superkarpin just nyt ja kirjaa tänne liikunnan lisäksi myös syömisensä tarkkaan (viime viikonlopusta en puhu mitään..krhhhmm). Ja lisään myös sitä lihaskuntoa ja ulkoilua mitä jo aiemmin lupailin....Kröhmhh :roll: ...

Liikunnat:
Pe 17.9. 75 min baletti
LA ja SU mökillä, ei liikuntaa, ja sitten tulinkin kipiäksi

Ruuat alkaen maanantai 20.9.
Ma: heräsin kipeänä, aamiaisena 2 palaa fasun marjasuklaata, kahvia, vatajan palvisiivu ja oltsusiivu. Läksin kuitenkin töihin.
Lounaana säälitäävä paikkari-lounas kun ei tehnyt mieli mitään: 2,5 desiä valion tomaattivuohenjuustokeittoa ja 100 g raejuustoa
Lounaasta huolimatta ei ollut nälkä. Jaksoin kuitenkin paistaa kesäkurpitsaa voissa ja tehdä seuraksi sipuli-herkkusieni-smetana-maustekurkkukastikkeen, joita söin sellasen pienehkön lautasellisen. Söin myös ouurallisen paahdettuja macadamioita ja kurpitsan siemeniä. Myöhemmin sitten nälkä heräsi ja söin mieheltä ihan vähän halloumisalaattia ja ikävä kyllä sitten repsusin ja pahasti. Söin lähes puoli litraa valion laku-ainoa :oops: Juomina pitkin päivää paljon vihreää tetä, yrttiteetä, kahvia ja vettä.

Ti: Taas kipeenä töihin, Aamiainen: muutama macadamia, 2 palaa fasun marjasuklaata, vatajasiivu, 2 oltsusiivua= ei edelleenkään nälkä!! Lounaaksi sama kuin MA paitsi kourallinen macadamioita.
Oikea nälkä heräsi vast kotona viideltä, mutta olen niin kipeä etten jaksanut laittaa mitään. Siispä söin ruokalusikallisen kookosöljyä yrttiteessä ja sötkötyksen, jossa oli pieni bansku, iso loraus kermaa ja pari kukkuralusikallista kaakaojauhetta. Tossa tunti sitten täällä lammessa surffaillessani (kerrankin on aikaa!) vetäsin "kipeän karpin laiskan ja pienen illallisen" eli kolme luomumetusiivua ja kolme paksu viipaletta tilsittiä + neljä luomuoliivia (2 mustaa ja 2 vihreetä) sekä ison luomuporkkanan. Ihan surkeeta. Ei vaan jaksa. Paljon teetä mennyt, vähän kahvia, ja tavallista vähemmän vettä.

Huomenna oon varmaan kotosalla kun pomo lähti yllärityömatkalle vaikka meillä piti olla kokous ja olen sitä varten raatanut alkuviikon kipeenä labrassa :evil:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7

Kaikki ajat ovat UTC+02:00