Olen 23-vuotias kolmen lapsen äiti ja olen ollut aina tosi surkea liikkumaan, mutta ihme etten ole tän huonommassa kunnossa.
Lihakset on mennyt melko surkeeksi ja ongelmia on selässä ja polvessa joiden tukilihaksia pitää nyt tosissaan vahvistaa.
Löllyvääkin on ympärillä niin pitäs saada kroppa kiinteämmäksi.
Olen karpannut nyt 15.11.10 asti, mutta 2kk tiukoilla hiilareilla jonka aikana paino ainoastaa tippunut. Paino tippunut siis 7kg nyt

Mutta sekin lähinnä ainoastaan ruokavalion takia. Piti tossa taannoin alottaa ahkera salilla käynti, mutta sekin taas hyytyi, yllättäen

Salikortti on koko ajan voimassa, mutta päätin että alotan taas sielläkin käymään kun 5kg on vielä pudotettu niin ei sit tunnu stressaavalta kun paino ei laskekkaan yhtä nopeasti jos ollenkaan. Olen nyt lähinnä käynyt vaan reippailla lenkeillä 3krt viikossa, sekin jo jotain
Ja nyt sit 1.5. jään arkileskeksi pitkäksi aikaa, joten liikkuminen hankaloituu kun ei iltasin enää noin vaan lähetä lenkille

Joten liikunta rajoittuu lähinnä kotioloihin arkisin.
Kyllä tää tästä, vielä mä saan itseni elämäni parhaimpaan kuntoon. "Mä vielä näytän itselleni mihin mä pystyn, meni siihen 2 vuotta tai 7 vuotta"
Komentoikaa, mitä ikinä mieleen juolahtaakin