karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 11:17:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-12-01 00:21:57 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Liittynyt: 2009-01-11 23:26:58
Viestit: 8190
Tervehdys karppikamut :smt006

Tässä erään ylipainoisen naisen selviytymistarinaa.
Vuonna 2001 olin painavimmillani. Tarkkaa lukemaa en edes tiedä... Olen arvioinut sen olleen n. 130kiloa.
Alaspäin on tultu hitaasti mutta varmasti. Muutamia tiukempia nykäisyjä ja pitkiä piiiitkiä suvannevaiheita.
Karppauksesta olin kuullut... Mutta vasta tammikuussa 2009 tajusin etsiytyä tiedon äärelle eli rekkauduin foorumille :mrgreen:
Pallokaloissa pölisen hyvinkin paljon ja muualla vähempi.
Nyt kuitenkin ajattelin hieman raottaa tarinaani kuvin.

Ensimmäisenä pari otosta kesältä 2003. Painoa jotain 120 luokkaa... kai.
Kuva
Kuva
Ja uudempi otos välivaiheesta
Kuva
Tässä tätä karua totuutta...

Näistä mitoista lähdin karppaamaan! 96kg 164cm ja kuva kesältä 2008

Kuva

Huhtikuulla näytin tältä, -10kg tjsp :D

Kuva


Ja tässä tuore otos Halloweenina.
Paino on nyt 85kg mutta senttejä, niinkuin kuvista näkyy, on ropissut reilummin kuin voisi kiloista ajatella.
Kuva

_________________
Motto: Ruokaa ilman pakkausmateriaaleja ja tuoteselosteita!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-01 14:59:36 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

Liittynyt: 2006-09-09 04:42:13
Viestit: 1686
voi pyhä jyssäys! sieltähän on kuoriutunut oikea kaunokainen. hieno muutos! nämä kuvat luovat intoa varmasti kaikkiin aloittelijoihin, ja myös meihin pitemmän aikaa karpistelleihin. onneksi olkoon!!!!

_________________
ENKELIT OSAAVAT LENTÄÄ, KOSKA NE OTTAVAT ITSENSÄ KEVYESTI.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-01 15:05:42 
Poissa
Elitistikarppi
Elitistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-30 13:33:06
Viestit: 1235
Herran jestas, näytät vaihtaneen sukupolveakin täti-ikäisestä tyttöseksi!

_________________
Omnia mea mecum porto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-01 16:13:35 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-10-31 08:50:07
Viestit: 21
Wau :shock: =D> =D> =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-03 22:09:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Siis :shock: ja =D> Ja vaikka en niin naisistä köh, mutta on sanottava että aikamoinen seksipakkaus olet alimmassa kuvassa!

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-03 23:41:40 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Liittynyt: 2009-01-11 23:26:58
Viestit: 8190
Kiitoksia :D

Tottahan se on että matkalle tuntuu jääneen ikävuosia :mrgreen:
Tuskin enää muistan miten tukalaa oli elämä silloin isona.
Isoksi toki koen itteni vieläkin.

Karppaus on tuntunut niiiiiiiiin omalta! En aio vaihtaa pois. Ainoa "laihdutuskeino" joka on oikeesti parantanut elämänlaatua monella tapaa.

Tällä hetkellä oon jumissa #-o Siis ihan oikeassa sellaisessa kun ei kevene eikä häviä senttejä vaikka ihan puhtaasti karppina oon ollut ilman repsuja.
Toisaalta harmittaa mut toisaalta pidän tätä terveenä. Elimistö tarttee varmasti suvantopaikkoja. Ei vähiten siks että iho ehtisi korjailemaan itseään :smt045

_________________
Motto: Ruokaa ilman pakkausmateriaaleja ja tuoteselosteita!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-10 09:39:34 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
OHO :shock:

Melkoinen muutos sullakin!!!! :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-02 12:39:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-01-23 11:33:36
Viestit: 247
Aivan upea muutos! Vyötärö on löytynyt! =D> Vieläkö jatkat?

_________________
Kuva
Ruokapäiväkirja Tunarointia vai onnistumisia?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-03 01:42:40 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Liittynyt: 2009-01-11 23:26:58
Viestit: 8190
Tottakai :D

Painot on olleet pikkasen jumissa...
Mutta katsotaas nyt lähteekö kuntoilukuurilla liikenteeseen.
Jos ei muuta niin kehonkoostumusta paremmaksi (lue lihaksikkaammaksi)

_________________
Motto: Ruokaa ilman pakkausmateriaaleja ja tuoteselosteita!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-19 13:03:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-12-11 18:30:51
Viestit: 99
Ihan uskomatonta. Upea suoritus. Onnea! =D>

_________________
Laihdutus urakka 00000 0XXXX XXXXX XXXXX XXXXX xxxxx xx


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-20 20:47:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-20 15:39:21
Viestit: 36
Ohhoh!! Kiloja ja senttejä on lähtenyt, mutta eniten näyttäisi vuodet vähenneen!! Onnea suorituksesta!

_________________
Tonnikeiju, vaan ei kauaa!! Tuokaa kermaa ja voita :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-05 12:57:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Onnitteluja!
Hienosti lähtenyt!!!!

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-05 19:10:23 
Poissa
Aerobikarppi
Aerobikarppi

Liittynyt: 2010-10-12 15:46:22
Viestit: 2603
Hienoa tulosta, onneksi olkoon!!! Ensimmäinen ja viimeinen kuva olivat kuin eri planeetoilta. Melkeinpä etsin leukaluutani lattialta hieraisten silmiäni. Keep on going :D

_________________
Karppielämää since 07.10.2010. Kestävyysurheilua kuntotreenailijan ominaisuudessa. kuntoamatööritriathloNISTI sekä mastertempoilija

Liksapäikky ---> viewtopic.php?f=42&t=60089


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-05 20:04:39 
Poissa
sinnikäs
sinnikäs

Liittynyt: 2010-06-26 08:30:41
Viestit: 2134
No ohhoh! Onnittelut, aivan uskomatonta =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-10 19:06:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-05 21:57:15
Viestit: 24
Noin sitä pitää. Lihatiskistä uhkean kurvikkaaksi seksipommiksi =D> Keep on going! :D On se jännää miten karppaus tiivistää, erilaista on kuin ns. tavallinen nälkälaihdutus.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-10 21:39:21 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-02 22:43:11
Viestit: 7
UPEAA!! =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 23:19:19 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Liittynyt: 2009-01-11 23:26:58
Viestit: 8190
Niin karppaus tiivistää :wink: Ja vaikka painoa tulis lisääkin niin kadotetut sentit pysyy ihmeellisen hyvin poissa.

Juurikin tuli Karppauksen 2vuotis synttärit vietettyä. Tällä jatketaan. Tottakai!

Viljaton, fruktoositon alakarppi on mun juttu :smt045

_________________
Motto: Ruokaa ilman pakkausmateriaaleja ja tuoteselosteita!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-31 23:22:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-19 15:22:01
Viestit: 3
Hienoa! =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-01 08:07:09 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-01-20 17:42:09
Viestit: 30
Upea muutos, onnittelut =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Onnea !
ViestiLähetetty: 2011-02-02 09:34:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-11-14 11:42:29
Viestit: 9
Vau, kiitos että olet kuvinesi täällä olemassa!
Kun katson ja luen menestystarinaasi...uskon itseenikin!
Oma painoindeksini +40 huh!

Olet mahtava onnistuja =D>

"perässä tullaan, t. Pullasorsa" ,aloittaa taas 3.1.2011

_________________
PullasorsaKuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)